Ah ik zie het idd. Werkt mobiel niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ah jammer, die tekentjes kan ik op mobiel niet lezen..
Dat is jammer Dot, maar er moet toch nog wel iets te vinden zijn waar je het aankan besteden.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker groot gelijk
IK heb hier nog een bon van Gift for You liggen maar kan niets vinden waar ik heen zou willen. Is ook niet echt iets hier in de buurt en veel restaurants die daar aan meededen en nog een beetje interessant waren zijn gestopt
Ja vast wel ergens. Ik vind alleen het zoeken naar iets al een drama.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is jammer Dot, maar er moet toch nog wel iets te vinden zijn waar je het aankan besteden.
Ik ken het helemaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vast wel ergens. Ik vind alleen het zoeken naar iets al een drama.
Geen fijne bonnen die gifts for you Maar ik heb nog een jaar voor hij verlopen is
Heb je geen vertaling op je pc/laptop of mobiel?quote:
Wees maar blij. IK heb het nu twee keer gehad ik vind het helemaal nietsquote:
Ik ga een tt niet apart door de vertaalmachine halenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je geen vertaling op je pc/laptop of mobiel?
Waardeloos is dat, net zoiets als Pluimen dus.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij. IK heb het nu twee keer gehad ik vind het helemaal niets
Je moet dan ook naar restaurants die daar bij aangesloten zijn en kan het niet vrijbesteden
Ik heb een vertaling app op mijn mobielquote:Op zondag 4 juni 2023 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga een tt niet apart door de vertaalmachine halen
Pluimen ken ik dan weer nietquote:Op zondag 4 juni 2023 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardeloos is dat, net zoiets als Pluimen dus.
Daar bestelde ik dan een Rituals voucher voor.
Ik ook, maar ik gebruik nu mijn laptopquote:Op zondag 4 juni 2023 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb een vertaling app op mijn mobiel![]()
Lekker makkelijk
Daar kan je het ook opzettenquote:
Deepl is een fijnequote:Op zondag 4 juni 2023 10:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar kan je het ook opzetten
Maar vragen kan ook natuurlijk
The bugs are trying to escape from klendathu,quote:
Tell me more, tell me more...quote:Op zondag 4 juni 2023 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The bugs are trying to escape from klendathu,
Would you like to know more?
Met peren.quote:
Ja afgrijselijk dit, ik las het net.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:34 schreef chufi het volgende:
Daar zit je dan met je nieuwe huis ....
https://www.nu.nl/binnenl(...)nd-in-amsterdam.html
Haha,hij werd wakker door het geluid van die snurkende vogelquote:Op zondag 4 juni 2023 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met peren.![]()
Kat die eindelijk lag te slapen wakker![]()
Geen grap :![]()
Ik heb een aandachtsorgel van een beest![]()
Wel lief
Heftig wel,zag de foto's voorbij komen..quote:Op zondag 4 juni 2023 13:34 schreef chufi het volgende:
Ja.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha,hij werd wakker door het geluid van die snurkende vogel
Zou ook wel een tukkie kunnen doen, wel buiten maar moet zo wegquote:Op zondag 4 juni 2023 13:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja.
Meestal kijk ik filmpjes op mijn mobiel en bij dit soort kijk ik eerst waar poes is.
Maar zit nu lekker achter mijn laptop en hoppa.
Ze snurkt gelukkig nog steeds
Mss daarna even?quote:Op zondag 4 juni 2023 13:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou ook wel een tukkie kunnen doen, wel buiten maar moet zo weg
Traditie.quote:
Dat zal vast gezellig zijn.quote:
Lokwinske.quote:
Ja gelukkig welquote:Op zondag 4 juni 2023 14:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zal vast gezellig zijn.
Kunnen jullie daar buiten zitten?
Dat zou wel fijn zijn met dit weer
Moi Lovy.quote:
A wat een poepiequote:
Zou goed nieuws zijn voor LeClerc, heeft ie kans om wat meer naar voren te komen. Aan de andere kant hij rijd wel voor Ferrariquote:Op zondag 4 juni 2023 14:17 schreef aloa het volgende:
Zo F1 kijkenhet lijkt erop dat het gaat regenen.
Wat een drama voor die gezinnen zeg. En er zijn ook vast niet gelijk zoveel huizen beschikbaar voor deze mensen.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:34 schreef chufi het volgende:
Hotel zit wel om de hoek ..quote:Op zondag 4 juni 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een drama voor die gezinnen zeg. En er zijn ook vast niet gelijk zoveel huizen beschikbaar voor deze mensen.
quote:Op zondag 4 juni 2023 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou goed nieuws zijn voor LeClerc, heeft ie kans om wat meer naar voren te komen. Aan de andere kant hij rijd wel voor Ferrari
Jij bent Ferrari fan toch?quote:Op zondag 4 juni 2023 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou goed nieuws zijn voor LeClerc, heeft ie kans om wat meer naar voren te komen. Aan de andere kant hij rijd wel voor Ferrari
Ja ik ben Ferrari fan, maar ik doelde er meer op dat de Ferrari pitmuur altijd wel iets weet te vernagelenquote:
Ja maar toch, echt sneu. Gelukkig geen gewonden dat is wel fijn.quote:
We gaan het zien.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ik ben Ferrari fan, maar ik doelde er meer op dat de Ferrari pitmuur altijd wel iets weet te vernagelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |