Ook zo'n Engelse jankkloot.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen straf dus voor Russell.
Kom maar op met die meme.
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen straf dus voor Russell.
Kom maar op met die meme.
Wat een voorspellende gavequote:
Crikey.quote:
Is water nat?quote:
Ik begreep van Sky dat hij zijn advantage daarvoor al gehaald had, maar ik heb het moment niet goed voor de geest.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:16 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom mag je in dit geval wél plaatsen winnen buiten het circuit?
Valt wel op jaquote:
Gezellig in de cool down room.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:17 schreef DKUp het volgende:
Georgie en Hammie kunnen gewoon 2e en 3e worden
Die hopen zelf ook nog zo'n Jokerlap te kunnen doen als het nodig isquote:Op zondag 4 juni 2023 15:17 schreef daNpy het volgende:
Wat ik me dan afvraag is waarom geen een van de benadeelde teams meteen een protest indient.
Dat wordt dan een gezellige cooldown roomquote:Op zondag 4 juni 2023 15:17 schreef DKUp het volgende:
Hahaquote:Op zondag 4 juni 2023 15:16 schreef heywoodu het volgende:
Perez gaat lekker hoor, al beduidend meer ingehaald dan zijn teamgenoot. Kampioen
In een wagen waarmee het volgens Lewis moeilijk zou zijn om Q1 door te komenquote:Op zondag 4 juni 2023 15:17 schreef DKUp het volgende:
Of het podium als RUS wel op het podium komt, en HAM toch z'n plek verliest, de befaamde mercedes begrafenis stemmingquote:
Of de wagen nog kapoet... van de grindbak...?quote:
Als je gisteren zo met ducktape zag klooien...quote:Op zondag 4 juni 2023 15:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Of de wagen nog kapoet... van de grindbak...?
Ik keek het even terug en dat was niet zo.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik begreep van Sky dat hij zijn advantage daarvoor al gehaald had, maar ik heb het moment niet goed voor de geest.
Sky jokt, gras is groen.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik keek het even terug en dat was niet zo.
Vol gas iedereen voorbij in de remzone en dan via de uitloop strook terug de baan op = win!quote:Op zondag 4 juni 2023 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik begreep van Sky dat hij zijn advantage daarvoor al gehaald had, maar ik heb het moment niet goed voor de geest.
Gohquote:Op zondag 4 juni 2023 15:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik keek het even terug en dat was niet zo.
Max rijdt de regen zoek.quote:
Hij won de plaatsen daarvoor al op het rechte stukquote:Op zondag 4 juni 2023 15:16 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom mag je in dit geval wél plaatsen winnen buiten het circuit?
Ik geloof er niet meer inquote:
Ja - verplichtquote:
Daar zat/zit ik ook op te wachten.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
De herhaling van Russell laten ze maar niet zien
Je bent niet de enigequote:Op zondag 4 juni 2023 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou niet meer bij welk groepje welke is
Stukje Korsakoff.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou niet meer bij welk groepje welke is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |