Echt wat een naar mens is het toch ook die Babette hequote:Op zondag 4 juni 2023 10:47 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vraagt of Babet mee gaat sporten met haarxen Wendy....... nee zegt Babbet. Ze gaat wel sporten ( maar nirt met Wen)
Schakel ik over na die stream hoor ik Isaacquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
Morri tegen Eunice.... niet voor mij praten ( eunice vult zinnen van Morri aan als morri er even niet uitkomt)
Die koopt ook van die dingen, van schoeisel tot kleding.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
MIrthe wil zeker 2 jurkjes kopen. Natuurlijk, zegt Isaac
En een sport bh want dat wat ze nu heeft zit niet lekker.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
MIrthe wil zeker 2 jurkjes kopen. Natuurlijk, zegt Isaac
Kloptquote:Op zondag 4 juni 2023 10:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een sport bh want dat wat ze nu heeft zit niet lekker.
Ze heeft ook opvallend witte benen, je zou bijna denken dat ze van nature roodharig is.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Sas: "Wat ik ook moet is m'n benen scheren, Jezus Christ, dat ga ik zometeen dan wel doen"
Jasper: "Noem je dat benen? TL-buizen!"
Sas: "Ja, dat is waar, daarom heb ik een rokje aan"
Jasper: "Was een grapje hoor"
Sas: "Ja maar ik vind het niet erg"
Jasper: "Nee, maar te voorspelbaar"
Sas: "Kijk dan, allemaal stoppels... Zijn niet eens meer stoppels, gewoon een fucking kaktus!"
Met haar paradigma'squote:Op zondag 4 juni 2023 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
Punt was al gemaakt, discussie ging weer verder, maar nee... Eunice moet weer in herhaling over haar belofte om toch te blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |