Bij teveel mensen sneeuwen ze wel een beetje onder denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:01 schreef RipCity het volgende:
Wel eens met Tina dat ze gewoon met 4 mensen aan tafel moeten zitten met Marcel op plek JD en de 2 gasten in het midden. Beter dan dit afwisselen.
Bij Media Inside zitten ze toch ook met vier aan tafel dus ze zijn het wel gewend.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij teveel mensen sneeuwen ze wel een beetje onder denk ik.
Ah, excuus, ik las 4 gasten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij Media Inside zitten ze toch ook met vier aan tafel dus ze zijn het wel gewend.
volgens mij nog niet bekendquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:33 schreef tompsv18 het volgende:
Wie zit er vanavond? (Podcast nog niet kunnen luisteren)
De media inside uitzending was ook hilarischquote:Op maandag 12 juni 2023 22:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Genot
‘Ze waren tien heerlijke seconden stil’
Roos Moggré en Maarten van der Weijden woensdag te gast bij Marcel & Gijsquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:33 schreef tompsv18 het volgende:
Wie zit er vanavond? (Podcast nog niet kunnen luisteren)
Roos moggre hebben ze wel eens heel positief over gedaan (of was dit satire?) maar die van der Weijden hebben ze volgens mij wel eens helemaal afgezeken (of was dit satire?)quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Roos Moggré en Maarten van der Weijden woensdag te gast bij Marcel & Gijs
Wie is die Roosquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Roos moggre hebben ze wel eens heel positief over gedaan (of was dit satire?) maar die van der Weijden hebben ze volgens mij wel eens helemaal afgezeken (of was dit satire?)
Presenteerde dat ochtendprogramma met die drie/vier/vijf vrouwen die dan tussen 7 en 9 de hele tijd dezelfde waan van de dag informatie bleven herhalen. WNL heet dat geloof ik? Volgens mij heeft ze ook Nieuwsuur of één vandaag of iets dergelijks gedaan.quote:
Oh één van die IQ-lozen. Genieten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Presenteerde dat ochtendprogramma met die drie/vier/vijf vrouwen die dan tussen 7 en 9 de hele tijd dezelfde waan van de dag informatie bleven herhalen. WNL heet dat geloof ik? Volgens mij heeft ze ook Nieuwsuur of één vandaag of iets dergelijks gedaan.
Roos doet EenVandaag nog steeds erg goedquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Presenteerde dat ochtendprogramma met die drie/vier/vijf vrouwen die dan tussen 7 en 9 de hele tijd dezelfde waan van de dag informatie bleven herhalen. WNL heet dat geloof ik? Volgens mij heeft ze ook Nieuwsuur of één vandaag of iets dergelijks gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |