Als zelfs de achterhoek je uitlacht.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 19:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als zelfs de achterhoek je uitlacht.
Plezier is de sport. Dus 0.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoeveel % van het plezier bij het kijken naar voetbal haal je uit je geiligheid?
Hoeveel opmerkingen over uiterlijk zie je mij bij wedstrijden posten?quote:
geen idee, aan je reactie te zien denk ik niet zoveelquote:Op zondag 4 juni 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel opmerkingen over uiterlijk zie je mij bij wedstrijden posten?![]()
Afdakje genoteerd.
Dat heb je scherp gezien!quote:
ID&Tgenotquote:Op zondag 4 juni 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Maurice Steijn blijft een oudere broer van Duncan Stutterheim.
Maar anders snapt niemand de referentie.quote:
Waarom ken je hem en Steijn is jonger zegt googlequote:Op zondag 4 juni 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Maurice Steijn blijft een oudere broer van Duncan Stutterheim.
Forumgebruikster @Pisces29 is een gabberin uit de 90squote:Op zondag 4 juni 2023 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ken je hem en Steijn is jonger zegt google
Bleek een onbekende halfbroer van DuncanGodquote:Op zondag 4 juni 2023 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ken je hem en Steijn is jonger zegt google
Ah had niet doorgelezen wat zijn bedrijf deed.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forumgebruikster @:Pisces29 is een gabberin uit de 90s
Wel hardcore luisteren maar dit niet weten. Och och och toch.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah had niet doorgelezen wat zijn bedrijf deed.
Sta je aan het einde van de rit bovenaan, moet je daarna nog zo'n poule afwerken ook.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die nu Belgisch voetbal kijken hebben een druiper.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:08 schreef Zorro het volgende:
Dit worden toch wel strafschoppen neem ik aan?
Beflikkering.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Sta je aan het einde van de rit bovenaan, moet je daarna nog zo'n poule afwerken ook.
jA mAaR dAn zIjN eR mEeR wEeRsTaNdSwEdStRiJdEN DaT iS gOeD vOoR iN EuRoPaquote:Op zondag 4 juni 2023 20:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Sta je aan het einde van de rit bovenaan, moet je daarna nog zo'n poule afwerken ook.
Is de gedachte erachter voor de weerstand ja?quote:Op zondag 4 juni 2023 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
jA mAaR dAn zIjN eR mEeR wEeRsTaNdSwEdStRiJdEN DaT iS gOeD vOoR iN EuRoPa
Dan kunnen ze beter lingerie schieten doen in de rust.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is de gedachte erachter voor de weerstand ja?
Ik dacht altijd omdat die competitie niet zo aantrekkelijk is en dat ze het daarmee wat spannender willen maken.
quote:Op zondag 4 juni 2023 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter lingerie schieten doen in de rust.
Ik luister letterlijk alles dus dit zie ik niet als belediging.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel hardcore luisteren maar dit niet weten. Och och och toch.
Stiekem lopen juichen voor Rusland.quote:
Hoop het nietquote:Op zondag 4 juni 2023 20:08 schreef Zorro het volgende:
Dit worden toch wel strafschoppen neem ik aan?
Wat gemeenquote:Op zondag 4 juni 2023 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of de 1-1 in de 123ste minuut.
En dan heel Utrecht door z'n hoeven zien zakken
Zou niks minder dan terecht zijn verder.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of de 1-1 in de 123ste minuut.
En dan heel Utrecht door z'n hoeven zien zakken
Dat is je beste kans voor Utrecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |