Echt wat een naar mens is het toch ook die Babette hequote:Op zondag 4 juni 2023 10:47 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vraagt of Babet mee gaat sporten met haarxen Wendy....... nee zegt Babbet. Ze gaat wel sporten ( maar nirt met Wen)
Schakel ik over na die stream hoor ik Isaacquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
Morri tegen Eunice.... niet voor mij praten ( eunice vult zinnen van Morri aan als morri er even niet uitkomt)
Die koopt ook van die dingen, van schoeisel tot kleding.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
MIrthe wil zeker 2 jurkjes kopen. Natuurlijk, zegt Isaac
En een sport bh want dat wat ze nu heeft zit niet lekker.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
MIrthe wil zeker 2 jurkjes kopen. Natuurlijk, zegt Isaac
Kloptquote:Op zondag 4 juni 2023 10:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een sport bh want dat wat ze nu heeft zit niet lekker.
Ze heeft ook opvallend witte benen, je zou bijna denken dat ze van nature roodharig is.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Sas: "Wat ik ook moet is m'n benen scheren, Jezus Christ, dat ga ik zometeen dan wel doen"
Jasper: "Noem je dat benen? TL-buizen!"
Sas: "Ja, dat is waar, daarom heb ik een rokje aan"
Jasper: "Was een grapje hoor"
Sas: "Ja maar ik vind het niet erg"
Jasper: "Nee, maar te voorspelbaar"
Sas: "Kijk dan, allemaal stoppels... Zijn niet eens meer stoppels, gewoon een fucking kaktus!"
Met haar paradigma'squote:Op zondag 4 juni 2023 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
Punt was al gemaakt, discussie ging weer verder, maar nee... Eunice moet weer in herhaling over haar belofte om toch te blijven...
Ja ik hoorde het ookquote:Op zondag 4 juni 2023 11:36 schreef pingu66 het volgende:
Mirtheckan altijd van die rare dingen zeggen in ern discussie.
![]()
Een jaar van je leven,weet je hoe lang dat is? Das heel lang hoor sommige mensen hebben nog masr een jaar te leven en dan ga je niet delen.
Met die mat was ook wel leuk; Eunice wilde duidelijk maken dat de groep soms ook op 'oranje' gaat staan. Want het was eerst duizend en na goed overleg ging het naar 800, dus koos de groep oranje.quote:
Een kinderfeestje waar eunice zelf haar kind speelt dat gunt ze de loods.met kikkererwten en wortels.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
Moet je zien wat ik gun aan de winnaar
Zegt Eunice
Jeetje wat een bs komt daar uit zeg
Dat is toch een onzin van heb ik jou daar.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
Eunice laat het in de prijzenpot
Ja Eunice dan mag een ander daar niet aankomen
Dan moet ze inderdaad niet zeggen het is voor evenementen
Het is altijd maar de vraag wat Eunice denktquote:Op zondag 4 juni 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is toch een onzin van heb ik jou daar.
Ze denkt toch niet dat de prijzenpot 2 rekeningen heeft, waarvan er 1 van haar is.
Zegt ze later tegen de winnaar dat ze nog 800 krijgt.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is altijd maar de vraag wat Eunice denkt
Ik denk dat de winnaar dagen te horen krijgt moet je zien wat ik je gunquote:Op zondag 4 juni 2023 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zegt ze later tegen de winnaar dat ze nog 800 krijgt.
Bijzonder kind is hetquote:Op zondag 4 juni 2023 11:36 schreef pingu66 het volgende:
Mirtheckan altijd van die rare dingen zeggen in ern discussie.
![]()
Een jaar van je leven,weet je hoe lang dat is? Das heel lang hoor sommige mensen hebben nog masr een jaar te leven en dan ga je niet delen.
Maar wel voor Jasper, Ciano, Jeff, Bern allemaal pakjes aantrekken en paraderen. Wat een doos.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Oh god, het we moeten ons lichaam embrasen gesprek tussen Babs en Moraima. Ik schaam me niet ik heb gewoon Hollandse heupen zegt ze, maar ik wil voor thuis niet zo rond paraderen ..
Ja, de streams waren uit gisteren zeker...
Ze heeft altijd de mond vol van classy, ladylike, ordinair.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
Oh wat vond ze het toch erg, ze stond daar in haar bikini en heel die kamer zo .. ohohoho wat errugg ...
[ afbeelding ]
Erik drink water op stream 2, beter
Denk echt dat ik naast hem en Bern was gaan zitten.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
Oh wat vond ze het toch erg, ze stond daar in haar bikini en heel die kamer zo .. ohohoho wat errugg ...
[ afbeelding ]
Die durft geen cola meer te pakkenquote:Op zondag 4 juni 2023 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, ze wil zo graag upperclass zijn, dus spuit ze d'r upperlip vol met rommel, gooit was zelfverzonnen en/of Engelse termen in een gesprek zodat het nog wat lijkt.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft altijd de mond vol van classy, ladylike, ordinair.
Ze heeft echt een verwrongen zelfbeeld.
Ik vond het vanaf dag 5 ofzo al ellende, toen ze ladderzat was.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, ze wil zo graag upperclass zijn, dus spuit ze d'r upperlip vol met rommel, gooit was zelfverzonnen en/of Engelse termen in een gesprek zodat het nog wat lijkt.
Maar zie haar intussen nog steeds als die aso staan schreeuwen tegen Leila "raak me niet aaaan!".
Porsche Cayenne en Landroverquote:Op zondag 4 juni 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, ze wil zo graag upperclass zijn, dus spuit ze d'r upperlip vol met rommel, gooit was zelfverzonnen en/of Engelse termen in een gesprek zodat het nog wat lijkt.
Maar zie haar intussen nog steeds als die aso staan schreeuwen tegen Leila "raak me niet aaaan!".
Verbaasd mij nog steeds dat ze er niets van zeggen betreffende dat gefluister.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:23 schreef mootie het volgende:
En Bep heeft het over zichzelf.
Smoezelsmoezel
Ze vindt het zelf hilarisch. Krijgt ze weer een melding omdat ze met haar hand op de mic zit, lacht ze heel sneaky.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verbaasd mij nog steeds dat ze er niets van zeggen betreffende dat gefluister.
In ieder geval niet op de streams.
Toto was toch 'n aapje?quote:Op zondag 4 juni 2023 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet verteld even aan Moraima dat ze zo'n mooi mens is, steekt haar veren in de reet van hier toto Tokio
En een band en een hondjequote:Op zondag 4 juni 2023 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Toto was toch 'n aapje?
Edit: Daktari![]()
ze denkt dat ze echt sexy is in de lingerie van Babette?? Die had t gisteren aan. Marciano vroeg waarom ze dat aan heeft in de keuken. Babette vind t ook huiselijk als Zoe er zo bij loopt. ZE duwt haar zo ook in het ordinaire en zelf wil ze niet in bikiniquote:Op zondag 4 juni 2023 13:01 schreef Snensie het volgende:
En Zoë loopt voortaan de hele dag in haar peignoir. Dat kind ziet er met de dag ordinairder uit.
Het lijkt wel of Bep het expres doet om er zelf beter uit te komenquote:Op zondag 4 juni 2023 13:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze denkt dat ze echt sexy is in de lingerie van Babette?? Die had t gisteren aan. Marciano vroeg waarom ze dat aan heeft in de keuken. Babette vind t ook huiselijk als Zoe er zo bij loopt. ZE duwt haar zo ook in het ordinaire en zelf wil ze niet in bikini
die upperlip maakt t bijna een snavelquote:Op zondag 4 juni 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2023 13:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die upperlip maakt t bijna een snavel
jij mag nooit meer radenquote:Op zondag 4 juni 2023 13:05 schreef juul. het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Bep het expres doet om er zelf beter uit te komen
Dan past ze goed bij Marciano. Die denkt ook alleen maar dat die met dure merkkleding erbij hoort. Ze denken heel wat te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
't is wel weer een "Febo-geeft-alle-aandacht-aan-Bep-dag", of heb ik pech met wanneer ik inschakel?quote:
Het lijkt Babs maand bij de FEBO jaquote:Op zondag 4 juni 2023 13:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
't is wel weer een "Febo-geeft-alle-aandacht-aan-Bep-dag", of heb ik pech met wanneer ik inschakel?
Niet te doen gewoon.quote:
Ik zet de streams net aan en ben maar naar lijntjes trekken gaan kijken….quote:Op zondag 4 juni 2023 13:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
't is wel weer een "Febo-geeft-alle-aandacht-aan-Bep-dag", of heb ik pech met wanneer ik inschakel?
Jaquote:Op zondag 4 juni 2023 13:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik zet de streams net aan en ben maar naar lijntjes trekken gaan kijken….
Ik zet hem zo ook weer uitquote:Op zondag 4 juni 2023 13:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is toch erg dat je daar naar gaat kijken 🙈
De FEBO vindt het allemaal wel primaquote:Op zondag 4 juni 2023 13:38 schreef Ebinas het volgende:
Ik zet ze dan ook maar weer uit.
Maar helaas valt er dan ook niets te cossen
Dan maar een biljartende Erikquote:Op zondag 4 juni 2023 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes weg, Babs aan het zingen
Snel weg !quote:Op zondag 4 juni 2023 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes weg, Babs aan het zingen
Voor het Engelse gelul krijgen ze ook geen waarschuwingquote:Op zondag 4 juni 2023 13:56 schreef xsaskiax het volgende:
Babette is weer Spaanstalig bezig, nu niet alleen praten met Eunice, maar achter de dj booth..... dat is toch niet oefenen met draaien, dat is gewoon luisteren en meeblèren!!!![]()
Ook raar, dat dagelijks Spaans gesproken wordt door Babette maar er GEEN waarschuwing komt....
Hebben ze dus nog steeds niet gedaanquote:Op zondag 4 juni 2023 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wordt nog steeds panisch van die muis, ze vind het smerig en wil gaan dweilen in K2...
Die dingen blijven toch wel komen
Zullen ze toch echt heel die loods onder handen moeten nemen, alleen dweilen op 1 slaapkamer gaat 'm niet wordenquote:Op zondag 4 juni 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze dus nog steeds niet gedaan
Zijn dat dan 16 x 6 barkrukken voor 160 ¤?quote:Op zondag 4 juni 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
6 barkrukken voor 10 euro per persoon zegt Marciano
Nee wat ik begreep niet 6 barkrukken ik verstond niet goed of het voor 130 of 160 euro wasquote:Op zondag 4 juni 2023 14:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat dan 16 x 6 barkrukken voor 160 ¤?
Jaquote:Op zondag 4 juni 2023 14:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat dan 16 x 6 barkrukken voor 160 ¤?
Tja....quote:Op zondag 4 juni 2023 14:18 schreef Chanel5 het volgende:
Mirthe zou toch niets meer samen doen met Eunice?
Dan hebben ze 96 barkrukken 16x6=96 lijkt mij toch van nietquote:
Nee joh zijn gewoon 6 barkrukkenquote:
Tiano betaalde de restquote:Op zondag 4 juni 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze 96 barkrukken 16x6=96 lijkt mij toch van niet
Ze kunnen beter die muis vangen. Eten genoeg voor de mis. Daar dus schoonmaken haal je de muis niet mee weg.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wordt nog steeds panisch van die muis, ze vind het smerig en wil gaan dweilen in K2...
Die dingen blijven toch wel komen
6 barkrukken en ieder 11 ¤ inleggen.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze 96 barkrukken 16x6=96 lijkt mij toch van niet
HIj gaat 6 barkrukken bestellen geen 96quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj gaat 6 barkrukken bestellen geen 96
Ja dat dus zoals ik al zei maar 6 barkrukken en niet 16x6quote:Op zondag 4 juni 2023 14:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
6 barkrukken en ieder 11 ¤ inleggen.
Mori doet niet mee
Neequote:Op zondag 4 juni 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de bierdrinkers denk ik.quote:
geen idee, dat was een vraag waar hij mee kwam. Verder niets over gezegdquote:
DIe propt er alles zo inquote:Op zondag 4 juni 2023 14:32 schreef Chanel5 het volgende:
Nette kledingkast Morri.....een grote berg met kleding
had ik eigenlijk niet van haar verwacht..
Heb 1x iets besteld en meteen retour gedaan. Is zeer slecht in elkaar gezet, waarschijnlijk zelfs door kinderhandjes.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb naar die site van Zalando gekeken maar het is niks zegt Marciano
Jeff vindt het ook niets
Wendy zegt alles wat je koopt valt tegen
zag laatst een keer die kast van haar. goed voorbeeld voor haar kleinkinderen dacht ik nogquote:Op zondag 4 juni 2023 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mori is een zeer slordige vrouw, dus verbaast me een rotzooikast allerminst.
Zijn waarschijnlijk net zo slordig alhoewel het goed kan zijn dat ze juist het tegenovergestelde zijn geworden. Heb ik n.l. ook.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zag laatst een keer die kast van haar. goed voorbeeld voor haar kleinkinderen dacht ik nog
Van Isaac waarschijnlijk niet, vanwege zijn militaire verleden, en ik zie Marciano er ook voor aan om netjes alles op een stapeltje te hebben liggen.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
Veel van die kasten daar zijn een puinhoop.
Je hebt gelijk,en Erik natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van Isaac waarschijnlijk niet en ik zie Marciano er ook voor aan om netjes alles op een stapeltje te hebben liggen.
Die gooit ook zijn gebruikte sport kleding sokken en onderbroeken onderin de kast.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eric heeft er vrij zeker een meetlat bij liggen.
Wat die man allemaal naar binnen gooit blijf ik me over verbazen. En thuis aan 1 kant en klaar maaltijd per dag genoeg hebben.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:51 schreef Dotteke het volgende:
Erik heeft zich een kom spaghetti warm gemaakt
Snickers.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat die man allemaal naar binnen gooit blijf ik me over verbazen. En thuis aan 1 kant en klaar maaltijd per dag genoeg hebben.
Volgens mij is dit gewoon zijn lunch. IK ben niet zo verbaasd hoor heb wel meer mannen nog meer zien eten als hij.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat die man allemaal naar binnen gooit blijf ik me over verbazen. En thuis aan 1 kant en klaar maaltijd per dag genoeg hebben.
Waarom doet ze niet mee? Omdat ze er niet op kan zitten?quote:Op zondag 4 juni 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben daar onnoemlijk veel merken. Dus dat is geen goede reden.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb 1x iets besteld en meteen retour gedaan. Is zeer slecht in elkaar gezet, waarschijnlijk zelfs door kinderhandjes.
Ik dacht dat ze het voor de gein zei hoor. Ze doet volgens mij gewoon mee.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom doet ze niet mee? Omdat ze er niet op kan zitten?
Hij mag haar van mij zo de poort uit gooien, die aandachtstreksterquote:Op zondag 4 juni 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Ach ach ach dat rokje van Eunice. Ze is weer aan het dansen met Marciano
1, 2, 3, 4, 5, en hoppa op tillen en wegzetten ( gooien)
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:17 schreef Limbus het volgende:
[..]
Hij mag haar van mij zo de poort uit gooien, die aandachtstrekster
Walsen met Eunice, dit is dag drie op een rij dat ze aan het oefenen zijn.quote:
Zeker, leuk om te kijken. Wat ik mooi vind is dat hij tegen Eunice ook zegt dat het niet kloptquote:
#babbeldepoortuitquote:Op zondag 4 juni 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Babette weer aan het lullen over ???(Ik denkWendy, ze moet maar komen als ze wat wil ik ben geen maatschappelijkwerkster.
Net na de managerswissel dus...quote:Op zondag 4 juni 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer is die verjaardag van die dochter van Eunice
7 juni?quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:46 schreef pingu66 het volgende:
Dus heel de loods moet mee doen aan het feest van de dochter van Eunice. Die Eunice dan zelf speelt.
Ik kijk gelukkig ff wat andersquote:Op zondag 4 juni 2023 15:46 schreef pingu66 het volgende:
Dus heel de loods moet mee doen aan het feest van de dochter van Eunice. Die Eunice dan zelf speelt.
Allemaal aan de ketting met aan het einde een metalen bal van 50kg.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:48 schreef Limbus het volgende:
Tijd voor een zoemertje, 48 uur aan elkaar vastzitten en wakker blijven. Ik noem maar iets, haha
Ach ja, je kunt er ook een positieve spin aan geven.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]leuk voor die dochter ook... mama die de eer opstrijkt en de aandacht en zij jarig zijn zonder moeder
Ze kan er wel zijn, lekker naar huis gaanquote:Op zondag 4 juni 2023 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt er ook een positieve spin aan geven.
Ze kan er niet zijn voor de quinceanara, dus geeft ze er een invulling aan zodat haar dochter weet dat ze er aan denkt.
En ze hebben weer even iets te doen.
Knettergek.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]leuk voor die dochter ook... mama die de eer opstrijkt en de aandacht en zij jarig zijn zonder moeder
Zo kan je ernaar kijken, maar ik vind het toch extreem lullig voor haar dochter...quote:Op zondag 4 juni 2023 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt er ook een positieve spin aan geven.
Ze kan er niet zijn voor de quinceanara, dus geeft ze er een invulling aan zodat haar dochter weet dat ze er aan denkt.
En ze hebben weer even iets te doen.
Ik vind het voor alle kinderen lullig als je een jaar in de steek gelaten wordt door je vader of moeder. Ik het je werk oke, maar voor ditquote:Op zondag 4 juni 2023 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo kan je ernaar kijken, maar ik vind het toch extreem lullig voor haar dochter...
dat vind ik nog het meest ergerlijke aan het hele gebeuren, doen alsof ze haar dochter is met (prinsessen)jurk en al.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het zit er bijna op als manager, en ze heeft haar best gedaan..quote:Op zondag 4 juni 2023 16:30 schreef schizolientje het volgende:
Zoe in haar uppie rustig aan het internet shoppen, die kans heeft ze niet vaak, ziet er relaxed uit
Geen maatschappelijk werkster? Waar is ze dan al negen maanden mee bezig?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Babette weer aan het lullen over ???(Ik denkWendy, ze moet maar komen als ze wat wil ik ben geen maatschappelijkwerkster.
Dit dus!quote:Op zondag 4 juni 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het voor alle kinderen lullig als je een jaar in de steek gelaten wordt door je vader of moeder. Ik het je werk oke, maar voor dit
Volgens mij groei je ook uitelkaar in een jaar.
Eunice blijft bezig over haar feestje
Echt hoor...quote:Op zondag 4 juni 2023 16:36 schreef Limbus het volgende:
Eunice is sowieso niet meer geloofwaardig ze zou naar huis gaan als het minder dan 9 ton zou worden enz….
Bergrijp ook niet dat je dat doet, met volwassen kinderen is het een ander verhaal, maar dat zijn ze niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het voor alle kinderen lullig als je een jaar in de steek gelaten wordt door je vader of moeder. Ik het je werk oke, maar voor dit
Helemaal mee eens. Dat is het enige wat me stoort aan Wendy bv. Ik vind haar een topper maar ook zij laat haar kids een jaar lang 'alleen'.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sowieso een bezopen uitspraak want in feite zegt ze daarmee dat ze met een prijzenpot van 850k niet zou hebben deelgenomen. Je mag überhaupt al bizar blij zijn als er uiteindelijk een tonnetje of zeven overblijft. In plaats van addertje onder het gras vanuit het programma aangezien het natuurlijk een totaal belachelijk bedrag is. 'Luilekkerloods' is hierin passend.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:36 schreef Limbus het volgende:
Eunice is sowieso niet meer geloofwaardig ze zou naar huis gaan als het minder dan 9 ton zou worden enz….
Dat vroeg ik mij ook af toen ze dat zzeiquote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geen maatschappelijk werkster? Waar is ze dan al negen maanden mee bezig?
Die mening deel ik inderdaad ook. Kan haar wel vaker niet volgen want terwijl je weet dat een kerel tot over z'n oren verliefd is op een ander duik jij ermee het bed in. Je bent gewoon een tweede keuze 'ter gebruik' en zelfs dat eigenlijk niet want die persoon heeft het zowat bij iedere vrouw geprobeerd. Ook met z'n eerste keuze is ie al lang en breed van wippenstein gegaan. Daarvoor sliep je er ook al mee samen onder het mom van een onnozel excuus waarbij ik wel durf te beweren dat er al vaker iets heeft plaatsgevonden. Je duldt niet zomaar iemand naast je in bed namelijk. Vervolgens vraagt iemand jou ernaar en dan geef je als antwoord 'ik liet hem z'n ding doen'. Dan ben je mij toch echt kwijt hoor als je met dat soort teksten en gedragingen komt. En goede gesprekken hebben die twee ook al niet als je ziet hoe hij zich gedroeg juist toen zij een praatpaal nodig had.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat is het enige wat me stoort aan Wendy bv. Ik vind haar een topper maar ook zij laat haar kids een jaar lang 'alleen'.
Ik hoop dat Wendy 8 ton wint of de winnaar max 1 ton.gunt t ze nietquote:Op zondag 4 juni 2023 16:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso een bezopen uitspraak want in feite zegt ze daarmee dat ze met een prijzenpot van 850k niet zou hebben deelgenomen. Je mag überhaupt al bizar blij zijn als er uiteindelijk een tonnetje of zeven overblijft. In plaats van addertje onder het gras vanuit het programma aangezien het natuurlijk een totaal belachelijk bedrag is. 'Luilekkerloods' is hierin passend.
Eenschquote:Op zondag 4 juni 2023 16:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die mening deel ik inderdaad ook. Kan haar wel vaker niet volgen want terwijl je weet dat een kerel tot over z'n oren verliefd is op een ander duik jij ermee het bed in. Je bent gewoon een tweede keuze 'ter gebruik' en zelfs dat eigenlijk niet want die persoon heeft het zowat bij iedere vrouw geprobeerd. Ook met z'n eerste keuze is ie al lang en breed van wippenstein gegaan. Daarvoor sliep je er ook al mee samen onder het mom van een onnozel excuus waarbij ik wel durf te beweren dat er al vaker iets heeft plaatsgevonden. Je duldt niet zomaar iemand naast je in bed namelijk. Vervolgens vraagt iemand jou ernaar en dan geef je als antwoord 'ik liet hem z'n ding doen'. Dan ben je mij toch echt kwijt hoor als je met dat soort teksten en gedragingen komt. En goede gesprekken hebben die twee ook al niet als je ziet hoe hij zich gedroeg juist toen zij een praatpaal nodig had.
Hoe kun je jezelf een spelshow noemen terwijl zo'n Janet al bijna het jaar heeft volgemaakt zonder ooit te hebben hoeven vrezen. Vanuit de deelnemers begrijp ik het want je telt haar eigenlijk helemaal niet mee als het aankomt op 'kanshebbers' en zo maak je voor jezelf de kans op eindwinst stukken groter. Hetzelfde geldt voor Zoe en Mora. 1 op 16 is 1 op 13 namelijk.quote:
Psycholoog.. das beeeeeter dan maatschappelijk werker ;-)quote:Op zondag 4 juni 2023 16:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geen maatschappelijk werkster? Waar is ze dan al negen maanden mee bezig?
Nou.. wel vaker wint iemand onverdiendquote:Op zondag 4 juni 2023 17:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf een spelshow noemen terwijl zo'n Janet al bijna het jaar heeft volgemaakt zonder ooit te hebben hoeven vrezen. Vanuit de deelnemers begrijp ik het want je telt haar eigenlijk helemaal niet mee als het aankomt op 'kanshebbers' en zo maak je voor jezelf de kans op eindwinst stukken groter. Hetzelfde geldt voor Zoe en Mora. 1 op 16 is 1 op 13 namelijk.
En je zit nog goed ook want zo denkt ze namelijkquote:Op zondag 4 juni 2023 17:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Psycholoog.. das beeeeeter dan maatschappelijk werker ;-)
Met zijn knuistjes in zijn ogen wrijvenquote:Op zondag 4 juni 2023 16:37 schreef spapaars het volgende:
Erik verveelt zich, zonder JW en een beetje Esther zijn er nog weinig aanspreekbaar.
[ afbeelding ]
Daar verbaas ik mij dus ook over.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf een spelshow noemen terwijl zo'n Janet al bijna het jaar heeft volgemaakt zonder ooit te hebben hoeven vrezen. Vanuit de deelnemers begrijp ik het want je telt haar eigenlijk helemaal niet mee als het aankomt op 'kanshebbers' en zo maak je voor jezelf de kans op eindwinst stukken groter. Hetzelfde geldt voor Zoe en Mora. 1 op 16 is 1 op 13 namelijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar degenen die werden genoemd zijn bij voorbaat al totaal kansloosquote:Op zondag 4 juni 2023 17:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou.. wel vaker wint iemand onverdiend
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou hem kopen
kun je sarcasme herkennen wellicht![]()
Daarom zei ik het..quote:Op zondag 4 juni 2023 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En je zit nog goed ook want zo denkt ze namelijk
Vergelijkbaar met BB was ook een zeer verrassende winnaar.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:03 schreef Kakadylo het volgende:
Of ze moeten met z'n drieën in de finale staan natuurlijk
Als er met normale regelmaat eliminaties waren geweest dan hadden types zoals Jeff en Isaac nooit het halfjaarsfeest gehaaldquote:Op zondag 4 juni 2023 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar verbaas ik mij dus ook over.
Als je niet opvalt kom je heel ver blijkt.
Isaac wel,die heeft bescherming.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als er met normale regelmaat eliminaties waren geweest dan hadden types zoals Jeff en Isaac nooit het halfjaarsfeest gehaald
denkt ze. Als maatsch werker kun je je veel breder inzetten voor een client en de psychologen mogen praten en als t ff kan luisteren en loopmeisje voor de psychiaters zijn. Ze mogen niet diagnosticeren of med voor schrijvenquote:Op zondag 4 juni 2023 17:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Psycholoog.. das beeeeeter dan maatschappelijk werker ;-)
Totaal niet oprecht ook maar vanuit speltechnisch oogpunt geraffineerd want opeens hebben ze 'iets' gemeen. Aangezien de een plotsklaps gestopt is met een heleboel van haar verslavingen. En die eenling omarmt die aandacht natuurlijk ruimschoots.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker bonden met Eunice waar Babbel altijd zo'n hekel aan had.
Die herkende ik zonder zo'n bril ook welquote:Op zondag 4 juni 2023 17:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Topzou hem kopen
kun je sarcasme herkennen wellicht
Ja die 2 mogen alles zelfs de streams claimen al weken cq maandenquote:Op zondag 4 juni 2023 17:44 schreef schizolientje het volgende:
oke ze mogen een andere taal spreken????
Ja echt .. niet om aan te horenquote:Op zondag 4 juni 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
En Bep heeft 3 jaar in Spanje gewoond....dan spreekt ze ook belaberd spaans.
Wendy zou eigenlijk eens langs moeten lopen en vervolgens wat steken onder water uitdelen. Waarna totaal te negeren terwijl je meteen daarna aan de overkant een sigaretje opsteekt met een flinke dosis rook. Mijn goedkeuring zou het hebben hoor.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:44 schreef pingu66 het volgende:
Nu ook in een keer met Eunice gaan koken wat een clown.
Verstond zoiets, dus er komen ook wel aardappels bij kijken.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit de Croq pot ? eerder een stoofgerecht lijkt me ... Ik heb niet alles gevolgd
Alleen Sjeff mag friturenquote:Op zondag 4 juni 2023 17:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verstond zoiets, dus er komen ook wel aardappels bij kijken.
Naarmate het aantal deelnemers afneemt nemen de ergernissen toe want mensen waar je normaliter niet mee zou omgaanquote:Op zondag 4 juni 2023 17:46 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja die 2 mogen alles zelfs de streams claimen al weken cq maanden
Maar ik ga het verder niet meer volgen want heb mn 2e scherm nodig voor iets belangrijkersquote:Op zondag 4 juni 2023 17:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het niets met het eten van vanavond heeft te doen.
Maar dat wist je alquote:Op zondag 4 juni 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Babs Wendy moest of zou helpen was ze in geen velden of wegen te bekennen en nu staat ze met Eunice in de keuken, is dat nu haar BFF?
Babs laat meer en meer zien dat ze onbetrouwbaar en vals is
Die stond daar zomaar, geloof dat Isaac dat weer heeft geregeld.quote:
Isaac wilde reintegratie cursussen gaan geven en vroeg of Janet daarin wilde investeren door 50,- te doneren voor een fiets zodat men daar weer kon wennen aan fietsen. Ze moest het wel geheim houden tot de fiets er was.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die stond daar zomaar, geloof dat Isaac dat weer heeft geregeld.
de verwachting is wel dat ze die fiets nog wel een keer gaan gebruiken voor een opdracht.
Doe maar een zoemertje waarna Babs een golfkarretje mag gaan besturen op een oppervlak gelijk aan hun zwembadquote:
Andersom heb je gelijk een aanklacht aan je broekquote:Op zondag 4 juni 2023 18:29 schreef OmaJacky het volgende:
Dat poederloeder komt de badkamer in waar Isaac in z'n boxershort staat om te gaan douchen , zegt ze perfecte timing zal ik de douche voor je aanzetten?.
quote:Op zondag 4 juni 2023 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
Mogen we het gedrag van Zoe grensoverschrijdend noemen?
Omdat ze de douche voor hem aan wilde zetten?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
Mogen we Zoe grensoverschrijdend (gedrag) noemen?
Ik probeer haar een beetje te ontwijken dat mens staat de hele dag aanquote:Op zondag 4 juni 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
En Bep heeft 3 jaar in Spanje gewoond....dan spreekt ze ook belaberd spaans.
quote:Op zondag 4 juni 2023 18:40 schreef schizolientje het volgende:
ik zou overal hagelslagjes neer leggen
Heel stiekum bij Zoe op haar kont 'n lik stroop doen of nog leuker, bij Bepquote:Op zondag 4 juni 2023 18:40 schreef schizolientje het volgende:
ik zou overal hagelslagjes neer leggen
Een open stemming waar ze niet mogen praten of drukken maar enkel gebarentaal hoeven te gebruikenquote:
Lekker stil binnen 😁quote:Op zondag 4 juni 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Homogene groep is het toch hé?
De helft eet binnen de andere helft buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |