Dat is je enige argument of wat?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
laten we het vooral niet hebben over zijn flop in de penalty shootouts tegen de argentijnen
Hij werd vooral zo opgehemeld omdat hij zo LEKKER GEWOON WAS GEBLEVENquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is je enige argument of wat?
Dat Louis zo op die penalty’s hamerde is toch niet Noppert zijn fout? Keepte een prima toernooi. Blijkbaar tellen reddingen in de 480 minuten daarvoor ineens niet meer oid.
Als die de ballen maar tegen houdt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij werd vooral zo opgehemeld omdat hij zo LEKKER GEWOON WAS GEBLEVEN
Had volgens mij één aardige redding, dat was hem wel.
Achja, het was even een mooi verhaal Noppert. Nu gewoon weer normaal doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als die de ballen maar tegen houdt.
Volgens mij tegen Senegal pakte die behoorlijk wat, zeker tegen het einde, en tegen Amerika houdt die in de eerste minuut oid al een mega kans tegen. Wedstrijden staan niet op mijn netvlies gebrand, maar die 2 momenten herinner ik me uit m’n hoofd. Geen tot weinig fouten gemaakt op dat niveau is gewoon prima imo. Bijlow kan best beter zijn, maar op basis van zijn optredens in Oranje zie ik ook geen noodzaak om ‘blunder’ Noppert te wisselen eerlijk gezegd.
Het zou op zich wel leuk zijn als het morgen ook op penalties uitdraait al is het maar niveau JC schaal deze prijs.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:55 schreef Malavita het volgende:
Noppert heeft een prima wk gedraaid. Dat anderen hier al kennelijk erg lekker gaan op bijlow is prima maar dat doet daar verder niks aan af.
3 betrouwbare opties zo te zien.
Op het moment dat het er om ging bleef hij compleet stijf van de zenuwen staan en was hij vergeten dat je mag duiken als keeper of ging hij nog eerder een hoek in dan Cillessen, dan kan je moeilijk zeggen dat hij een prima WK heeft gedraaid imo. Dat staat verder los van Bijlow.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:55 schreef Malavita het volgende:
Noppert heeft een prima wk gedraaid. Dat anderen hier al kennelijk erg lekker gaan op bijlow is prima maar dat doet daar verder niks aan af.
3 betrouwbare opties zo te zien.
een voetballer die omdat ie voor Excelsior speelde al meteen werd afgeschreven maar het in de basis bij de kampioen van Nederland prima doet. heel logisch. Be curious and not judgementalquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
snap niet wat ze in die Wieffer zien
gezien het gedram om bijlow staat het er niet helemaal los van.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat het er om ging bleef hij compleet stijf van de zenuwen staan en was hij vergeten dat je mag duiken als keeper of ging hij nog eerder een hoek in dan Cillessen, dan kan je moeilijk zeggen dat hij een prima WK heeft gedraaid imo. Dat staat verder los van Bijlow.
Neuh, weet ook helemaal niet of Bijlow zo'n echte penaltykiller is. Maar wat Noppert liet zien was wel heel extreem.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:04 schreef Malavita het volgende:
[..]
gezien het gedram om bijlow staat het er niet helemaal los van.
wieffer erbij is een logische keuze. Basis (nog) niet alleen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
een voetballer die omdat ie voor Excelsior speelde al meteen werd afgeschreven maar het in de basis bij de kampioen van Nederland prima doet. heel logisch. Be curious and not judgemental
Dat hou je toch altijd een beetje, bij twijfel eigen speler eerst maar helaas zijn qua keepers de verschillen niet zo groot, het is niet zo dat er eentje van wereldklase op de bank moet zitten zoals bijvoorbeeld bij Brasil.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
een voetballer die omdat ie voor Excelsior speelde al meteen werd afgeschreven maar het in de basis bij de kampioen van Nederland prima doet. heel logisch. Be curious and not judgemental
Veel topkeepers die weinig pingels pakken. En ook 0 ervaring.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, weet ook helemaal niet of Bijlow zo'n echte penaltykiller is. Maar wat Noppert liet zien was wel heel extreem.
Maar van die drie moet er toch wel een keeper beter geweest zijn in pingels dan Noppert, want dit sloeg echt helemaal nergens op. Hij lag al in een hoek toen de speler de bal op de stip aan het leggen was.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
Veel topkeepers die weinig pingels pakken. En ook 0 ervaring.
Geen idee of bijlow wel een penaltykiller is, denk dat we er geen 1 hebben dus daar zou ik de keuze niet op maken.
Zeg niet dat bijlow niet eerste keus moet zijn hoor. Dat kan denk ik prima. Het blijft hetzelfde probleem die we al jaren en jaren hebben. We hebben geen echte topper en onbetwiste nr 1.
Wat vaker Feyenoord moeten kijken afgelopen seizoen Kokcu ging opeens veel beter speler met Wieffer naast hem ipv van met Timber. zo een type speler is Wieffer dat kan bij Oranje ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
snap niet wat ze in die Wieffer zien
Dat kan best, maar dat gevoel was er dus niet dus dat zegt ook wel wat. En keepte verder wel een prima toernooi. Dus de basisplek af laten hangen puur op basis van die reeks zou nergens op slaanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar van die drie moet er toch wel een keeper beter geweest zijn in pingels dan Noppert, want dit sloeg echt helemaal nergens op. Hij lag al in een hoek toen de speler de bal op de stip aan het leggen was.
Dat Bijlow geen onbetwiste 1 is, is voornamelijk omdat hij zo vaak geblesseerd is. Wel zonde want zo heeft hij elke keer weer aanlooptijd nodig om erin te komen al viel dat de laatste keer (gelukkig) mee. Qua keeperskwaliteiten is Bijlow eigenlijk heel compleet. Bovendien ook nog behoorlijk jong voor een keeper.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
Veel topkeepers die weinig pingels pakken. En ook 0 ervaring.
Geen idee of bijlow wel een penaltykiller is, denk dat we er geen 1 hebben dus daar zou ik de keuze niet op maken.
Zeg niet dat bijlow niet eerste keus moet zijn hoor. Dat kan denk ik prima. Het blijft hetzelfde probleem die we al jaren en jaren hebben. We hebben geen echte topper en onbetwiste nr 1.
Was vooral bijzonder dat de technische staf kennelijk vanaf minuut 1 in de verlenging gokte op de strafschoppen. Geen idee waar dat vertrouwen dan op gebaseerd was eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar van die drie moet er toch wel een keeper beter geweest zijn in pingels dan Noppert, want dit sloeg echt helemaal nergens op. Hij lag al in een hoek toen de speler de bal op de stip aan het leggen was.
Totaal belachelijk was dat. Nederland had geen goede nemers (eigenlijk geen enkel zekerheidje) en een keeper die nog nooit getest was terwijl bij Argentinië een gerenomeerde penaltykeeper op doel stond.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was vooral bijzonder dat de technische staf kennelijk vanaf minuut 1 in de verlenging gokte op de strafschoppen. Geen idee waar dat vertrouwen dan op gebaseerd was eigenlijk.
Je praat onzin joh klapjostiquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Totaal belachelijk was dat. Nederland had geen goede nemers (eigenlijk geen enkel zekerheidje) en een keeper die nog nooit getest was terwijl bij Argentinië een gerenomeerde penaltykeeper op doel stond.
Alle statistieken en training van de wereld gaan je dan echt geen favorietenrol geven.
Denk ook Italië. Als Nederland de finale haalt zullen we die wel weer lullig verliezen. En daarna allemaal roepen dat de Nations League toch niets voorstelt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie denken jullie wie de andere finalist wordt?
spanje of italie
ikzelf zeg italie, ik weet niet waarom maar ik onderschat hun nooit (hetzelfde als met duitsland eigenlijk)
Ja heel vreemd, terwijl Nederland in de laatste minuten van reguliere speeltijd gewoon de bovenliggende partij was.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was vooral bijzonder dat de technische staf kennelijk vanaf minuut 1 in de verlenging gokte op de strafschoppen. Geen idee waar dat vertrouwen dan op gebaseerd was eigenlijk.
Het wedstrijdverloop was er ook niet naar. Als je nou zelf lang 2-0 had voorgestaan en je werd overlopen door de Argentijnen in het laatste kwartier snap ik wel dat je op pingels gaat gokken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Totaal belachelijk was dat. Nederland had geen goede nemers (eigenlijk geen enkel zekerheidje) en een keeper die nog nooit getest was terwijl bij Argentinië een gerenomeerde penaltykeeper op doel stond.
Alle statistieken en training van de wereld gaan je dan echt geen favorietenrol geven.
French CornerGodquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |