Altijd fijn midden in het seizoenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Seizoen 3 aflevering 7
Oké. Apart om zo te beginnen, BNNVARA
Ik heb hier ook geen zin in.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
First dates hotel en Brits, skip. Tot over een paar weken denk ik.
Blijf je kijken?quote:
Groot gelijk heb je. Enjoy.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga koffie met vlaai eten op het balkon
Zelfs de herhalingen waren beter.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:34 schreef Joop_W het volgende:
Nou ja zeg, wat krijgen we nu weer. Britse sloeries in plaats van ongemakkelijke Nederlanders.
Is dat goed te doen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik sla dit ook over.
Hopelijk start B&B vol liefde binnenkort.
Geen snelle korte dates, maar mensen die je langer volgt. Erg leuk, imo.quote:
quote:
Dit. En met het bijbehorende topic is een programma al snel leukerquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen snelle korte dates, maar mensen die je langer volgt. Erg leuk, imo.
Dan is er een goede kans dat ik eens ga proberenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Dit. En met het bijbehorende topic is een programma al snel leuker
The Idol aflevering 1 met ABELGOD staat op HBO Maxquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen snelle korte dates, maar mensen die je langer volgt. Erg leuk, imo.
Dat leek me dan weer helemaal niks.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Idol aflevering 1 met ABELGOD staat op HBO Max![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |