Naar Omsk? Is een mooie stad, heb ik gehoord. Wel wat ver weg.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, ik had tickets voor een trojka in gedachten.
In dat geval mogen ze naar Omsk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, ik had tickets voor een trojka in gedachten.
Combinatie volgens mij. Dit zijn die beelden die we eerdere voorbij zagen komen van Oekraners die een mijnenveld inreden en daarna artillerie over zich heen kregen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:37 schreef BlaZ het volgende:
Nog wat beelden van het front. Het is me niet duidelijk of dit artillerie of mijnen zijn of een combinatie.
https://vk.com/video-133441491_456269295
Omsk is een mooie stad maar net iets te ver weg.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
In dat geval mogen ze naar Omsk.
Ik zou zeggen stuur ze een brief op hoge poten, Karen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maar eh, waar blijft die intel van de VS. Of zijn ze onzekerder geworden of Rusland het wel gedaan heeft?
Dat is een vreemde constatering, vooral omdat de bedrijven in kwestie een aanzienlijk deel van hun investering al hadden afgeschreven voordat die pijpleiding berhaupt de lucht in ging:quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet voor een investering van een commercile onderneming.
Je laat toch niet zomaar door een clubje obscure vrijheidsstrijders je investering ongestraft in rook opgaan.
En wat met andere infra als internet, elektra en dergelijke op de internationale bodems.
Kortom, de investering was al de lucht in gegaan door de misdragingen van de Russen, kwestie van ondernemersrisico.quote:Engie boekte overigens wel een afschrijving van ongeveer 50 mln op zijn belang in Nord Stream 1 (totale afschrijving is nu 300 mln), nadat het nutsbedrijf in het eerste kwartaal al een afschrijving van 1 mld boekte op Nord Stream 2.
Interesse bij een ticket?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maar eh, waar blijft die intel van de VS. Of zijn ze onzekerder geworden of Rusland het wel gedaan heeft?
Lijkt me dezelfde actie ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Combinatie volgens mij. Dit zijn die beelden die we eerdere voorbij zagen komen van Oekraners die een mijnenveld inreden en daarna artillerie over zich heen kregen.
Als je rob genoeg betaalt is de wereld plat en 1+1 = 3.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch wel de meest objectieve meest ingelezen expert in Nederland.
Misschien weten ze het gewoon niet?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
Was dat ding een beetje goed verzekerd?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:42 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat is een vreemde constatering, vooral omdat de bedrijven in kwestie een aanzienlijk deel van hun investering al hadden afgeschreven voordat die pijpleiding berhaupt de lucht in ging:
Fundamentele Analyse: ENGIE
maandag 5 september 2022
https://www.ingsprinters.nl/analyses/273290/engie
[..]
Kortom, de investering was al de lucht in gegaan door de misdragingen van de Russen, kwestie van ondernemersrisico.
Je weet wat "afschrijven" betekent, of niet?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gek, 1 miljard. Zal met alle moeite nog proberen verhaalt te worden.
Ook wel leuk propaganda account dit. Post echt overdreven veel positief niet bevestigd nieuws.quote:
Zachtjes snort de samovarquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omsk is een mooie stad maar net iets te ver weg.
Yeah. Ze mogen best (te) positief zijn, maar dan wel met onderbouwing.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ook wel leuk propaganda account dit. Post echt overdreven veel positief niet bevestigd nieuws.
Thee zet apparaat noemde we dat altijdquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Zachtjes snort de samovar
Geen idee wat een samovar is maar geniaal bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |