who cares?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben we al zicht op een potentiële opstelling?
Doel: Bijlowquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben we al zicht op een potentiële opstelling?
Blunder van French Corner en demente Louis weer hersteld.quote:
Werken voor je geld man, echt klagen hierover, nooit 40 uur gewerkt zekerquote:Op maandag 12 juni 2023 13:35 schreef -XOR- het volgende:
[ twitter ]
Frenkie is woest woedend en gaat straks mensen slaan.
Was hij niet geblesseerd voor het WK? Maar Hoek heeft altijd iets aparts.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Blunder van French Corner en demente Louis weer hersteld.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Werken voor je geld man, echt klagen hierover, nooit 40 uur gewerkt zeker
Nee juist daarna. Uiteindelijk met dat hele penaltycircus kiezen voor een subtopkeepertje die bij penalty's gewoon bleef staan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was hij niet geblesseerd voor het WK? Maar Hoek heeft altijd iets aparts.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Noppert was ook meer dan prima op het WK.
Dat is je enige argument of wat?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
laten we het vooral niet hebben over zijn flop in de penalty shootouts tegen de argentijnen
Hij werd vooral zo opgehemeld omdat hij zo LEKKER GEWOON WAS GEBLEVENquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is je enige argument of wat?
Dat Louis zo op die penalty’s hamerde is toch niet Noppert zijn fout? Keepte een prima toernooi. Blijkbaar tellen reddingen in de 480 minuten daarvoor ineens niet meer oid.
Als die de ballen maar tegen houdt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij werd vooral zo opgehemeld omdat hij zo LEKKER GEWOON WAS GEBLEVEN
Had volgens mij één aardige redding, dat was hem wel.
Achja, het was even een mooi verhaal Noppert. Nu gewoon weer normaal doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als die de ballen maar tegen houdt.
Volgens mij tegen Senegal pakte die behoorlijk wat, zeker tegen het einde, en tegen Amerika houdt die in de eerste minuut oid al een mega kans tegen. Wedstrijden staan niet op mijn netvlies gebrand, maar die 2 momenten herinner ik me uit m’n hoofd. Geen tot weinig fouten gemaakt op dat niveau is gewoon prima imo. Bijlow kan best beter zijn, maar op basis van zijn optredens in Oranje zie ik ook geen noodzaak om ‘blunder’ Noppert te wisselen eerlijk gezegd.
Het zou op zich wel leuk zijn als het morgen ook op penalties uitdraait al is het maar niveau JC schaal deze prijs.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:55 schreef Malavita het volgende:
Noppert heeft een prima wk gedraaid. Dat anderen hier al kennelijk erg lekker gaan op bijlow is prima maar dat doet daar verder niks aan af.
3 betrouwbare opties zo te zien.
Op het moment dat het er om ging bleef hij compleet stijf van de zenuwen staan en was hij vergeten dat je mag duiken als keeper of ging hij nog eerder een hoek in dan Cillessen, dan kan je moeilijk zeggen dat hij een prima WK heeft gedraaid imo. Dat staat verder los van Bijlow.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:55 schreef Malavita het volgende:
Noppert heeft een prima wk gedraaid. Dat anderen hier al kennelijk erg lekker gaan op bijlow is prima maar dat doet daar verder niks aan af.
3 betrouwbare opties zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |