Kun je de klok op gelijkzetten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Tudor een nieuwe geldschieter?
Ja. Wilden toch binnen 5 jaar naar de WT? Dan is 2026 wel het meest geijkte moment.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:05 schreef Funzel het volgende:
Zou Tudor ook de intentie hebben om vanaf 2026 een WT licentie te hebben? Lijkt er wel op.
Arkea, beschikkend over 10 rappe mannen die aardig over een heuvel komen, haalt een 11e rappe man die goed kan klimmen.quote:
Alle Franse wielerploegen zijn witwas bv’s. Er is geen andere verklaring.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:36 schreef wimderon het volgende:
Je krijgt er 5 miljoen bij en wat is het eerste dat je doet? Patrick Kontrat en Mikel Landa aantrekken.
Je moet als renner met andere opties ook maar zin hebben om voor een Franse ploeg te gaan rijden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle Franse wielerploegen zijn witwas bv’s. Er is geen andere verklaring.
De Lidl is niet Frans, Hans.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle Franse wielerploegen zijn witwas bv’s. Er is geen andere verklaring.
Ze missen hun Segafredo koffie?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:36 schreef wimderon het volgende:
Je krijgt er 5 miljoen bij en wat is het eerste dat je doet? Patrick Kontrat en Mikel Landa aantrekken.
Drie maanden dus. Dan ligt hij weer in een ziekenhuisbed.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:11 schreef 4-elements het volgende:
Nog 1 jaar kunnen we Gesink zoeken.
[ twitter ]
Hoe kan zo'n jonge renner al vast zitten aan Specialized?quote:Op maandag 19 juni 2023 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Jakobsen d'ruit, de veel talentvollere Lamperti erin.
Hij zit nogal vast aan Specialized, dus dit zou vrij logisch zijn.
Dit zal Koffieplanter je vast beter kunnen uitleggen, maar mijn uitleg is dat hij in zijn tijd als junior al op een Specialized reed bij LUX. Hij werd opgepikt door Andrew McQuaid van Trinity, die als manager zijn eigen ploeg heeft, toevallig ook een ploeg waar de jongens rondrijden op Specialized. Als talentvolle Amerikaan ben je voor Specialized al snel interessant dus zal McQuaid er een mooie persoonlijke deal hebben weten uit te slepen. Zoiets, heel saai eigenlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n jonge renner al vast zitten aan Specialized?
Ze zijn wel redelijk getraumatiseerd na dat hele Fisher-Black naar UAE relletje heh? Sinsdien leggen ze alle grote talenten al jaren van de voren vast.quote:
Oei, een insiderquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:19 schreef Funzel het volgende:
Tulett naar Jumbo is al weken rond, schrijf maar op. 👍
Ik vraag mij hoe ze ruimte willen maken voor al die toptalenten en hun ook genoeg kansen te geven in de belangrijke wedstrijden, nu gaat Kooij nog niet eens naar een grote ronde....quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze zijn wel redelijk getraumatiseerd na dat hele Fisher-Black naar UAE relletje heh? Sinsdien leggen ze alle grote talenten al jaren van de voren vast.
Wel echt een hele goede nieuwe generatie hebben ze bij Jumbo met Staune-Mittet, Hagenes, Huising, Graat en Nordhagen.
Tegen die tijd zijn een reeks oudgedienden met pensioen hopelijk. Dennis stopt ermee. Gesink, Kruijswijk, Van Emden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij hoe ze ruimte willen maken voor al die toptalenten en hun ook genoeg kansen te geven in de belangrijke wedstrijden, nu gaat Kooij nog niet eens naar een grote ronde....
Die concurrentie gaat hij niet van Huising krijgen vermoed ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Heel mooi voor Huising. Benieuwd wat hij bij de profs kan laten zien, al duurt het nog even. Met een beetje geluk krijgt Arensman wat meer concurrentie voor de titel 'beste klimmer/klassementsrenner van Nederland'.
Van wie wel?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die concurrentie gaat hij niet van Huising krijgen vermoed ik.
Tijmen Graat in de eerste plaats, Max van der Meulen in de tweede plaats. Huising, daarentegen, heeft in de afgelopen tweeënhalf jaar doen vermoeden dat hij geschikter is voor La Redoute dan Alpe d'Huez.quote:
v/d Meulen zal het dan toch uit een ander vaatje moeten gaan tappen dan tot nu toe bij de beloften.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tijmen Graat in de eerste plaats, Max van der Meulen in de tweede plaats. Huising, daarentegen, heeft in de afgelopen tweeënhalf jaar doen vermoeden dat hij geschikter is voor La Redoute dan Alpe d'Huez.
Dit is echt heel goed.quote:
quote:
Dat hoofd van Merijn.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |