quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Euskaltel hevelt Iker Mintegi over van hun opleidingsploeg naar de hoofdmacht. Zeer verstandig, een jongen met mooie resultaten in het Baskische amateurcircuit dit jaar. Ik wacht nu op Unai Zubeldia.
Wat slecht en tegelijk goedquote:
Toch maar Dainese proberen te behoudenquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DSM heeft een groot probleem.
Beetje doorgaan op de ingeslagen weg. Grote ronde erbij, sprinttreintje... Dat is natuurlijk altijd aantrekkelijker dan DSM of het zelf maar een beetje uitzoeken bij een Franse ploeg.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:47 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd wat ze hem beloofd hebben, Giro volgend jaar lijkt me wel een zekerheidje
https://www.wielerflits.n(...)-van-fabio-jakobsen/quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DSM heeft een groot probleem.
Ik herhaal, DSM heeft een groot probleem.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)-van-fabio-jakobsen/
Welkom bij DSM, Fabio!
Waarom in dit geval dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik herhaal, DSM heeft een groot probleem.
Een sprinter van Quick Step halen, is dat ooit goed afgelopen?quote:
Ik snap 'em.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een sprinter van Quick Step halen, is dat ooit goed afgelopen?
Maar blijkbaar kan Jakobsen ook gewoon blijven, dus linksom of rechtsom zitten ze in de shit. Als hij niet komt zijn de grote namen wel van de markt af, of ze moeten interesse hebben in Demare, als hij wel komt zitten ze met iemand die waarschijnlijk niet in de buurt gaat komen van zijn oude niveau. Tel uit je verlies.
DSM is een groot probleemquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik herhaal, DSM heeft een groot probleem.
Dennis stopt, Foss gaat weg,quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:47 schreef Momo het volgende:
Wie gaan er eigenlijk weg bij Jumbo behalve Foss ?
Affini houden, rest eruitquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dennis stopt, Foss gaat weg,
Affini, Leemreize, Oomen, Roosen en Van Emden zijn einde contract.
En ze hebben nog maar 3 plekken voor 2024, er vanuit gaande dat Tulett en Jorgenson erbij komenquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dennis stopt, Foss gaat weg,
Affini, Leemreize, Oomen, Roosen en Van Emden zijn einde contract.
In het CT zetten?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk voor B-koersjes om 150km op kop te beuken voor Kooij. Verder geen waarde.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk voor B-koersjes om 150km op kop te beuken voor Kooij. Verder geen waarde.
Kampioenen mentaliteit, dat hebben ze nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |