Ook zo'n Engelse jankkloot.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen straf dus voor Russell.
Kom maar op met die meme.
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen straf dus voor Russell.
Kom maar op met die meme.
Wat een voorspellende gavequote:
Crikey.quote:
Is water nat?quote:
Ik begreep van Sky dat hij zijn advantage daarvoor al gehaald had, maar ik heb het moment niet goed voor de geest.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:16 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom mag je in dit geval wél plaatsen winnen buiten het circuit?
Valt wel op jaquote:
Gezellig in de cool down room.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:17 schreef DKUp het volgende:
Georgie en Hammie kunnen gewoon 2e en 3e worden
Die hopen zelf ook nog zo'n Jokerlap te kunnen doen als het nodig isquote:Op zondag 4 juni 2023 15:17 schreef daNpy het volgende:
Wat ik me dan afvraag is waarom geen een van de benadeelde teams meteen een protest indient.
Dat wordt dan een gezellige cooldown roomquote:Op zondag 4 juni 2023 15:17 schreef DKUp het volgende:
Hahaquote:Op zondag 4 juni 2023 15:16 schreef heywoodu het volgende:
Perez gaat lekker hoor, al beduidend meer ingehaald dan zijn teamgenoot. Kampioen
In een wagen waarmee het volgens Lewis moeilijk zou zijn om Q1 door te komenquote:Op zondag 4 juni 2023 15:17 schreef DKUp het volgende:
Of het podium als RUS wel op het podium komt, en HAM toch z'n plek verliest, de befaamde mercedes begrafenis stemmingquote:
Of de wagen nog kapoet... van de grindbak...?quote:
Als je gisteren zo met ducktape zag klooien...quote:Op zondag 4 juni 2023 15:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Of de wagen nog kapoet... van de grindbak...?
Ik keek het even terug en dat was niet zo.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik begreep van Sky dat hij zijn advantage daarvoor al gehaald had, maar ik heb het moment niet goed voor de geest.
Sky jokt, gras is groen.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik keek het even terug en dat was niet zo.
Vol gas iedereen voorbij in de remzone en dan via de uitloop strook terug de baan op = win!quote:Op zondag 4 juni 2023 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik begreep van Sky dat hij zijn advantage daarvoor al gehaald had, maar ik heb het moment niet goed voor de geest.
Gohquote:Op zondag 4 juni 2023 15:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik keek het even terug en dat was niet zo.
Max rijdt de regen zoek.quote:
Hij won de plaatsen daarvoor al op het rechte stukquote:Op zondag 4 juni 2023 15:16 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom mag je in dit geval wél plaatsen winnen buiten het circuit?
Ik geloof er niet meer inquote:
Ja - verplichtquote:
Daar zat/zit ik ook op te wachten.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
De herhaling van Russell laten ze maar niet zien
Je bent niet de enigequote:Op zondag 4 juni 2023 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou niet meer bij welk groepje welke is
Stukje Korsakoff.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou niet meer bij welk groepje welke is
Bottas bedoel jequote:Op zondag 4 juni 2023 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Einde tijdperk De Vries.
Edit: Oh nee.
Was toch ook niets aan de handquote:Op zondag 4 juni 2023 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
De herhaling van Russell laten ze maar niet zien
Hamilton komt maar mondjesmaat dichterbij. Zal wel meevallen.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:24 schreef PzKpfw het volgende:
Hopen dat die Mercedes alleen zo goed is op de zachte band.
Angela is er niet meer he.quote:
Ik vraag mij af of de Merc dat de hele race gaat volhouden.quote:
Ik hoop het nietquote:Op zondag 4 juni 2023 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de Merc dat de hele race gaat volhouden.
Ja, ok, maar om dat nou tijdens de race te doen...quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ok, maar om dat nou tijdens de race te doen...
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ok, maar om dat nou tijdens de race te doen...
En dit ja. Gooien ze een muntje op bij de keuze van de banden ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Leclerc naar soft na slechts 17 rondjes op hard
Niet vreugde tussen HAM en RUS?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
Met deze stand is er in de cooldownroom een grafstemming
Alonso laat zich niet zomaar inhalen, kost wellicht onnodig veel banden.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:27 schreef Evenstar het volgende:
Waarom kan Perez Alonso nou niet aanvallen dan, prutser.
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
En dit ja. Gooien ze een muntje op bij de keuze van de banden ofzo?
Alonso was een mak lammetje vs Russell ....quote:Op zondag 4 juni 2023 15:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alonso laat zich niet zomaar inhalen, kost wellicht onnodig veel banden.
Dat soort berichten neem ik altijd even met een korrel zout van de P1, Je hoort Max wel vaker klagen, en Hamilton in zijn dominante periode ook. Blijkt eigenlijk nooit wat aan de hand te zijn. Zou wel een beetje tactisch opnaaien zijn van de rest.quote:
Klonk verder ook niet niet in paniek, gewoon casual updatequote:Op zondag 4 juni 2023 15:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat soort berichten neem ik altijd even met een korrel zout van de P1, Je hoort Max wel vaker klagen, en Hamilton in zijn dominante periode ook. Blijkt eigenlijk nooit wat aan de hand te zijn. Zou wel een beetje tactisch opnaaien zijn van de rest.
Perez zat er net heel dicht achter.. nouja dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 4 juni 2023 15:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alonso was een mak lammetje vs Russell ....
Kijken of die nu kan inlopen op Mercedes.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez zat er net heel dicht achter.. nouja dan weet ik het ook niet
En toch zie ik reacties voorbij komen met klagende users.quote:
Voor plek 1 is het saai, maar verder prima race tot nu toe.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En toch zie ik reacties voorbij komen met klagende users.
Voor sommigen is het nooit goed.
Hard werken in de Mercedes, maar ze zijn wel sneller dan eerst.quote:
Beste race van het jaar. Nou lag die lat niet hoog met Monaco, maar achquote:Op zondag 4 juni 2023 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En toch zie ik reacties voorbij komen met klagende users.
Voor sommigen is het nooit goed.
Helaas.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Hard werken in de Mercedes, maar ze zijn wel sneller dan eerst.
Misschien zijn ze toch aan het Flintstonen?
Misschien, maar Max zit al bijna 10sec losquote:Op zondag 4 juni 2023 15:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Die heb ik al een kwartier niet gezien.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Voor plek 1 is het saai, maar verder prima race tot nu toe.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:33 schreef tja77 het volgende:
Updates van de Mercs zorgt er in ieder geval voor dat de banden niet snel affikken.
Precies dit.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Voor plek 1 is het saai, maar verder prima race tot nu toe.
Zou dat hun geheime wapen van tegenwoordig zijn?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:32 schreef Jane het volgende:
[..]
grin.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:33 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari gooit podium weg, wat gek, zeldzaam foutje.
Plan P.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:33 schreef Evenstar het volgende:
The usual.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:33 schreef Evenstar het volgende:
Zou mooi zijn als hij het podium haalt.quote:
Neequote:Op zondag 4 juni 2023 15:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Zou een merc kunnen winnen? Lewis op 1 stop, George een 2 stopper.
Grapjasquote:Op zondag 4 juni 2023 15:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Misschien als ie gaat lappenquote:Op zondag 4 juni 2023 15:36 schreef tripel7 het volgende:
Arme Max, zo dominant dat hij niet kan meedoen voor de overtake award😢
3 jaar geleden met 2 vingers in de neus. Nu mogen ze hopen op P2 en 3quote:Op zondag 4 juni 2023 15:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Eerder andersom.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:36 schreef Kickinalfa het volgende:
zijn teamgenootje doet het wel ietsje beter in dezelfde knakenbakquote:
Heel goed gezien.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:23 schreef Tijn het volgende:
De upgrades van Mercedes zijn een groot succes zie ik.
Je loopt achterquote:Op zondag 4 juni 2023 15:38 schreef PzKpfw het volgende:
Iedereen gepit behalve Red Bull. Red Bull bandenbesparingsgoden
Perez moet nog stoppenquote:
Niet.quote:
Mooi.quote:
Had nog even buiten moeten blijven dan.quote:
Regen, het topic stroomt volquote:Op zondag 4 juni 2023 15:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Flikker op met je kutsmiley.quote:
Dat doen ze allemaal hequote:Op zondag 4 juni 2023 15:42 schreef Jane het volgende:
Hamilton chasing Verstappen
Ja, theoretisch wel, ja.
Hamilton chaset Max al sinds 2022.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:42 schreef Jane het volgende:
Ja, theoretisch wel, ja.
Hij moet Perez ook voor hem houden als ie nog een keer pitquote:Op zondag 4 juni 2023 15:42 schreef Jane het volgende:
Ja, theoretisch wel, ja.
Geen probleem, Mercedes moet ook nog stoppen.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:42 schreef Evenstar het volgende:
Max gaat nog wel een keer stoppen als ik ze zo hoor, moet banden sparen om opties open te houden voor laatste stint.
Als ie 27 banden op zacht kan rijden zou 39 banden op hard ook moeten kunnen toch?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:42 schreef Evenstar het volgende:
Max gaat nog wel een keer stoppen als ik ze zo hoor, moet banden sparen om opties open te houden voor laatste stint.
Mediumquote:Op zondag 4 juni 2023 15:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ie 27 banden op zacht kan rijden zou 39 banden op hard ook moeten kunnen toch?
Hij reed op mediumquote:Op zondag 4 juni 2023 15:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ie 27 banden op zacht kan rijden zou 39 banden op hard ook moeten kunnen toch?
Ja in principe wel, maar ik geef alleen door wat ik hoorquote:Op zondag 4 juni 2023 15:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |