Aha.. ik was vandaag niet echt scherp zo blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
vdVaart,... maar zag al dat het CR7 was ....
Makkelijke gewonnen verder ... 1-3 met een 3e goal van Vini
Ik zit nu bij deze wedstrijd, wel gaaf. Jammer genoeg niet in Camp Nouquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:33 schreef chufi het volgende:
hup Cadiz want die staan tenslotte boven Barca
Dat is toch juist mooi dat het niet in CN is? Maak je los van die 30 wedstrijden dit seizoen namelijk nooit meer mee.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zit nu bij deze wedstrijd, wel gaaf. Jammer genoeg niet in Camp Nou
Ja lastig vanaf de tribune .... echt das geen echte straf ... ziet ie het alleen beter met goed overzicht ... Beter gewoon thuis zitten voor de buis .,.... en telefoon inleverenquote:
Eerst mar eens zien hoe snel het daar klaar is ...quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi dat het niet in CN is? Maak je los van die 30 wedstrijden dit seizoen namelijk nooit meer mee.
Ja we kijken ookquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca heeft ook grootste moeite met Cadiz
Competitie is 2 wedstrijden oud Hansquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:27 schreef chufi het volgende:
Lewa heeft ook nog weinig laten zien dit jaar
Ja en .. dan moet je er toch staan... Barcelona loopt nog niet lekker ...quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Competitie is 2 wedstrijden oud Hans
Ik heb hem vermeden gelukkigquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sierd was dood- en doodvermoeiend.
Ik kijk niet @Frozen-assassinquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef chufi het volgende:
Door naar Atletic.. tegen Betis in Sevilla
Hij is bijna 160 minuten lang vergeten dat Barįa nog geen doelpunt had gemaakt dit seizoen. Alleen maar janken over de scheidsrechter.quote:
Wat was er mis met de scheids?? Nee laat maar ... Ik zit straks wel in El Chiringuitoquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij is bijna 160 minuten lang vergeten dat Barįa nog geen doelpunt had gemaakt dit seizoen. Alleen maar janken over de scheidsrechter.
Dat is wel waar, het is ook echt een geweldig stadion! Maar met 36.000 man is het toch wat underwhelming zeg maar.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi dat het niet in CN is? Maak je los van die 30 wedstrijden dit seizoen namelijk nooit meer mee.
Ik haat die vent.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sierd was dood- en doodvermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de Spaanse dames zijn wel gewoon Wereldkampioen en vieren dat gewoon lekker met zn allen (nou ja op een aantal na dan) op Ibiza![]()
![]()
![]()
Ja dan heeft ie wat ... neemt ie zn vriendin mee of pakt ie daar een ander?quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:32 schreef Oriente het volgende:
Mason Greenwood naar Getafe.
@:Chufi @:Alaphilippe_
yikesquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:32 schreef Oriente het volgende:
Mason Greenwood naar Getafe.
@:Chufi @:Alaphilippe_
Die jongen wilde gewoon graag naar Barįa, Heeft hij in statements uitgebracht. En bij Atlético werd hij niet serieus genomen en weggehoond.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:18 schreef Slobeend het volgende:
Felix naar Barca@:alaphilippe_ leg dit uit.
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit gevoel gewoon uitspreekt en niet opkropt.
+30 was beter geweest.quote:
Gerechtigheid gozert.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja mee eens. Wat een hoerenploeg dat Getafe.
Lewa heeft een grotere bek dan zn prestaties hem doen toestaan ...quote:Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barcelona mist zoveel diepgang vanuit middenveld. Lewa staat ook vaker niet in spits dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |