Dat zeg je nu. Maar een verrassingsaanval (waarover in dit topic maanden is gespeculeerd) zit in die contreien nu sowieso niet meer in het vat voor Oekrane. Dat is de winst voor de Russen al.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zou ook nooit de geplande plek zijn geweest voor de belangrijkste aanval. De generaals van Oekrane zagen dat risico natuurlijk ook. Die zijn niet achterlijk. Als je daar net 10.000 man en een zooi voertuigen hebt neergezet en alles komt onder water te staan ben je zwaar de pineut. Bovendien is de bodem zacht en moerassig, dus je kunt er niet veel.
quote:
Nee, daar heeft die mannetjes met groene pakjes en geweren voor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:46 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
En wat gaat die clown daaraan doen? Ze persoonlijk terug sturen?
Over wie heb je het precies?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:46 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Z'n moeder.quote:
Comedian geen clown!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:46 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Als ze zelf nog niet gegaan zijn wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:46 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
De Russen vanmorgen vroeg. Maar nadat ze zagen wat de gevolgen waren hadden ze het toch niet gedaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft een der partijen al de claim gemaakt de Dam op te hebben geblazen?
Een week of twee geleden heb ik de driedelige docu 'Russia's wars' gekeken en daarin werd al heel snel duidelijk dat de taktiek van de verschroeide aarde - in combinatie met het uitroeien van de lokale bevolking - al eeuwenlang door de Russen toegepast wordt op een ongekende schaal zoals Europese legers (op de Nazi's na) nooit gekend hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:22 schreef capricia het volgende:
Hier hou ik ook wel rekening mee. Maar we gaan het zien.
[ twitter ]
En toch zijn er mensen die hier achterstaan, vinden dat Rusland gelijk heeft en noemen Zelensky een clown.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:00 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Een week of twee geleden heb ik de driedelige docu 'Russia's wars' gekeken en daarin werd al heel snel duidelijk dat de taktiek van de verschroeide aarde - in combinatie met het uitroeien van de lokale bevolking - al eeuwenlang door de Russen toegepast wordt op een ongekende schaal zoals Europese legers (op de Nazi's na) nooit gekend hebben.
En waar de Duitsers na WO II terecht door de internationale gemeenschap gedwongen werden die twaalf jaar Derde Rijk, fascisme en vernietigingsoorlog achter zich te laten zijn de Russen nooit gedwongen hun misdadige aard op te geven.
We hadden het probleem moeten elimineren toen Amerika nog de enige kernmacht was. Het is nu simpelweg te laat dus we zullen eens in de zoveel tijd de Russen terug in hun hok moeten stoppen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:00 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Een week of twee geleden heb ik de driedelige docu 'Russia's wars' gekeken en daarin werd al heel snel duidelijk dat de taktiek van de verschroeide aarde - in combinatie met het uitroeien van de lokale bevolking - al eeuwenlang door de Russen toegepast wordt op een ongekende schaal zoals Europese legers (op de Nazi's na) nooit gekend hebben.
En waar de Duitsers na WO II terecht door de internationale gemeenschap gedwongen werden die twaalf jaar Derde Rijk, fascisme en vernietigingsoorlog achter zich te laten zijn de Russen nooit gedwongen hun misdadige aard op te geven.
Er lopen een hoop domme achterlijke klootzakken op de aarde rond inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die hier achterstaan, vinden dat Rusland gelijk heeft en noemen Zelensky een clown.
Ik word zo tering moe van ventjes zoals jij.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee. Waar zeg ik dat het de schuld is van Oekraine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |