Oh wacht, loont het toch de moeite om te kijken? Even de tv aanzwengelen danquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
In First Dates NL nooit zulke knappe jongens.
Nee. Alleen nu beginnen ze meteen aan tafel, gister niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wacht, loont het toch de moeite om te kijken? Even de tv aanzwengelen dan
Nee, die aan tafel zit met die meid met die lange nepwimpers. Binnen.quote:
Ah ok, maar nog steeds dat hotel. Geen fan daarvan en eigenlijk vind ik de Nederlandse afleveringen ook leuker omdat ik me daar beter mee kan identificerenquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Alleen nu beginnen ze meteen aan tafel, gister niet.
En niemand kijkt dus ik haak ook weer af.
Ah ja zag hem net, gelukkig, twijfelde al even aan je goede smaak, maar dat was ongegrond! Maar teveel andere mensen om alleen voor die mooie man te blijven kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die aan tafel zit met die meid met die lange nepwimpers. Binnen.
Die taxichauffeuse?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:53 schreef Hexagon het volgende:
Wat een weerzinwekkende doos vind ik die blonde.
Ach, die is nog te negeren, met dat gehinnik en geschreeuw en gekrijs is dat moeilijker.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee die tegenover die brillemans zit
Warm bad werd snel koud.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:00 schreef Hankster het volgende:
Close ups. Lelijke mensen. Hier moet ik even aan wennen.
Ik zit al naar Nadia te kijkenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaik mis het dagelijkse warme bad wel hoor!
Is dat de moeite? (en is er ook een gezellig topic van?quote:
Warm zat buitenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaik mis het dagelijkse warme bad wel hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |