Gniffelquote:Op maandag 5 juni 2023 03:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[/u]
Daar moeten we aan werken
Die mondquote:
Want zo ben je anders nietquote:Op maandag 5 juni 2023 03:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heerlijk om ff oppervlakkig en seksistisch te zijn
hier dikke 3 uur tot de wekker.. en nee.. no good indeediequote:Op maandag 5 juni 2023 03:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2 en half uur tot wekker... no good !
quote:Op maandag 5 juni 2023 03:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier dikke 3 uur tot de wekker.. en nee.. no good indeedie
lang niet gehoord dat nr.quote:
Welnee, breed georiënteerdquote:Op maandag 5 juni 2023 03:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lang niet gehoord dat nr.
Jij bent dus een dagje ouder
Tuuuurlijk 'toevallig' wel allemaal uit een zelfde kuchlanggeledenkuch tijdsperiodequote:Op maandag 5 juni 2023 03:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, breed georiënteerd
Ik stel voor dat je een klacht Komt indienen.quote:Op maandag 5 juni 2023 03:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha dat klinkt echt grensoverschrijdend
quote:Op maandag 5 juni 2023 03:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2 en half uur tot wekker... no good !
Verdwaald??quote:Op maandag 5 juni 2023 03:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Tuuuurlijk 'toevallig' wel allemaal uit een zelfde kuchlanggeledenkuch tijdsperiode
quote:Op maandag 5 juni 2023 03:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ja dement en in laatste fase snap hem
quote:
Ben even bezig met een french kissquote:Op maandag 5 juni 2023 03:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fly Me To The Moon (2008 Remastered)
Je kunt in een busje vuurwerk omhoog geschoten worden richting moon..quote:
quote:
Mooiquote:
Kijkt oppervlakkig terug...quote:Op maandag 5 juni 2023 03:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt je oppervlakkig aan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juni 2023 03:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijkt oppervlakkig terug...
[ afbeelding ]
Hahahaaquote:Op maandag 5 juni 2023 03:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijkt oppervlakkig terug...
[ afbeelding ]
Los van de liedjes ...long time no see FF ... hanging in there?quote:
iemand die jou lastig valt als je hier komt tikkenquote:Op maandag 5 juni 2023 04:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Los van de liedjes ...long time no see FF ... hanging in there?
PS.. Wie is die mOnique?
Ik ga prima,lekker vakantie enzo.quote:Op maandag 5 juni 2023 04:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Los van de liedjes ...long time no see FF ... hanging in there?
PS.. Wie is die mOnique?
quote:Op maandag 5 juni 2023 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga prima,lekker vakantie enzo.
En Monique is een topper.
Luister juffie, tikrechten ... whooohahahahaquote:Op maandag 5 juni 2023 04:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iemand die jou lastig valt als je hier komt tikken
Zat oprecht net te denken om er een aardige zin van te maken maar je hebt hem al gequote.quote:Op maandag 5 juni 2023 04:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luister juffie, tikrechten ... whooohahahaha
Geweldig nummer.quote:
GOA ook.quote:Op maandag 5 juni 2023 04:09 schreef Monique___ het volgende:
Ik zeg.. nog 3 uur en een kwartier.. is toch wer wat langer tot de wekker
Daar meen je helemaal niks van.quote:Op maandag 5 juni 2023 04:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
fijn dat jij er nog eerder uit moet dan ik![]()
maakt het wat draaglijker voor mij![]()
zorrie he
quote:Op maandag 5 juni 2023 04:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]je kent me ondertussen
![]()
![]()
![]()
was neppe zorrie
rest wel waar
quote:
Ow dat zijn geen leuke petsjes meer, dit gaat me wat te hard GOAquote:
Ohh die heb ik veel geluisterd!! blijft een mooi nrquote:
Codewoord: : "Citroenflamoes"quote:Op maandag 5 juni 2023 04:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow dat zijn geen leuke petsjes meer, dit gaat me wat te hard GOA
*denkt na wat het code woord nu ook weer is
he he kon je dat niet eerder zeggen , bont en blauw nu...........quote:Op maandag 5 juni 2023 04:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Codewoord: : "Citroenflamoes"
Ik denk dat menig man (of vrouw) wel eens een laatste restantje urine heeft geproefd. Gewoon door sabbelen en het is zo wegquote:Op maandag 5 juni 2023 04:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
he he kon je dat niet eerder zeggen , bont en blauw nu...........
vind het wel weer een aparte associatie van je.. zullen er wel een paar zijn geweest waar de ph waarde niet helemaal optimaal was als het zo smaakte
quote:Op maandag 5 juni 2023 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat menig man (of vrouw) wel eens een laatste restantje urine heeft geproefd. Gewoon door sabbelen en het is zo weg
Het laatste beetje urine van Oom Dev?quote:Op maandag 5 juni 2023 04:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Van jou verwacht ik deze humor dan weer niet maar ja.. dat is doordat je als een lieve oom overkomt..
Voor mij ja?quote:Op maandag 5 juni 2023 04:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
hij laat voor jou een laatste druppel erin zitten.. zo begreep ik het
quote:
Maar even serieus,moeten jullie echt zo vroeg?quote:Op maandag 5 juni 2023 04:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ik lees soms tussen de regels door
maar vond dit wel duidelijk erin terug staan
laatste restantje niet eens een druppel is voor mattie fresh
Trutse leave! ik ga ook slapenquote:Op maandag 5 juni 2023 04:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes pakken.
Truste leave skatsjes.
humor? Als het over orale seks gaat dan ben ik altijd serieusquote:Op maandag 5 juni 2023 04:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Van jou verwacht ik deze humor dan weer niet maar ja.. dat is doordat je als een lieve oom overkomt..
Hey goedemorgen Shiiquote:
Dat is balen. Maar zon zal zo wel komen.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:41 schreef pullup het volgende:
Valt tegenNu heb ik vrij en geen zon te zien
![]()
Wilde zo een stukkie fietsen
quote:
Ja ik moet vanmiddag naar Utrecht ook, zal hem wel niet worden als ik het zo leesquote:Op maandag 5 juni 2023 08:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Hier is het zonnetje er al. Vandaag maar met de auto naar Amsterdam.
Prognose is de ochtend en dan nog inzetbaar materieel. Alles is gewoon echt uitgevallen op die post. En vandaar uit wordt een groot gebied bedient rond Amsterdam.quote:Op maandag 5 juni 2023 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik moet vanmiddag naar Utrecht ook, zal hem wel niet worden als ik het zo lees
Zo wil ik niet eindigen vanmiddagquote:Op maandag 5 juni 2023 08:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Prognose is de ochtend en dan nog inzetbaar materieel. Alles is gewoon echt uitgevallen op die post. En vandaar uit wordt een groot gebied bedient rond Amsterdam.
Nee, die snap ik. Dat is echt gekkenwerk.quote:Op maandag 5 juni 2023 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo wil ik niet eindigen vanmiddag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juni 2023 08:30 schreef pullup het volgende:
We hadden wedstrijd gisteren en ik lees in mijn apps dat iedereen die dacht nog even gezellig in Amsterdam te blijven eten er goed spijt van heeft gekregen
Allemaal mensen die met 3 willekeurige anderen Ubers hebben moeten regelen omthuis tekomen
Zit er over te denken maar moet dan ook nog terugquote:Op maandag 5 juni 2023 08:37 schreef chufi het volgende:
Lekker stukje fietsen naar Utrecht misschien een optie
Tegen die tijd kan de fiets mee in de trein?quote:Op maandag 5 juni 2023 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit er over te denken maar moet dan ook nog terug
Wellichtquote:Op maandag 5 juni 2023 08:50 schreef maily het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan de fiets mee in de trein?
Profiteursquote:Op maandag 5 juni 2023 08:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Hoorde dat TCA chauffeurs zo 140 euro rekenden voor een kort ritje. Afzetters.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Net onder dwang mijn vakanties ingevuld. Uwe muis gaat 6 weken op vakantie met nog 10 vrije dagen te gaan
Ik twijfel aan Zumhause, Balkonia of een leuke gezellig appartementje op de rand van de Veluwe en Rijn nabij Arnhem.quote:
Hier in t noorden 21 juli zomervakantiequote:Op maandag 5 juni 2023 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik zie net in mijn agenda dat ik de schoolvakanties net voor ben
Midden is als eerste en start 8 juliquote:Op maandag 5 juni 2023 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier in t noorden 21 juli zomervakantie
Dan voor die tijd lekker op vakantie gaanquote:Op maandag 5 juni 2023 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Midden is als eerste en start 8 juli
Ik heb net daarvoor 3 weken vakantiequote:Op maandag 5 juni 2023 10:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan voor die tijd lekker op vakantie gaan
Oh..quote:Op maandag 5 juni 2023 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb net daarvoor 3 weken vakantie
JA die zijn erg laat dit jaarquote:Op maandag 5 juni 2023 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik zie net in mijn agenda dat ik de schoolvakanties net voor ben
Ons eigen receptquote:
Rijst en perzikenquote:
Neequote:Not sure if OK
En wat zat er in de andere pan?quote:Op maandag 5 juni 2023 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ons eigen recept
[..]
Rijst en perziken
[..]
Nee![]()
Heb de pan op het vuur laten staan
Ah er is FOK! in het hiernamaals. Goed om te wetenquote:
Hoezo hiernamaals? Niemand van jullie leeft hoor, dit is allemaal een droom van een mystiek wezenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah er is FOK! in het hiernamaals. Goed om te weten
Aparte droom welquote:Op maandag 5 juni 2023 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo hiernamaals? Niemand van jullie leeft hoor, dit is allemaal een droom van een mystiek wezen
Behoorlijk, dromen over zoveel miljarden wezen.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zullen jullie mij vaker zien, ik heb afscheid genomen van de verzuurde bende van DTS.
Als het goed is zijn dat niet de mensen met een pH van 1.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
WelkomEr zitten er overigens sowieso wel een stel al hier de laatste weken
Nee ze zijn hier prima gezellig dus dat komt goed brengt ook wat leven in de brouwerij want het was hier erg rustig aan het wordenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het goed is zijn dat niet de mensen met een pH van 1.
Ik had het gehad met dat ik gisteren voor ongedierte uitgemaakt, er niet werd ingegrepen door een mod of andere user.
Ook gewoon uit het niets. Voor de rest wordt het daar een walhalla voor rechtse wappies. Moeten zij weten, maar het maakt het er stukken minder leuk opquote:Op maandag 5 juni 2023 13:49 schreef pullup het volgende:
En die scheldpartij is wel dramatisch zeg dan
Middag Leni.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zullen jullie mij vaker zien, ik heb afscheid genomen van de verzuurde bende van DTS.
Thanksquote:Op maandag 5 juni 2023 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met jou erbij.
Ben je nog in Amsterdam gekomen?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met jou erbij.
Omdat goede dingen nooit opvallen?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand waarom ik het verschil dat ik donderdag gezien en opgelost heb nu niet meer kan vinden?
Zou dat het zijn jaquote:Op maandag 5 juni 2023 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat goede dingen nooit opvallen?
Als er zelf zuur door wordt , dan is het verstandig om weg te blijvenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ook gewoon uitgescholden wordt zonder reden, ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als er zelf zuur door wordt , dan is het verstandig om weg te blijven
Mwa dat slaat nergens op. Heb dat denk ik niet mee gekregenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik ook gewoon uitgescholden wordt zonder reden, ben ik er ook wel klaar mee.
Shhhhttt ze lezen meequote:Op maandag 5 juni 2023 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hearlik!quote:
Doe ik vanavond weerquote:Op maandag 5 juni 2023 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik!
Ik ga zo even stukje wandelen denk ik.
Nee hoor, ik zit hier al voordat ik in DTS zat.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit nu een soort dts azc geworden?
Wil je ook een bedje?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
Jij loopt nog altijd vrij rond in DTSquote:
Nou laat sommige maar daarquote:
Kost dat wel nietquote:Op maandag 5 juni 2023 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
Mag het ook een ultra deluxe electrische bakfiets zijn
Kan het beide zijn? Moet er immers wel boodschappen mee kunnen doen! En het mandje voorop is wel leuk dat kleine hondjequote:
Joh, daar hebben ze in Den Haag genoeg geld voor. Goede zorg, onderwijs en bibliotheken heeft de Nederlander helemaal niet nodigquote:
Idd! Een fiets is wat men nodig heeft!quote:Op maandag 5 juni 2023 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Joh, daar hebben ze in Den Haag genoeg geld voor. Goede zorg, onderwijs en bibliotheken heeft de Nederlander helemaal niet nodig![]()
Nou voor uit maar weer danquote:Op maandag 5 juni 2023 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan het beide zijn? Moet er immers wel boodschappen mee kunnen doen! En het mandje voorop is wel leuk dat kleine hondje
Niet? En een bakfiets voor Rabbit wel. Of breng je dan boodschappen langs bij oudjesquote:Op maandag 5 juni 2023 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Joh, daar hebben ze in Den Haag genoeg geld voor. Goede zorg, onderwijs en bibliotheken heeft de Nederlander helemaal niet nodig![]()
Aan oudjes hebben we niets in dit land. Die leveren geen geld op, die kosten alleen maar geld!quote:Op maandag 5 juni 2023 15:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet? En een bakfiets voor Rabbit wel. Of breng je dan boodschappen langs bij oudjes
Spuitje kun je krijgen na 5 jaar pensioen!quote:Op maandag 5 juni 2023 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan oudjes hebben we niets in dit land. Die leveren geen geld op, die kosten alleen maar geld!
5 jaar? Weet je wat zo'n bejaarde kost gedurende vijf jaar?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spuitje kun je krijgen na 5 jaar pensioen!
Qua ziekenhuiskosten kan ik dat redelijk voor je uitrekenenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
5 jaar? Weet je wat zo'n bejaarde kost gedurende vijf jaar?
Levert ook nog een beetje op als ze goed van geest en lichaam zijn. Nog even de economie spekken, even genieten van de vrije tijd en eventuele kleinkinderen. Dan nog zo'n mooi feestje in zo'n vage zaal en dan is het dagdagquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
5 jaar? Weet je wat zo'n bejaarde kost gedurende vijf jaar?
Heb je nog een beetje geslapen vannacht na al die herrie?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Krijg je er tegenwoordig ook een fiets bij? Ik vraag dit voor een vriend.
Precies om middennacht was het stil. Was wel ontzettend sjaggie. Heb verder beroerd geslapen maar dat was meer omdat het te warm was met 2 dekbedden, maar te koud met 1tje.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje geslapen vannacht na al die herrie?
Ze hebben je geen elektrisch dekentje gegeven?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Precies om middennacht was het stil. Was wel ontzettend sjaggie. Heb verder beroerd geslapen maar dat was meer omdat het te warm was met 2 dekbedden, maar te koud met 1tje.
Hopelijk gaat het vannacht beterquote:Op maandag 5 juni 2023 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Precies om middennacht was het stil. Was wel ontzettend sjaggie. Heb verder beroerd geslapen maar dat was meer omdat het te warm was met 2 dekbedden, maar te koud met 1tje.
En heb jij wel de juiste Ph waarde om hier te mogen posten hema?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
Hier ligt het zomerdekbed sinds vrijdag op bed. Werd weer de hoogste tijd dat het beddengoed verschoond werd, lag er bijna 3 weken opquote:
Moet ik hier nog door de ballotage heen ookquote:Op maandag 5 juni 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En heb jij wel de juiste Ph waarde om hier te mogen posten hema?
Ik ben nog aan het wachten op de uitslag, jij hem al binnen?
Oh had je de DM daarover gemist?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet ik hier nog door de ballotage heen ook
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
You're Doing It Wrong! Total Idiots at Life
ik sliep eigenlijk nog onder alles, maar alleen herfstdekbed vind ik nog een beetje koud. Zomerdekbed gebruik ik pas richting de 30 graden.quote:
Das mogelijk komend weekend alquote:Op maandag 5 juni 2023 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik sliep eigenlijk nog onder alles, maar alleen herfstdekbed vind ik nog een beetje koud. Zomerdekbed gebruik ik pas richting de 30 graden.
Heb nu al een maand er op liggen. Verschoon mijn bed elke weekquote:Op maandag 5 juni 2023 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ligt het zomerdekbed sinds vrijdag op bed. Werd weer de hoogste tijd dat het beddengoed verschoond werd, lag er bijna 3 weken op
Dan moet echt in de nacht ook warmer worden, slaap ook niet echt fijn onder alleen een dekbedovertrekquote:Op maandag 5 juni 2023 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook.
Nog even en dat gaat er ook af.
Dan wordt het een lege hoes met een dekentje erop/eraf
Daarvoor in plaats was toch een ontgroening gekomen?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef chufi het volgende:
Die ballotage commissie heb ik al een tijdje geleden opgeheven..
Het is wel fijn hier ook te lezen wat er op de pot geproduceerd isquote:Op maandag 5 juni 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh had je de DM daarover gemist?
Was je zeker druk bezig met uh druk bezig zijn en zo
Ik begin met het dekentje erop, en dan halverwege schop ik dat wegquote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet echt in de nacht ook warmer worden, slaap ook niet echt fijn onder alleen een dekbedovertrek
Is op de kamer dan zo fris in de nacht? Of ben je koukleumquote:Op maandag 5 juni 2023 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik sliep eigenlijk nog onder alles, maar alleen herfstdekbed vind ik nog een beetje koud. Zomerdekbed gebruik ik pas richting de 30 graden.
Koukleum sowieso.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is op de kamer dan zo fris in de nacht? Of ben je koukleum
Pak dan wel eens mijn plaidquote:Op maandag 5 juni 2023 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik begin met het dekentje erop, en dan halverwege schop ik dat weg
Ik juist andersomquote:Op maandag 5 juni 2023 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik begin met het dekentje erop, en dan halverwege schop ik dat weg
Hier normaal om de week, maar afgelopen tijd beetje lui ofzo.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb nu al een maand er op liggen. Verschoon mijn bed elke week
Lucky you ...quote:Op maandag 5 juni 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen een dekbedhoes? Wauw dat was toen het buiten op een gegeven moment 40 graden buiten was en 30 graden binnen. En zelfs dan werd ik wel eens in de ochtend wakker omdat ik koud had.
Ik had een overgrootmoeder die kwam met 30 graden na buiten, helemaal aangekleed in kousen, dikke rok en vest. Zei dan: ah eindelijk aangenaam buiten.quote:
Op Fok? Politiekquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:03 schreef mario390 het volgende:
foute uittelung bij de spö![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is
je heeft toch ook rote partei?
Waarom zou dat er zijn? Open er één ofzoquote:
Laat mario maar hier blijven, dat is veiliger.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou dat er zijn? Open er één ofzo
Ja hier verzuurt ie niet wil je zeggenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mario maar hier blijven, dat is veiliger.
Iig geen last van mensen die hem opzettelijk dwars zitten.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja hier verzuurt ie niet wil je zeggen
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Iig geen last van mensen die hem opzettelijk dwars zitten.
mario is een prima gozer maar je moet hem even leren kennen idd.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
na tig onduidelijke berichten waarbij niemand het begreep, komt er nu uit dat het hem egal is allemaal![]()
Alleen ik gebrijp maar ik ben daar nietquote:Op maandag 5 juni 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
na tig onduidelijke berichten waarbij niemand het begreep, komt er nu uit dat het hem egal is allemaal![]()
We kennen hem al langer dan vandaag. Hij krikt het 40 plus iq weer wat omhoogquote:Op maandag 5 juni 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ja snap je niet, dat ik and. kleur ben en niet rotquote:Op maandag 5 juni 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ja en afhankelijk van de stemming kun je er gewoon mee praten. Net geprobeerd, of net.. bijna uur geleden al.. maar begreep er niks van.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mario is een prima gozer maar je moet hem even leren kennen idd.
Je woont in Zuid Europa toch ...quote:Op maandag 5 juni 2023 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja snap je niet, dat ik and. kleur ben en niet rot
Je moet betalen om dat te lezen. Maar zonder had ik het ook niet gelezen. Ga lekker mekkeren op een Oosterrijks forum ofzo. Niemand boeit hetquote:Op maandag 5 juni 2023 17:33 schreef mario390 het volgende:
dat lezen dann snap je wat ik bedoel
https://www.thelocal.com/(...)r-after-vote-mix-up/
Ik kan het gewoon lezen zonder betaling.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet betalen om dat te lezen. Maar zonder had ik het ook niet gelezen. Ga lekker mekkeren op een Oosterrijks forum ofzo. Niemand boeit het
Nicht geklicktquote:Op maandag 5 juni 2023 17:33 schreef mario390 het volgende:
dat lezen dann snap je wat ik bedoel
https://www.thelocal.com/(...)r-after-vote-mix-up/
Je gebruikt de cookie-acceptorquote:Op maandag 5 juni 2023 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon lezen zonder betaling.
En?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets met een mistelling bij verkiezingen.quote:
Jawel maar dat komt door mijn ad blocker. Dus ik kan je niet verder helpen.quote:
Goh !!! En nuquote:Op maandag 5 juni 2023 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets met een mistelling bij verkiezingen.
heb ik ookquote:Op maandag 5 juni 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel maar dat komt door mijn ad blocker. Dus ik kan je niet verder helpen.
Dat vind Danny niet leuk.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel maar dat komt door mijn ad blocker. Dus ik kan je niet verder helpen.
Snap je het adblocker systeem?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja maar er zijn sites die dat detecteren Fok ookquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ga weg met die waanzin zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik kreeg dan weleens zo'n irritant zwart scherm bij Fok...quote:Op maandag 5 juni 2023 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar er zijn sites die dat detecteren Fok ook
Dat niet maar wel dat ik een ad blocker had. Nou ja ik heb sinds lange tijd bier gekocht en zit aan een Kasteeltje tripel.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kreeg dan weleens zo'n irritant zwart scherm bij Fok...
Ga tellenquote:
Puntjes?quote:
Hoeveel %?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet maar wel dat ik een ad blocker had. Nou ja ik heb sinds lange tijd bier gekocht en zit aan een Kasteeltje tripel.
11% ik doe het niet voor minderquote:
Ik heb mijn zetel wel eens verwoest door Bierquote:
Lekkerrr!!quote:Op maandag 5 juni 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet maar wel dat ik een ad blocker had. Nou ja ik heb sinds lange tijd bier gekocht en zit aan een Kasteeltje tripel.
Sommige stoelen zijn ook slechtquote:Op maandag 5 juni 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn zetel wel eens verwoest door Bier
Het hakt er wat inquote:
Oh !!!quote:
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoor.quote:
Want met die ene kom ik er niet mee...quote:
Zit wel een groot verschil inquote:Op maandag 5 juni 2023 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoor.
Neem er gerust nog een.
@:Deisyy zegt altijd "neem ruim".
Of is het "neem rum" ?
Ken je klassiekersquote:Op maandag 5 juni 2023 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Want met die ene kom ik er niet mee...![]()
![]()
Redrum omgekeerd is Murder. Weetjequote:Op maandag 5 juni 2023 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Zit wel een groot verschil in![]()
Neem ruim rum.
Redrum
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |