Ah ik zie het idd. Werkt mobiel niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ah jammer, die tekentjes kan ik op mobiel niet lezen..
Dat is jammer Dot, maar er moet toch nog wel iets te vinden zijn waar je het aankan besteden.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker groot gelijk
IK heb hier nog een bon van Gift for You liggen maar kan niets vinden waar ik heen zou willen. Is ook niet echt iets hier in de buurt en veel restaurants die daar aan meededen en nog een beetje interessant waren zijn gestopt
Ja vast wel ergens. Ik vind alleen het zoeken naar iets al een drama.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is jammer Dot, maar er moet toch nog wel iets te vinden zijn waar je het aankan besteden.
Ik ken het helemaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vast wel ergens. Ik vind alleen het zoeken naar iets al een drama.
Geen fijne bonnen die gifts for you Maar ik heb nog een jaar voor hij verlopen is
Heb je geen vertaling op je pc/laptop of mobiel?quote:
Wees maar blij. IK heb het nu twee keer gehad ik vind het helemaal nietsquote:
Ik ga een tt niet apart door de vertaalmachine halenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je geen vertaling op je pc/laptop of mobiel?
Waardeloos is dat, net zoiets als Pluimen dus.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij. IK heb het nu twee keer gehad ik vind het helemaal niets
Je moet dan ook naar restaurants die daar bij aangesloten zijn en kan het niet vrijbesteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |