Dat is op basis van?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:17 schreef freaky40 het volgende:
Plottwist incoming nu Knutselaar blijkbaar een lastig verhaal gaat worden...
Dat zegt toch helemaal niks, het enige wat hij daar stelt is dat hij niet op geruchten in gaat, logisch ook als er nog niks concreet is.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laatste berichten in de Noorse media. Staan in het andere topic.
en die is?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:17 schreef freaky40 het volgende:
Plottwist incoming nu Knutselaar blijkbaar een lastig verhaal gaat worden...
Voor de hardste schreeuwer komt er verrassend weinig uit je toetsenbord.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt toch Bosz en hij heeft ons allemaal het 'bosz' ingestuurd...
Jij nog wat te liegen dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de hardste schreeuwer komt er verrassend weinig uit je toetsenbord.
Je bent er maar druk mee vriend....quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:41 schreef Elan het volgende:
Ook het beheer van jullie OP is onderhevig aan een stukje wanbeleid:
[ afbeelding ]
Dat komt een beetje omdat jouw clubgenoten er nogal op azen nieuwe Ajax topics te openen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:41 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
beide zijn weg dus ik heb het recht om de OP aan te passen volgens het Nederlands staatsrecht en artikel 4.12 in het strafboek van FOK opgesteld door @Danny in het jaar 4000 VCquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:41 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Verbazingwekkend hoeveel zooi stront er uit jouw mond komt elke keer. Debielquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beide zijn weg dus ik heb het recht om de OP aan te passen volgens het Nederlands staatsrecht en artikel 4.12 in het strafboek van FOK opgesteld door @:danny in het jaar 4000 VC
Je hebt van de recente 50 topics er zeker 10 zelf geopend. Maar begrijp dat het in deze moeilijke fase makkelijker is om te wijzen naar die mooie club uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt een beetje omdat jouw clubgenoten er nogal op azen nieuwe Ajax topics te openen.
Ik wijs niet naar die club maar enkele debielen die de club aanhangen, nou ja enkele.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt van de recente 50 topics er zeker 10 zelf geopend. Maar begrijp dat het in deze moeilijke fase makkelijker is om te wijzen naar die mooie club uit Rotterdam.
Wat is je mening over die Kjetil Knutsen? Wel apart dat hij daar schijnbaar financieel meedeelt in de uitgaande transfers.
Zeg maar gerust allemaalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar die club maar enkele debielen die de club aanhangen, nou ja enkele.
Je hebt op zich de kans gehad er zelf iets aan te doen, maar wijzen naar anderen is natuurlijk makkelijker.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar die club maar enkele debielen die de club aanhangen, nou ja enkele.
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt op zich de kans gehad er zelf iets aan te doen, maar wijzen naar anderen is natuurlijk makkelijker.
Als je een nieuw topic opent kun je toch zelf ff die OP aanpassen. Maargoed bepaalde figuren zijn wel schijtirritant.quote:
De vraag was ook aan de Ajacieden snuggere.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:55 schreef onlogisch het volgende:
Ja laten we de OP maar niet aanpassen. Laten we dat vooral over aan de Ajacieden op dit forum als zij achten dat dit nodig is.
Het was een opmerking in het algemeen eerwaarde Elan, niet specifiek jouw post. Maak jezelf eens niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag was ook aan de Ajacieden snuggere.
Nou, rechten heb je iig niet gestudeerd daar aan Harvard.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beide zijn weg dus ik heb het recht om de OP aan te passen volgens het Nederlands staatsrecht en artikel 4.12 in het strafboek van FOK opgesteld door @:danny in het jaar 4000 VC
Zo gezegd zo gedaan
DE OP aangepast naar de maatstaven die bij 020 horen.
Oef! Die zal wel aankomen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nou, rechten heb je iig niet gestudeerd daar aan Harvard.
Niet reageren. Het zijn parasieten die zich voeden aan onze daaropvolgende reacties. Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel zooi stront er uit jouw mond komt elke keer. Debiel
quote:Cody Gakpo is volgens CIES op dit moment de duurste Nederlander in de lijst: de aanvaller van Liverpool staat met 87 miljoen op de 26e plaats, gevolgd door Frenkie de Jong (77,2 miljoen, plaats 41), Matthijs de Ligt (68,3 miljoen, plaats 63), PSV'er Xavi Simons (67,3 miljoen, plaats 65) en Ajacied Kenneth Taylor (61,5 miljoen, plaats 81).
Feyenoorders kunnen blijven lachen, en Ajacieden kunnen blijven klagen over Taylor... maar we weten allemaal dat ook hij waarschijnlijk weg zal gaan voor 30+ miljoen. Heeft een goeie trap, international en komt uit de Ajax opleiding dus 1+1=2quote:
Ik ben geen fan van hem maar dat komt ook een beetje door de persoon dan alleen z'n voetbalkwaliteiten, wat wel lullig voor hem is dat hij bij NL elftal de tol betaalde voor het falen van Wijnaldum, omdat die verstoppertje speelde kreeg Kenneth alle ballen en dat ging niet helemaal goed.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Feyenoorders kunnen blijven lachen, en Ajacieden kunnen blijven klagen over Taylor... maar we weten allemaal dat ook hij waarschijnlijk weg zal gaan voor 30+ miljoen. Heeft een goeie trap, international en komt uit de Ajax opleiding dus 1+1=2
Hij is eigenlijk nergens écht goed in. Beetje de Donny van deze tijd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem maar dat komt ook een beetje door de persoon dan alleen z'n voetbalkwaliteiten, wat wel lullig voor hem is dat hij bij NL elftal de tol betaalde voor het falen van Wijnaldum, omdat die verstoppertje speelde kreeg Kenneth alle ballen en dat ging niet helemaal goed.
Donny was wel goed in het bijsluiten in de 16 en goals maken maar dat is ook echt een speler die het goed doet in een goed draaiend elftal maar niet eentje die de oorlog voor je wint als het niet lekker loopt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nergens écht goed in. Beetje de Donny van deze tijd.
Haten op klaasgod, dan ben je echt, echt niet goed wijsquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet reageren. Het zijn parasieten die zich voeden aan onze daaropvolgende reacties. Lekker laten gaan.
Dat ze zich zo druk maken over ons Aller Ajax zegt genoeg, haal daar jouw voldoening uit en voor de rest negeren.
Dan gooi je 30 miljoen weg.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon contract verscheuren. Gast kan echt helemaal niks.
Dat is ook weer onzin, het is pas z'n eerste volledige seizoen in het eerste.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon contract verscheuren. Gast kan echt helemaal niks.
Dat zijn namen die opduiken vanwege Bosz, ben hem wel een beetje uit het oog verloren dus geen idee of hij een aanwinst is.quote:
Nu al benieuwd met welke toekomstige backfire het Eindhovense mediateam nu weer op de proppen komt.quote:
Mislukt in Spanje, Duitsland en Frankrijk. Dan kun je het wel weer eens in de Eredivisie gaan proberen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn namen die opduiken vanwege Bosz, ben hem wel een beetje uit het oog verloren dus geen idee of hij een aanwinst is.
Rijkaard werd bondscoach nadat-ie was gedegradeerd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mislukt in Spanje, Duitsland en Frankrijk. Dan kun je het wel weer eens in de Eredivisie gaan proberen.
Jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijkaard werd bondscoach nadat-ie was gedegradeerd.
Bedankt Hermanquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:De Laurentiis ha quindi toccato il tema del nuovo allenatore, già sfiorato scherzosamente in apertura: "A partire da oggi mi sono impegnato per controllare una lista di possibili allenatori, che da 22 nomi è salita a 40 nomi. Devo iniziare a verificare che siano disponibili, che siano adatti a giocare col 4-3-3 e con una linea di difesa e attacco alte. Il modulo dev'essere il 4-3-3, non può essere altro. Già questa è una questione che richiede tempo, poi occorre capire il loro carattere e se possono adattarsi alla cultura partenopea. Tutto ciò non si può concludere in poco tempo, inoltre va data anche la possibilità alla controparte di rifiutare l'offerta".
Concurrentie in de zoektocht.quote:De Laurentiis ging vervolgens in op het onderwerp van de nieuwe coach, dat in het begin al gekscherend aan de orde kwam: "Vanaf vandaag ben ik vastbesloten om een lijst met mogelijke coaches te controleren, die is gestegen van 22 namen naar 40 namen. Ik moet beginnen controleren of ze beschikbaar zijn, of ze geschikt zijn om met een 4-3-3 te spelen en met een hoge verdedigings- en aanvalslijn. De formatie moet 4-3-3 zijn, het kan niet anders. Dit is al een vraag die tijd kost, dan is het noodzakelijk hun karakter te begrijpen en of ze zich kunnen aanpassen aan de Napolitaanse cultuur. Dit alles kan niet in korte tijd worden afgehandeld, bovendien moet de wederpartij ook de mogelijkheid krijgen om het aanbod te weigeren".
Ja, op basis van zijn naam als voetballer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is ook andersom, eerst NL, toen Sparta, gedegradeerd en erna met Barcelona oa de CL gewonnen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, op basis van zijn naam als voetballer.
In plaats dat die lul z'n coach een forse salarisverhoging geeft gaat hij weer een nieuwe zoeken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Concurrentie in de zoektocht.
Ach het kan altijd nog schandaliger in Italië zoals met Maldini gisteren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
In plaats dat die lul z'n coach een forse salarisverhoging geeft gaat hij weer een nieuwe zoeken.
Ik wist niet eens dat hij ontslagen was maar hoe is dat gegaan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ach het kan altijd nog schandaliger in Italië zoals met Maldini gisteren.
Je hebt gelijk. Maar meerdere coaches hebben een minder groot palmares dan hun reputatie doet vermoeden. De Mos gedegradeerd met Sparta, Michels ontslagen bij Leverkusen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
@:tong80 Misschien in de war met Van Hanegem? Hij stapte op bij Sparta en werd assistent bij Oranje, Rijkaard volgende hem op bij Sparta en degradeerde.
Ik ook niet. Nergens terug te lezen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij ontslagen was maar hoe is dat gegaan?
Ruzie met de nieuwe eigenaar die weigert te investeren deze zomer. Dus heeft die Maldini maar ontslagen met een persbericht van 3 regels zonder Maldini in de titel van het persbericht te noemen. Ook een goede manier om iedere vorm van goodwill meteen kwijt te raken bij de fans.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij ontslagen was maar hoe is dat gegaan?
Maak je maar zorgen om andere clubsquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom is er nog geen een aankoop gedaan
ik maak geloof ik al een maand een grap dat de rvc geen bevoegheid heeft om te fiateren en volgens mij is dat echt zo
die mitslawat boy of hoe die ook heet is er toch al een tijdje....eerst nog niet officieel maar hij heeft toch al lang genoeg de tijd gehad om spelers te bekijken ....ook toen die nog werkloos was moet hij al spelers bekeken hebben en een soort lijstje hebben
wat doet die man tot nu toe dan bij 020
geen trainer
geen spelers
hij voert tot nu toe geen reet uit en het seizoen begint straks alweer
ik maak me zorgen om jullie club
Geen angst Mike. Hij is amper twee weken in functie…quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom is er nog geen een aankoop gedaan
ik maak geloof ik al een maand een grap dat de rvc geen bevoegheid heeft om te fiateren en volgens mij is dat echt zo
die mitslawat boy of hoe die ook heet is er toch al een tijdje....eerst nog niet officieel maar hij heeft toch al lang genoeg de tijd gehad om spelers te bekijken ....ook toen die nog werkloos was moet hij al spelers bekeken hebben en een soort lijstje hebben
wat doet die man tot nu toe dan bij 020
geen trainer
geen spelers
hij voert tot nu toe geen reet uit en het seizoen begint straks alweer
ik maak me zorgen om jullie club
ajax zit in zijn eigen wurggreepquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:30 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Geen angst Mike. Hij is amper twee weken in functie…
Het is een act, als je dit serieus neemt zegt dat iets meer over jouw dan over hem.quote:
Jouwquote:Op donderdag 8 juni 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een act, als je dit serieus neemt zegt dat iets meer over jouw dan over hem.![]()
Jouwquote:Op donderdag 8 juni 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een act, als je dit serieus neemt zegt dat iets meer over jouw dan over hem.![]()
denk dat je al een heel eind bent als die duitser wel posities normaal afdekt in zijn selectiequote:
Het is uiteraard een beetje afwachten allemaal maar tot nu toe lijkt het erop dat hij weet wat hij doet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat je al een heel eind bent als die duitser wel posities normaal afdekt in zijn selectie
Jou. Niet jouw. Graag gedaan.quote:
Tweede / Derde keepertje achter Rulli, beetje de concurrentie met opa Pasveer aangaan, prima joh.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Keeper Jay Gorter krijgt kans bij Ajax
Eerste grootte fout van de Duitser.
quote:Keeper Jay Gorter krijgt kans bij Ajax
AMSTERDAM - Jay Gorter (23) maakt komend seizoen als volwaardig lid deel uit van de Ajax-selectie. De talentvolle keeper kwam afgelopen half jaar op huurbasis uit voor het Schotse Aberdeen, maar mag van de nieuwe directeur voetbalzaken Sven Mislintat niet nogmaals worden verhuurd en een verkoop is ook onbespreekbaar. Dat melden bronnen binnen de Amsterdamse club.
Om optimaal fit bij Ajax aan de start te verschijnen, meldde Gorter zich af voor Jong Oranje. De selectie van Erwin van de Looi speelt van 21 tot en met 27 juni op het EK in Georgië tegen Jong België, Jong Portugal en Jong Georgië. De Purmerender was voorbestemd het Oranje-doel te verdedigen, maar koos ervoor zich te laten opereren aan zijn elleboog. Tijdens de kleine ingreep werden losse stukjes bot verwijderd.
De voorlichter van Ajax bevestigt desgevraagd dat Gorter op dit moment op sportpark De Toekomst revalideert. In Amsterdam heeft de jeugdinternational een contract tot de zomer van 2026.
Ik leg alleen uit waarom Scropie Jouwquote:
Logisch toch, dat hij die niet gaat grijpen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Omdat hij als derde keeper niet Etienne Vaessen of zo haalt, maar iemand die toch al onder contract stond en beetje van hetzelfde niveau is, daar neer zet?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://twitter.com/Plettigoal/status/1666734793285828609quote:'Ajax voert gesprekken met Bayern München over talentvolle Aydin (18)'
Ajax zou met Bayern München in gesprek zijn over een mogelijke transfer van Eyüp Aydin. Dat meldt Florian Plettenberg, journalist van Sky Deutschland. Aydin is een achttienjarige talentvolle controlerende middenvelder die nu uitkomt voor het tweede elftal van Bayern München.
Plettenberg laat weten dat de gesprekken in een beginfase verkeren. Ajax zou Aydin als een speler zien die zich kan ontwikkelen in Jong Ajax. Daarbij zou Ajax Aydin de mogelijkheid geven om ook minuten te maken in het eerste elftal.
Heel veel geld hoeft de Duitser met Turkse roots niet te kosten. Plettenberg meldt dat hij ongeveer één miljoen euro moet kosten. Aydin, die sinds 2017 in de jeugdopleiding van Bayern München speelt, kwam in het afgelopen seizoen tot 24 wedstrijden voor het tweede elftal van de Duitse topclub. Daarin was hij goed voor drie goals en vier assitss. Aydin viert op 2 augustus zijn negentiende verjaardag.
Ajax raakt deze zomer vermoedelijk Edson Álvarez kwijt aan Borussia Dortmund, terwijl Patrickson Delgado (werd gehuurd) al vertrokken is. Zodoende zal de club op zoek moeten naar een nieuwe controlerende middenvelder. Met Branco van den Boomen werd al een speler gehaald die op die positie uit de voeten kan. Bovendien kloppen ook talenten als Silvano Vos en Kian Fitz-Jim - die ook als acht kan spelen - op de deur. In het afgelopen seizoen speelde ook Kenneth Taylor regelmatig op die positie, terwijl Florian Grillitsch - die officieel nog niet is vertrokken - die positie ook kan bekleden.
Moet hij ondertussen wel volwassen zijn geworden want voorheen trok hij het mentaal niet als 2e/3e keeper.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tweede / Derde keepertje achter Rulli, beetje de concurrentie met opa Pasveer aangaan, prima joh.
Ook niet als 1e keeperquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Moet hij ondertussen wel volwassen zijn geworden want voorheen trok hij het mentaal niet als 2e/3e keeper.
Knutsen moet nog wat wedstrijdjes coachen in Noorwegen. Na zondag is ie vrij dacht ik.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:54 schreef freaky40 het volgende:
En nog steeds geen nieuws over een nieuwe trainer dan enkel geruchten. Ze houden de gelederen flink gesloten in de Arena. Wou dat onze defensie zo compact had gestaan het afgelopen seizoen....
Hebben wij geen boodschap aan. Dan moet je afvragen of dat het wachten waard is en anders doorpakken naar iemand anders.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Knutsen moet nog wat wedstrijdjes coachen in Noorwegen.
Nee maar dit is toch geen zaak voor de KNVB maar voor het OM als die er interesse in zouden hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Supporters slaan moet maar gewoon mogen ofzo?
TD was voor nu even het belangrijkste. Het eerste elftal ligt nu nog op het strand of is nog bezig met de Nations League. 1 a 2 weken wachten op de nieuwe trainer kan nog wel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hebben wij geen boodschap aan. Dan moet je afvragen of dat het wachten waard is en anders doorpakken naar iemand anders.
Waarom? Het is toch gebeurd in direct verband met voetbal? Als je als supporter iemand slaat op de parkeerplaats krijg je ook een SV. Het is niet alsof dit op woensdagavond in de stad is gebeurd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar dit is toch geen zaak voor de KNVB maar voor het OM als die er interesse in zouden hebben.
Ik vind het overdreven, zeker op basis van de beelden die ik gezien heb, maar goed zo werkt het blijkbaar, een Twentse racist komt met z'n scheldpartij weg want zegt gewoon "Das habe ich nicht gesagt".quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch gebeurd in direct verband met voetbal? Als je als supporter iemand slaat op de parkeerplaats krijg je ook een SV. Het is niet alsof dit op woensdagavond in de stad is gebeurd.
Of een aansteker gooien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven, zeker op basis van de beelden die ik gezien heb, maar goed zo werkt het blijkbaar, een Twentse racist komt met z'n scheldpartij weg want zegt gewoon "Das habe ich nicht gesagt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |