Meestal niet echt, gewone mensen. Die hebben we al genoeg, maar het is misschien ook afhankelijk van het onderwerp (en ik kijk het amper).quote:Op maandag 12 juni 2023 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat de moeite? (en is er ook een gezellig topic van?)
Dat zie je ook in het programma: verzorgde, aantrekkelijke vrouwen én kneuzen van zolder.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:41 schreef RipCity het volgende:
Blijkbaar te weinig aandachtsgeile mannen die zich opgeven maar wel genoeg vrouwen. Aanmelden dus:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Veel te bang voor jouw oordeelquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie je ook in het programma: verzorgde, aantrekkelijke vrouwen én kneuzen van zolder.
Knappe mannen doen echt niet mee.
(En ook mannen van zolder klaarblijkelijk amper.)
@:3rr0r Kunnen we jou motiveren voor een inschrijving?
Ik heb daar niks te zoekenquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie je ook in het programma: verzorgde, aantrekkelijke vrouwen én kneuzen van zolder.
Knappe mannen doen echt niet mee.
(En ook mannen van zolder klaarblijkelijk amper.)
@:3rr0r Kunnen we jou motiveren voor een inschrijving?
Je vriendin is blij met deze keuze.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Veel te bang voor jouw oordeel![]()
Ik zou niet eens weten welke schoenen ik aanmoet.
Jouw vriendin is ook blij met deze keuze.quote:
Hij had zich toch al opgegeven?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
@:cherrycoke jij nog te porren voor een deelname?
Alle leuke mannen zijn gewoon al bezet of niet (wanhopig) zoekende.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vriendin is blij met deze keuze.
[..]
Jouw vriendin is ook blij met deze keuze.
Genoteerd, allen.
Ja hoor, ze mogen me bellen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
@:cherrycoke jij nog te porren voor een deelname?
snap het wel, je hebt al man daar niets te winnenquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:41 schreef RipCity het volgende:
Blijkbaar te weinig aandachtsgeile mannen die zich opgeven maar wel genoeg vrouwen. Aanmelden dus:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Ik ben denk ik niet inclusief genoeg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij had zich toch al opgegeven?
Neem aan dat hij al op date geweest is, maar er niets over mag zeggen
Ik zou nog een keer aanmelden, maar kan me voorstellen dat je nu hartelijk bedankt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet inclusief genoeg.
En vrouwen genieten vaker van een beetje zendtijd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alle leuke mannen zijn gewoon al bezet of niet (wanhopig) zoekende.
Niet mijn woorden maar denk wel dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En vrouwen genieten vaker van een beetje zendtijd.
Er zal zaterdag wel weer een stagiaire gestuurd worden naar de reguliersdwars om kandidaten te zoeken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet inclusief genoeg.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer aanmelden, maar kan me voorstellen dat je nu hartelijk bedankt.
Wat een hufters.quote:
Ben nu via werkmail aan het aanmeldenquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hufters.Ik ga morgen meteen bellen.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hufters.Ik ga morgen meteen bellen.
Heb je hem wel wat inclusiever gemaakt? Je houdt van Disney en reizen?quote:
Reizen wel, Disney niet hahaquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je hem wel wat inclusiever gemaakt? Je houdt van Disney en reizen?
Je hield toch altijd al van reizuh?quote:
ja daarom, staat er inquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hield toch altijd al van reizuh?
quote:
quote:Ik BeN eEn FeRvEnT fIrSt DaTeS kIJkûr!!!!1
Ben je uitgenodigd? Zo snel al?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:10 schreef cherrycoke het volgende:
Als er binnenkort iemand knipoogt en een old fashioned aan de bar besteld kan ik dat wel eens zijn.
Leuk!quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:10 schreef cherrycoke het volgende:
Als er binnenkort iemand knipoogt en een old fashioned aan de bar besteld kan ik dat wel eens zijn.
Ik werd vanmiddag gebeld of ik een kort filmpje wauw maken van de woonkamer met daarin een korte introductie met hobbies etc, de rest houd ik nog even spannendquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
September komen de nieuwe. Dat benoemen als binnenkort vind ik wel heul optimistisch.
Soort van aanmelding bij een dating site.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
Wat moet je allemaal invullen bij die aanmelding
Herkenbaar, heb ook het idee dat als ze Engelse uitzendingen doen, het altijd dezelfde paar afleveringen zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
MWeh ik weet niet wat ik hier van moet vinden, ben nog niet helemaal overtuigd.
Hoeveel verschillende geslachten kan ik kiezen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Soort van aanmelding bij een dating site.
3quote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende geslachten kan ik kiezen?
quote:Op maandag 17 juli 2023 17:52 schreef cherrycoke het volgende:
Update,
Ik werd vandaag gebeld of ik deze week tijd heb, alleen in de avond en ze moest even kijken de eerste opname momenten beginnen woensdag al.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |