Getafe valt weinig te verwijten. De regels moet je aanpassen en de regels die er zijn gewoon hanteren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze uit de competitie worden gezet, wat een ongelooflijke kut-club is Getafe, bah.
Daar ging het me niet om. Maar hij was wel de eerste deze avond die de meest logische loopactie maakte om Getafe te bestrijden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Noteer maar: kan er niets van en zit over 3 jaar op de bank bij Valencia.
Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat het initieel de bedoeling was dat hij daar dit jaar al zou zitten.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Noteer maar: kan er niets van en zit over 3 jaar op de bank bij Valencia.
Stukje van Barca gezien. Dat was echt slecht. De ene na de andere middelmatige speler kwam erin.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Door de kamer getrappeld van uitzinnigheid. Wat een goal van Memphis.
Ondertussen is Atlético rustig de beste ploeg van 2023 in Spanje.
Het was vooral weer belachelijk voorspelbaar voetbal. Het ademt weinig van een club die grootse dingen zal doen in de CL. De eeuwige babbelaar Xavi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Stukje van Barca gezien. Dat was echt slecht. De ene na de andere middelmatige speler kwam erin.
Ik zie op Real na geen enkele club als een outsider voor de CL uit La Liga.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het was vooral weer belachelijk voorspelbaar voetbal. Het ademt weinig van een club die grootse dingen zal doen in de CL. De eeuwige babbelaar Xavi.
In alle eerlijkheid is City de eindfavoriet met zevenmijlslaarzen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zie op Real na geen enkele club als een outsider voor de CL uit La Liga.
Die spits van Granada die scoorde gaat een grote worden, hoewel fysiologisch is 'ie dat al.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Door de kamer getrappeld van uitzinnigheid. Wat een goal van Memphis.
Ondertussen is Atlético rustig de beste ploeg van 2023 in Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |