De Russen zien nu ook wel de ernst van de situatie in begrijp ik? Beter komt er een staakt het vuren oid zodat Oekraïne veilig met helikopters mensen kan redden.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:41 schreef poenhunter het volgende:
Iemand dat filmpje gezien van die Ukrainse medic? Echt indrukwekkend, raakt je ziel.
Helaas zonder ondertiteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de tweede tweet lees ik eigenlijk dat de Russen niks doen en dat mensen hun eigen evacuatie aan het organiseren zijn. Het klopt dat er beter daar een tijdelijke wapenstilstand komt om mensen te reden maar gisteren en vandaag waarschijnlijk ook hebben de Russen constant gebombardeerd met artillerie.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De Russen zien nu ook wel de ernst van de situatie in begrijp ik? Beter komt er een staakt het vuren oid zodat Oekraïne veilig met helikopters mensen kan redden.
Al is dit misschien een beetje naïef gezien de resultaten uit het verleden.
Veel republikeinen steunen Oekraïne.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben benieuwd wie zijn puppetmaster is, zijn het de republikeinen in het Congres die banden hebben met Rusland die Elon financiele en politieke steun beloofd hebben in ruil voor zijn inzet om Rusland te steunen?
[ twitter ]
Maar Fox en Tucker Carlson zijn ook republikeinen en die zijn pro Ruslandquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Veel republikeinen steunen Oekraïne.
Dat is ook de reden waarom er veel geld en materiaal word toegezegd.
De Russen doen niets inderdaad. Daarom zou het fijn zijn als ze een klein beetje menselijkheid tonen en Oekraïne de kans geven mensen te evacueren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In de tweede tweet lees ik eigenlijk dat de Russen niks doen en dat mensen hun eigen evacuatie aan het organiseren zijn. Het klopt dat er beter daar een tijdelijke wapenstilstand komt om mensen te reden maar gisteren en vandaag waarschijnlijk ook hebben de Russen constant gebombardeerd met artillerie.
Ga daar maar niet van uit. Dat is deze hele oorlog nog nooit gebeurt (en als het gebeurt is het meteen een groot mediaoffensief).quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De Russen doen niets inderdaad. Daarom zou het fijn zijn als ze een klein beetje menselijkheid tonen en Oekraïne de kans geven mensen te evacueren.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Klopte dus met wat ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, versta jij het of heb je het ergens gelezen?
Of als ze het doen, dan schenden ze het na een uurtje alweer. Zoals vorig jaar meerdere keren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:05 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit. Dat is deze hele oorlog nog nooit gebeurt (en als het gebeurt is het meteen een groot mediaoffensief).
Nu klopt het.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Veel republikeinen steunen Oekraïne het Amerikaanse militair-industrieel complex.
Dat is ook de reden waarom er veel geld en materiaal word toegezegd.
Je zou denken dat als het Oekraïense 'regime' de dam opgeblazen heeft dat Rusland dit in de media flink uitmelkt door het tonen van beelden van reddingsacties.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In de tweede tweet lees ik eigenlijk dat de Russen niks doen en dat mensen hun eigen evacuatie aan het organiseren zijn. Het klopt dat er beter daar een tijdelijke wapenstilstand komt om mensen te reden maar gisteren en vandaag waarschijnlijk ook hebben de Russen constant gebombardeerd met artillerie.
Of ze geven de Oekraïners de kans een hulphelicopter te sturen en schieten die helicopter dan neer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of als ze het doen, dan schenden ze het na een uurtje alweer. Zoals vorig jaar meerdere keren.
Werd erbij gepost door iemand op Reddit, daar zijn er ook wel Oekrainers die het dan vertalen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:07 schreef poenhunter het volgende:
[..]
Klopte dus met wat ik dacht.
Bedankt, versta jij het of heb je het ergens gelezen?
Tucker werkt niet meer voor fox.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar Fox en Tucker Carlson zijn ook republikeinen en die zijn pro Rusland
Yepquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mensen die naar hun mening wordt gevraagd in de media doen stuk voor stuk alsof elk incident opzich bekeken moet worden, vanaf een schone lei. Track record van Rusland om alles wat los en vast zit constant bij elkaar te liegen hoor je ze nooit over.
https://www.ewmagazine.nl(...)kraine-staat-42285w/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |