Echt?quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en volgens mij moet je doen alsof het avond is
Ik denk dat we gematched zijn op fantasy maar ik hou van lego en star wars en zij was van de harry potter en de disney worlds.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
Klinkt niet echt positief :x was je date wel goed gematched?
Ik snap door jouw verhaal weer helemaal, waarom ik nooit met een televisieprogramma zal meedoen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:05 schreef cherrycoke het volgende:
Ik wou op het einde beginnen met wellicht zonder cameras ofzo en zei er links voor lanks hoppakee jullie gaan het allemaal zien op tv. Schaam me kapot
hahaquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik snap door jouw verhaal weer helemaal, waarom ik nooit met een televisieprogramma zal meedoen.
Haha, nou. Allebei waar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs in je posts is je stress nog te voelen.![]()
Chapeau dat je hebt meegedaan. Lefgozer.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik denk dat we gematched zijn op fantasy maar ik hou van lego en star wars en zij was van de harry potter en de disney worlds.
Ik vond dat truckje dat victor toevallig wegloopt en dat je date dan komt wel grappig, steeds die excuus, tang kwijt, ijs halenquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
“Goeie avond wat fijn dat je er bent!”
Welk drankje heb je gekozen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik vond dat truckje dat victor toevallig wegloopt en dat je date dan komt wel grappig, steeds die excuus, tang kwijt, ijs halen
Nadeel is dat veel mensen wel zowel Star Wars als Harry Potter leuk vinden. Dus het had gekund.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat is echt wel wat anders ja, zij dachten waarschijnlijk "Star Wars is ook Disney"
Maar echt hulde dat je meegedaan hebt!![]()
En wie weet komt er toch nog wat uit je oproepje.
Ik dacht in februari ergens? Neem aan dat de precieze dag nog niet bekend is.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nadeel is dat veel mensen wel zowel Star Wars als Harry Potter leuk vinden. Dus het had gekund.
Jammer we dat nog zoveel maanden moeten wachten @:cherrycoke
Op mijn vraag wanneer het überhaupt op tv komt, krijg ik geen antwoord.
Ze zeiden dat het in februari word uitgezondenquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nadeel is dat veel mensen wel zowel Star Wars als Harry Potter leuk vinden. Dus het had gekund.
Jammer we dat nog zoveel maanden moeten wachten @:cherrycoke
Op mijn vraag wanneer het überhaupt op tv komt, krijg ik geen antwoord.
Ja jouw aflevering toch, maar toch niet het nieuwe seizoen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het in februari word uitgezonden
Daar krijg ik nog bericht van wanneer precies, er worden ook van te voren mensen opgeroepen die ja hebben gezecht om een filmpje te maken met hoe het de afgelopen maanden is gegaan, maar das voor mij niet van toepassing.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht in februari ergens? Neem aan dat de precieze dag nog niet bekend is.
Nee, als de vraag voor @cherrycoke was, dan had ik hem niet zo bot gesteld.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht in februari ergens? Neem aan dat de precieze dag nog niet bekend is.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:21 schreef RipCity het volgende:
Respect @:cherrycoke
We zullen je heel laten en die chica afbranden vanzelfsprekend.
Andere settingquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:05 schreef cherrycoke het volgende:
Ik wou op het einde beginnen met wellicht zonder cameras ofzo
Mag ik dan Viktor zijn?quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:07 schreef nostra het volgende:
Kunnen we niet een Fok! Seizoen houden? Genoeg vrijgezel materiaal en garantie voor, ehm, vermakelijke televisie.
Ben je geen Sergio?quote:
En ik Denise.quote:
Dat is wel kut. Gaan ze dat ook nog uitzenden zeker zodat iedereen denkt, oh die is wel wanhopig. Dat dacht ik namelijk altijd over die oproepen, blijkt het gewoon vanuit hun verplicht te wordenquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:00 schreef cherrycoke het volgende:
Moest nog een oproep opnemen, ik echt niemand reageert toch daaropmaar dat moest.
Je kunt toch nee zeggenquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Gaan ze dat ook nog uitzenden zeker zodat iedereen denkt, oh die is wel wanhopig. Dat dacht ik namelijk altijd over die oproepen, blijkt het gewoon vanuit hun verplicht te worden![]()
Ja ik wist niet hoe streng ik "maar dat moest" moet opvatten. Dacht straks spannen ze een rechtszaak aan vanwege contractbreuk ofzo.quote:
Net zo verplicht als de intro en gek doen met je favo ding.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Gaan ze dat ook nog uitzenden zeker zodat iedereen denkt, oh die is wel wanhopig. Dat dacht ik namelijk altijd over die oproepen, blijkt het gewoon vanuit hun verplicht te worden![]()
Goede vraag, wel benieuwd inderdaad.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:cherrycoke Heb je nog iets meegenomen voor je intro?
quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede vraag, wel benieuwd inderdaad.
Ik zou denk ik het boek Het Coronabedrog van Thierry Baudet meenemen voor de intro.
BNNVARA gaat dat echt accepteren denk ikquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede vraag, wel benieuwd inderdaad.
Ik zou denk ik het boek Het Coronabedrog van Thierry Baudet meenemen voor de intro.
Wat zou jij meenemen naar je intro? Padel racket?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net zo verplicht als de intro en gek doen met je favo ding.
@:cherrycoke Heb je nog iets meegenomen voor je intro?
Surfplankquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat zou jij meenemen naar je intro? Padel racket?
De hypequote:Op maandag 2 oktober 2023 19:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat zou jij meenemen naar je intro? Padel racket?
Echt hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:25 schreef cherrycoke het volgende:
die intro ziet er niet uit ik moest zogenaamd fotos maken, dus ik klikken links rechts en vooruit, ook nog op de knieeen eentje want die gast achter de camera riep ACTIE FOTO![]()
Chapeau van die gast achter de camera die deed het al een tijdje en ook echt goed.
alles komt voorbij in de intro, ook de zielige dingen zoals het overlijden van mijn vader en mijn huidaandoening, ik heb alles wel verklapt zo,Ik wil graag je kadewalk beoordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest je dat ook doen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
JA, haha, das precies naast de studio trouwens vlak voorbij de volewijckbrugquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil graag je kadewalk beoordelen.Moest je dat ook doen?
Pardon dat is niet de afspraakquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:56 schreef RipCity het volgende:
WAKKER WORDEN!!!! NIEUWE SEIZOEN BEGINT VANAVOND!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |