Er zitten daar nog mensen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:41 schreef ExTec het volgende:
En daar is die, de onvermijdelijke file van mensen die de krim verlaten.
[ twitter ]
Neehoor, verre van.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Misschien wel eens nodig in dit soort topics
Het is gewoon spitsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je over de brug bent heb je de Krim ook verlaten.
Voel je je aangesprokenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, verre van.
Niemand zit te wachten op zelf-kickers die zichzelf reuze slim, en de rest zo dom vinden.
Toerisme is historisch laag. Ik las van de week dat de hotels met 50% korting stunten.quote:
Ik meen dat er een miljoen Russen heen zijn gegaan sinds 2014. Zelenskyy heeft al aangegeven dat die niet mogen blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Toerisme is historisch laag. Ik las van de week dat de hotels met 50% korting stunten.
Maar ja, er zullen ook Russische gezinnen werken en wonen.
Ben ik degene die aan het pontificeren is dat het allemaal anders is dan het lijkt?quote:
Bewijs dan dat het niet zo is zoals ik zeg; of houd je gewoon open voor andere invalshoeken. Maar ja; niet mijn mening of niet willen zien zoals het ook gezien kan worden is lastig te accepteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ben ik degene die aan het pontificeren is dat het allemaal anders is dan het lijkt?
Vast, op een plek waar binnen een straal van 150 kilometer alleen maar kleine steden en dorpen liggenquote:
Ja. Russen hebben daar huizen gekregen van Putler nadat Oekraners gevlucht of gedeporteerd zijn. Na de raketaanvallen vorig jaar, op oa het Saky vliegveld, zijn veel Russen al gevlucht. Sinds die aanvallen is het toerisme ook ingestort.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Toerisme is historisch laag. Ik las van de week dat de hotels met 50% korting stunten.
Maar ja, er zullen ook Russische gezinnen werken en wonen.
Nou, dat de oversteek qua afmeting van IJssel naar de straat van dover is gegaan natuurlijk. Lijkt me vrij obvious ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
McBacon to the rescue.
Je bent nu hopelijk aan het trollen.
[..]
Kan ook gewoon amateurisme zijn. Laten we eerlijk zijn daar zijn ze niet vies van. Overreactie op de daling.
Want toen ik het vanochtend zag kon ik mij ook niet echt bedenken hoe dit handig voor de Russen zou zijn. Het lijkt nogal een roekeloze impulsieve daad.
Hopelijk krijgen we net als vorig jaar filmpjes van jankende Russen te zienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:41 schreef ExTec het volgende:
En daar is die, de onvermijdelijke file van mensen die de krim verlaten.
[ twitter ]
Ow, dus jij haalt je vinger uit je kritisch denkende achterste, en zo zal het dan vast wel zijn, en de rest moet dan maar gaan bewijzen dat het niet zo is?quote:
Ohja; toen liep de hele Krim ook al leegquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we net als vorig jaar filmpjes van jankende Russen te zien
[ twitter ]
Het zou ook nooit de geplande plek zijn geweest voor de belangrijkste aanval. De generaals van Oekrane zagen dat risico natuurlijk ook. Die zijn niet achterlijk. Als je daar net 10.000 man en een zooi voertuigen hebt neergezet en alles komt onder water te staan ben je zwaar de pineut. Bovendien is de bodem zacht en moerassig, dus je kunt er niet veel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou, dat de oversteek qua afmeting van IJssel naar de straat van dover is gegaan natuurlijk. Lijkt me vrij obvious ook.
Het stelen van de wasbeer was niet genoeg!quote:
En wat gaat die clown daaraan doen? Ze persoonlijk terug sturen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik meen dat er een miljoen Russen heen zijn gegaan sinds 2014. Zelenskyy heeft al aangegeven dat die niet mogen blijven.
RIP diertjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |