Bij teveel mensen sneeuwen ze wel een beetje onder denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:01 schreef RipCity het volgende:
Wel eens met Tina dat ze gewoon met 4 mensen aan tafel moeten zitten met Marcel op plek JD en de 2 gasten in het midden. Beter dan dit afwisselen.
Bij Media Inside zitten ze toch ook met vier aan tafel dus ze zijn het wel gewend.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij teveel mensen sneeuwen ze wel een beetje onder denk ik.
Ah, excuus, ik las 4 gasten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij Media Inside zitten ze toch ook met vier aan tafel dus ze zijn het wel gewend.
volgens mij nog niet bekendquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:33 schreef tompsv18 het volgende:
Wie zit er vanavond? (Podcast nog niet kunnen luisteren)
De media inside uitzending was ook hilarischquote:Op maandag 12 juni 2023 22:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Genot
‘Ze waren tien heerlijke seconden stil’
Roos Moggr en Maarten van der Weijden woensdag te gast bij Marcel & Gijsquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:33 schreef tompsv18 het volgende:
Wie zit er vanavond? (Podcast nog niet kunnen luisteren)
Roos moggre hebben ze wel eens heel positief over gedaan (of was dit satire?) maar die van der Weijden hebben ze volgens mij wel eens helemaal afgezeken (of was dit satire?)quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Roos Moggr en Maarten van der Weijden woensdag te gast bij Marcel & Gijs
Wie is die Roosquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Roos moggre hebben ze wel eens heel positief over gedaan (of was dit satire?) maar die van der Weijden hebben ze volgens mij wel eens helemaal afgezeken (of was dit satire?)
Presenteerde dat ochtendprogramma met die drie/vier/vijf vrouwen die dan tussen 7 en 9 de hele tijd dezelfde waan van de dag informatie bleven herhalen. WNL heet dat geloof ik? Volgens mij heeft ze ook Nieuwsuur of n vandaag of iets dergelijks gedaan.quote:
Oh n van die IQ-lozen. Genieten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Presenteerde dat ochtendprogramma met die drie/vier/vijf vrouwen die dan tussen 7 en 9 de hele tijd dezelfde waan van de dag informatie bleven herhalen. WNL heet dat geloof ik? Volgens mij heeft ze ook Nieuwsuur of n vandaag of iets dergelijks gedaan.
Roos doet EenVandaag nog steeds erg goedquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Presenteerde dat ochtendprogramma met die drie/vier/vijf vrouwen die dan tussen 7 en 9 de hele tijd dezelfde waan van de dag informatie bleven herhalen. WNL heet dat geloof ik? Volgens mij heeft ze ook Nieuwsuur of n vandaag of iets dergelijks gedaan.
Type Welmoed Sijtsma. Te dom om te schijten. Dus mooi om als afvoerputje te gebruiken als niks zeggende amoebes.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:17 schreef Stoner12 het volgende:
Die Roos is al 3x te gast geweest in Media Inside maar heeft blijkbaar geen indruk gemaakt, is ook een nietszeggends figuur
Vaste presentatrice en interviewster van 1Vandaag.quote:
Gevallen 'schijn bedriegt'. Gezellige nietszeggende babbelaars op tv, maar ondertussen behoorlijk opgeleid en zo.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Type Welmoed Sijtsma. Te dom om te schijten. Dus mooi om als afvoerputje te gebruiken als niks zeggende amoebes.
Nou nou nou Tongmans, dat valt best mee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Type Welmoed Sijtsma. Te dom om te schijten. Dus mooi om als afvoerputje te gebruiken als niks zeggende amoebes.
Viel mij ook ineens op.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Die Marcel ken niet eens "willen" zeggen. Zegt altijd wullen.
Hij spreekt de titel uitquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:30 schreef casita het volgende:
Half 8 zei die Marcel ook altijd zo achterlijk haaluf acht!
Is hvnl terug in hun show dan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die Maarten had beter ergens anders kunnen gaan zitten voor een goeie promo.
Ze zijn geen fan, zo laten ze wel ietwat blijken.
Nee, Maarten van der Weijden gaat weer door Friesland zwemmen en werd een beetje belachelijk gemaakt.quote:
Toch liet Maarten zich niet zo kennen. Hij liet duidelijk horen dat hij weet dat sommige mensen hem een aandacht trekker vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nee, Maarten van der Weijden gaat weer door Friesland zwemmen en werd een beetje belachelijk gemaakt.
Klopt, hij bleef wel overeind inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Toch liet Maarten zich niet zo kennen. Hij liet duidelijk horen dat hij weet dat sommige mensen hem een aandacht trekker vinden.
Weer zo’n mijnenveld discussie.quote:
Tegenprestatie voor het van Marcel meewerken aan Taxi Castricum.quote:
Kunnen ze het mooi even hebben over steeds maar zakken van Marcel voor zijn theorie-examen bij het CBR.quote:
Dat verbaasde mij serieus. Wat mist die man dan, ruimtelijk inzicht, oplossend vermogen, begrijpelijk lezen? Snap er geen fluit van. Of het is weer eens een grapje en kan ie gewoon niks in de praktijk, raakt in paniek bij invoegen op de snelweg bijv.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen ze het mooi even hebben over steeds maar zakken van Marcel voor zijn theorie-examen bij het CBR.
Ze gaf ook nog de tip dat als nuclear bommen kwamen je broccoli stammetjes moest eten want dat beschermt jequote:
hahah ja klopt had het gezienquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze gaf ook nog de tip dat als nuclear bommen kwamen je broccoli stammetjes moest eten want dat beschermt je
hmm klinkt beetje matigquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vast Huisman. Donnie is vast die kut rapper.
17 fouten op 65 vragen mag je maken, volgens Pechtold.quote:
Wappie galore.quote:
Niet zolang ze aan John zijn tafeltje zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:53 schreef golfer het volgende:
Kijk het nu terug.
Lettrix, de bodem van de TV.
Ik vond dat ongeveer de grootste imbeciel die in Nederland op TV verschijnt en ben dan ook ronduit ontgoocheld.quote:
En wat vind je van Donny?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond dat ongeveer de grootste imbeciel die in Nederland op TV verschijnt en ben dan ook ronduit ontgoocheld.
Nog niet op het oude niveau helaasquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:46 schreef Blues het volgende:
Ze zijn te vaak op tv.. ik droomde dat ik met Marcel en Eva op vakantie was. Gijs mocht niet mee
Zou wel erg zijn hoor als henny huisman en rapper donnie de gasten zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vast Huisman. Donnie is vast die kut rapper.
Die kenquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Die Marcel ken niet eens "willen" zeggen. Zegt altijd wullen.
Vreselijk.quote:
Zo is hij altijd toch? Altijd als een enthousiaste hond en oprecht blij als hij op tv mag zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Toch wel een leuke gast tot dusver , Henny
Heb hem heel lang niet op tv gezien, maar zeker niets mis meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo is hij altijd toch? Altijd als een enthousiaste hond en oprecht blij als hij op tv mag zijn.
Niks mis mee.
Beetje needy in het verleden. Verder wel ok.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo is hij altijd toch? Altijd als een enthousiaste hond en oprecht blij als hij op tv mag zijn.
Niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |