Kan je reddit ook zonder account lezen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:59 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ken_through_russian/
Ukraine offensive has "broken through" Russian lines: Prigozhin
https://www.newsweek.com/(...)zaporizhzhia-1804946quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:06 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Kan je reddit ook zonder account lezen?
Gaat LEKKAH volgens prigozhinquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:59 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ken_through_russian/
Ukraine offensive has "broken through" Russian lines: Prigozhin
Ho ho, het CDA wilde zich niet aan hun afspraken houden. Dààrom stapte de PVV uit de gedoogcoalitie. Niet omdat ze geen verantwoordelijkheid wilde nemen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
Niemoller ken ik niet zo. Maar die Wierd Duk vond het geen probleem om zijn lul in een Turkse dame te steken, waardoor hij nu een Turks kind heeft, dus een nazi zal hij zeker niet zijn. Maar ik begrijp wat je bedoelt, wat betreft het , waar trek je de grens voor wat betreft vrijheid van meningsuiting? Dat is toch een lastige.
Back in the day heeft Rutte het extreme retoriek van Wilders politiek salonfähig gemaakt door er een politieke alliantie mee aan te gaan. Uiteindelijk is de samenwerking geklapt niet omdat Wilders te extreem was, maar omdat hij niet betrouwbaar was als partner, wanneer het niet zo lekker ging en er bezuinigd moest worden. Nu doet Rutte alsof hij Wilders uitsluit als politieke partner, omdat hij hele bevolkingsgroepen zou uitsluiten
Waarheid is eerder dat Wilders een onbetrouwbare populist is waar je geen zaken mee kan doen. En ik vermoed dat Wilders zijn uitsluiting stiekem helemaal prima vindt, omdat de politiek gemiddeld genomen een behoorlijke ruk richting Wilders heeft gemaakt. Hij hoeft dus niet eens in een regering te zitten om macht uit te oefenen.
PVV-debieltje gespotquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ho ho, het CDA wilde zich niet aan hun afspraken houden. Dààrom stapte de PVV uit de coalitie. Niet omdat ze geen verantwoordelijkheid wilde nemen.
Scott Ritterquote:
Naar mijn weten wilde Wilders niet meegaan met de noodzakelijke bezuinigingen, maar het is alweer een tijdje terug.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ho ho, het CDA wilde zich niet aan hun afspraken houden. Dààrom stapte de PVV uit de gedoogcoalitie. Niet omdat ze geen verantwoordelijkheid wilde nemen.
Raar ik zie nog niet veel veranderingen behalve weer een stuk grond bij Bakhmut.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:19 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)an_expected_us_says/
Offensive Going Better Than Expected, U.S. Says
Nee, niet echt nog nee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:39 schreef fjs het volgende:
Heb trouwens nog geen foto's gezien van Leopards of Marders etc. Jullie wel in het offensief(je)?
Wierd is nog wel net weer iets anders dan Niemöller.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu denk ik niet dat een Niemoller of Wierd Duk in hun vrije tijd naar nazi-bijeenkomsten gaan, maar in feite is het normaliseren van extreme meningen wel gevaarlijk voor de samenleving. Beetje zoals in AHX ook geschetst wordt.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Omdat toen voor Nederland de oorlog voorbij was. Dan maakt het geen reet meer uit.
Letterlijk precies dezelfde werkwijze.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wierd is nog wel net weer iets anders dan Niemöller.
Pietjeaids is geobsedeerd door cijfers, relevantie is ondergeschikt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Omdat toen voor Nederland de oorlog voorbij was. Dan maakt het geen reet meer uit.
Gewoon die Finse kaart in de gaten houden. Altijd betrouwbaar gebleken, verwacht morgen weer een update.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Raar ik zie nog niet veel veranderingen behalve weer een stuk grond bij Bakhmut.
Verder veel tegenstrijdige berichten over en weer.
Lijkt er op dat Oekraïne nog steeds stukken aan het aftasten zijn voor een zwakte punt, maar het is veelal een grote mijnenveld zooi.
Is dat zo?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk precies dezelfde werkwijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |