Ik heb hem vermeden gelukkigquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sierd was dood- en doodvermoeiend.
Ik kijk niet @Frozen-assassinquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef chufi het volgende:
Door naar Atletic.. tegen Betis in Sevilla
Hij is bijna 160 minuten lang vergeten dat Barça nog geen doelpunt had gemaakt dit seizoen. Alleen maar janken over de scheidsrechter.quote:
Wat was er mis met de scheids?? Nee laat maar ... Ik zit straks wel in El Chiringuitoquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij is bijna 160 minuten lang vergeten dat Barça nog geen doelpunt had gemaakt dit seizoen. Alleen maar janken over de scheidsrechter.
Dat is wel waar, het is ook echt een geweldig stadion! Maar met 36.000 man is het toch wat underwhelming zeg maar.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi dat het niet in CN is? Maak je los van die 30 wedstrijden dit seizoen namelijk nooit meer mee.
Ik haat die vent.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sierd was dood- en doodvermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de Spaanse dames zijn wel gewoon Wereldkampioen en vieren dat gewoon lekker met zn allen (nou ja op een aantal na dan) op Ibiza![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |