SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Zucht.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eigenlijk zou ik ook geen ramen open moeten doen, maar dat is een beetje ingewikkeld.
Echt, hoe leven mensen die van een 6/10 al kapot gaan van de hooikoorts
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Staat me iets van bij dat er een tijd terug toch uit een onderzoek kwam dat op die kunstgras velden van die kankerverwekkende korrels lagen?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:57 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Verpest het voetbal, is toch geen zaalvoetbal?
Of is dat alweer allemaal mooi eraf gehaald![]()
![]()
Hey Plyquote:alles goed
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nietquote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou ik ook geen ramen open moeten doen, maar dat is een beetje ingewikkeld.
Echt, hoe leven mensen die van een 6/10 al kapot gaan van de hooikoorts![]()
![]()
Die lijden in stiltequote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Echt, hoe leven mensen die van een 6/10 al kapot gaan van de hooikoorts![]()
![]()
Ja dat lijkt me logisch geschredderde autobanden in de zon, lijkt me niet gezondquote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat er een tijd terug toch uit een onderzoek kwam dat op die kunstgras velden van die kankerverwekkende korrels lagen?
Of is dat alweer allemaal mooi eraf gehaald![]()
Deze snap ik niet helemaal?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zegen dat niemand jou land regiert
Ons land wordt toch geregeerd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker tref je mooi weer bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zit te zaniken over een ander land.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal?
Ons land wordt toch geregeerd?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Codo regiertquote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zegen dat niemand jou land regiert![]()
![]()
Maar.. had je nog gelezen van de bijwerking van de pillen of wist je dat al?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Echt, hoe leven mensen die van een 6/10 al kapot gaan van de hooikoorts
En eigenlijk, eigenlijk.. zou er vandaag ergens in de buurt van de zee iemand zich te pletter hebben 'moeten' tikken aan een afstudeerwerkstuk![]()
![]()
Ik heb één goede nacht nodig. Eentjequote:Op maandag 5 juni 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar.. had je nog gelezen van de bijwerking van de pillen of wist je dat al?
En eigenlijk, eigenlijk.. zou er vandaag ergens in de buurt van de zee iemand zich te pletter hebben 'moeten' tikken aan een afstudeerwerkstuk
Dan kan ik weer aan de slag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
van rot of blau ? evenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal?
Ons land wordt toch geregeerd?
en bij ons komen ze vandaag op
dat fout uitgetelt worden is
foute uittelung bij de spö![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is![]()
Ja ik snap het .. maar besef ook dat je van die pillen heel erg moe kan worden... lees: bijna iedereen heeft dat.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één goede nacht nodig. Eentje
Dan kan ik weer aan de slag.
Werkt enorm versuffend is mijn ervaring met meerdere van die pillen.![]()
Allemaal dronken daar boven op die bergquote:Op maandag 5 juni 2023 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
van rot of blau ? even
en bij ons komen ze vandaag op
dat fout uitgetelt worden is
foute uittelung bij de spö![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is![]()
![]()
![]()
![]()
ja.. nou .. die meuk zal niet opeens van die velden verdwenen zijn..quote:Op maandag 5 juni 2023 17:00 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch geschredderde autobanden in de zon, lijkt me niet gezond
beter dan alles eruit en weer kunstgras echt gras.. ook moe nu merk ik![]()
![]()
Bijna thuis
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: