abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209412375
Lurpak is het nieuwe safraan op fok!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 5 juni 2023 @ 18:41:08 #37
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_209412376
Het gaat dus niet zo fout in het Verenigd Koninkrijk.
pi_209412378
quote:
15s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef Metalfrost het volgende:
Een pakje boter voor 7,25 pond gaan neerzetten.. :')

Hier is ie met 2,25 pond goedkoper.
Dat is een pak van 500 gram en geen 750 gram en de prijs van 3.25 is na aftrek van spaarpunten. Da's geen goede vergelijking dus
pi_209412385
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:41 schreef PluggieOD het volgende:
Het gaat dus niet zo fout in het Verenigd Koninkrijk.
Oh, jawel, maar dat ligt meer aan de inkomensontwikkeling daar dan aan de prijzen per se.
  maandag 5 juni 2023 @ 18:47:56 #40
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209412469
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:12 schreef WammesWaggel het volgende:
En toch merk ik niet minder dat er opeens geen Britse paupers meer naar Amsterdam komen om te zuipen, blowen en hoeren te neuken.
Je zou denken dat dat een mindere prioriteit is.

Er zijn in het eerste kwartaal van dit jaar ook bijna 300.000 nieuwe elektrische auto's verkocht, met Tesla bovenaan de ranglijst. Dus zo slecht zal het allemaal wel niet gaan toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_209412487
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:13 schreef Hexagon het volgende:
Geweldig idee die Brexit ja.
Ligt nu aan de uitvoering, gedaan door Remainers.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_209412498
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:49 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ligt nu aan de uitvoering, gedaan door Remainers.
Ja, want de Brexiteers deden het veel beter?
pi_209412507
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is een pak van 500 gram en geen 750 gram en de prijs van 3.25 is na aftrek van spaarpunten. Da's geen goede vergelijking dus
Dit dan
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 5 juni 2023 @ 18:52:29 #44
33189 RM-rf
1/998001
pi_209412523
quote:
14s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:57 schreef Harvest89 het volgende:
Zelf schuld.
Idd.... Als ze nog in de EU hadden gezeten, hadden ze kunnen roepen dat 'Brussel' aan alles schuld is, maar die vlieger gaat niet langer op
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_209412588
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:40 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik ga half juli naar UK
Ff een crowdfunding opstarten
Neem wat boter mee, heb je je reis zo weer terugverdiend
pi_209412629
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:49 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ligt nu aan de uitvoering, gedaan door Remainers.
Je weet wie momenteel de Britse regering vormen? En dat ook al sinds 2010 doen?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_209412644
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:49 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ligt nu aan de uitvoering, gedaan door Remainers.
Onzin. Die zijn er allemaal uitgetrapt door BoJo en zijn hard Brexit kliek na de verkiezingswinst in 2019. Je weet wel die van de Oven Ready Deal and Get Brexit Done.
pi_209412646
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nooit geweten, ik koop het dan ook nooit. Ik vond het alleen nogal wat aan de hoge kant voor boter.
Het is niet eens boter. Het is boter aangelengd met goedkope plantaardige olie.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 5 juni 2023 @ 19:10:42 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209412779
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:49 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ligt nu aan de uitvoering, gedaan door Remainers.
Hoe hadden de Brexiteers al die gouden bergen gemaakt?
pi_209412950
Hmmm, ik ben benieuwd hoelang het duurt dit soort beveiliging ook in Nederland komt, niet omdat het nodig is, maar omdat een goede vertegenwoordiger, het belang weet te verkopen aan een manager.
  maandag 5 juni 2023 @ 19:22:48 #51
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209412969
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:49 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ligt nu aan de uitvoering, gedaan door Remainers.
Ja, op dezelfde manier als de puinhoop in Nederland de schuld is van onze linkse regering.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209413084
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:49 schreef Hathor het volgende:
Kost een pak boter daar 7,25??? :{
Als het boter zou zijn, dit is gemengde olie
pi_209413490
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:57 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Neem wat boter mee, heb je je reis zo weer terugverdiend
Even proletarisch langs de zelfscan van de Appie.
  maandag 5 juni 2023 @ 20:03:04 #54
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209413597
onder de 200 pond is er niks aan de hand
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_209413638
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef sturmpie het volgende:
onder de 200 pond is er niks aan de hand
Als je het tenminste niet erg vind om iedere keer jouw foto bij de ingang te zien als je weer eens 25 kuipjes Lurpak komt 'kopen'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209413802
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:49 schreef Hathor het volgende:
Kost een pak boter daar 7,25??? :{
Dit is dik 8 Euro. Ik sloeg ook achterover
pi_209414222
quote:
84s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:48 schreef Starhopper het volgende:
Brexit was een prima idee! ^O^
An sich zijn het onze Europa broeders, ze mogen altijd weer bij ons aankloppen toch? Soort van verloren zonen? :)
  maandag 5 juni 2023 @ 21:00:55 #58
117098 Hathor
Effe niet
pi_209414417
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:44 schreef realnice11 het volgende:

[..]
An sich zijn het onze Europa broeders, ze mogen altijd weer bij ons aankloppen toch? Soort van verloren zonen? :)
Als ze dan weer van die zeverzakken als Farage meebrengen, dan blijf maar weg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209414422
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:44 schreef realnice11 het volgende:

[..]
An sich zijn het onze Europa broeders, ze mogen altijd weer bij ons aankloppen toch? Soort van verloren zonen? :)
In 2016 is heel duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is om een draaideur te creëren. In de UK zelf is duidelijk aangegeven dat er in principe geen weg meer terug is. Komt bovenop dat de scheiding nogal moeizaam ging. Ik denk niet dat de EU zit te springen om weer een dergelijk moeizaam proces door te maken, vooral niet als ze wederom weer eisen voor allerlei uitzonderingen gaan stellen.

Aan de andere kant vind ik het wel een gemis dat ze eruit zijn. Dus wat mij betreft zou het een optie zijn maar dan wel volledig en zonder aparte positie. Dus op termijn ook aan de Euro en in Schengen.
pi_209414485
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:01 schreef qajariaq het volgende:
In 2016 is heel duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is om een draaideur te creëren
Duidelijke taal
pi_209414563
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:44 schreef realnice11 het volgende:

[..]
An sich zijn het onze Europa broeders, ze mogen altijd weer bij ons aankloppen toch? Soort van verloren zonen? :)
Nee, weg is weg. Ze zijn wel vriendelijk enzo hoor. Maar met hun smakeloze voer en hun achterlijke eenheden zijn het altijd al nep-europeanen geweest. En graag of niet. Ze hebben hun keuze gemaakt.
pi_209414699
Waar maakt men uit op dat het aan Brexit ligt? In het artikel noemen ze verschillende redenen voor de verarming, maar Brexit zie ik er niet tussen staan. Wij hebben hier ook te maken met inflatie, boodschappen die duur is en duurder wordt, waar massaal gestolen wordt met de zelfscan en een Rutte en Kaag die aankondigden dat we met "z'n allen" armer worden.
pi_209414951
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:23 schreef Psilon het volgende:
Waar maakt men uit op dat het aan Brexit ligt? In het artikel noemen ze verschillende redenen voor de verarming, maar Brexit zie ik er niet tussen staan. Wij hebben hier ook te maken met inflatie, boodschappen die duur is en duurder wordt, waar massaal gestolen wordt met de zelfscan en een Rutte en Kaag die aankondigden dat we met "z'n allen" armer worden.
Vooral de vorige minister van financiën is daar de reden.
Vakman pur sang
pi_209415558
Ik denk dat ze de bobby's eens moeten gaan uitrusten met pistolen.
pi_209416301
dit is toch niet te geloven, dit is echt erg
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_209416572
Dat het maar weer eens te meer duidelijk is wat voor een afgrijselijk monster de huidige E.U. is.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_209416617
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 00:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Dat het maar weer eens te meer duidelijk is wat voor een afgrijselijk monster de huidige E.U. is.
*proest*

Als iemand hier niets mee te maken heeft is het wel de EU.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2023 01:07:22 ]
pi_209416628
Ik volg de youtube van een Engelse boer en als ik mag geloven wat de overheid daar allemaal doet vwb landbouw dan zijn ze ook wel een beetje de weg kwijt. Oogst 2024 gaat nog wat worden :X
pi_209416639
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 00:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Dat het maar weer eens te meer duidelijk is wat voor een afgrijselijk monster de huidige E.U. is.
Deze quote ik even voor het nageslacht.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 05:21:50 #70
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_209416912
quote:
84s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De prijsstijgingen hier zijn niets vergeleken met de armoede die je in Engeland ziet. We zitten hier wel te klagen maar daar hebben de mensen het echt 100x kutter.
Engeland had ook tijdens de EU een enorm verschil tussen arm en rijk. Wijken vol mensen die geen bloemetje voor het raam hadden omdat alle centen naar de pub en de voetbalclub gingen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')