Een politieke partij een 'merkje' van Baudet noemenquote:Op maandag 5 juni 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind niet zoveel mis met een publiek figuur die merchandise verkoopt van zijn merkjes nee
is ook geen evil masterplan of bedenksel van baudet, bestaat al een tijdje geloof ik zo'n concept
Probleem is meer dat zijn achterban in zijn onzin geloofd. En zij de genen zijn die hem geld geven. En moet hij dus onzin blijven roepen omdat het een manier van inkomen is. Dus zelfs al zou die er zelf niks van geloven. Hij zal er niet mee stoppen want dan verdiend die geen geld meer.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind niet zoveel mis met een publiek figuur die merchandise verkoopt van zijn merkjes nee
is ook geen evil masterplan of bedenksel van baudet, bestaat al een tijdje geloof ik zo'n concept
arjen lubachquote:Op maandag 5 juni 2023 10:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Probleem is meer dat zijn achterban in zijn onzin geloofd. En zij de genen zijn die hem geld geven. En moet hij dus onzin blijven roepen omdat het een manier van inkomen is. Dus zelfs al zou die er zelf niks van geloven. Hij zal er niet mee stoppen want dan verdiend die geen geld meer.
Staat van de rest beetje los van de oorlog
wat toelichting waar wantie het over heeft:
Oke laat maar. Ipv inhoudelijk er iets over te zeggen ga je de presentator bashen. Nee met jou in gesprek gaan heeft veel zinquote:
maar FvD is gewoon een (politiek)front om ander spul te verkopen, op te zetten en het merk Baudet te vergrotenquote:Op maandag 5 juni 2023 10:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke laat maar. Ipv inhoudelijk er iets over te zeggen ga je de presentator bashen. Nee met jou in gesprek gaan heeft veel zin
Iedereen neemt aan dat het Oekrainers zijn, maar ik zie nergens een embleem? In de reacties lees ik ook dat ze Oekraiens praten, lijkt mij niet (hoor het sowieso slecht) want ze communiceren gewoon probleemloos. Een Rus verstaat geen Oekraiens en andersom vaak wel.quote:
Ik vind voortschrijdend inzicht een positieve eigenschap, een eigenschap die Le Pen schijnbaar niet heeft.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een goeie politicus, houdt de rug recht en blijft staan waarvoor ze staat.
Nu nog een goeie kiezer die vanwege haar standpunten niet op haar stemt.
Er is dan ook werkelijk geen enkele reden te verzinnen om Rusland te steunen, zelf economisch heb je er niks aanquote:Op maandag 5 juni 2023 10:52 schreef aTypisch het volgende:
het is wel relevant voor de oorlog (voor de politiek in NL) omdat FvD een van de weinige is die dit op deze manier roepen
lijkt alleen weinig voet aan de grond te krijgen, zie andere grotere partijen de pro-rusland of neutralere standpunten niet snel overnemen
Of zouden ze het geld wellicht zelfs rechtstreeks naar hun puppetmasters in het Kremlin overmaken om de oorlog te financieren? #durfkritischevragentestellenquote:Op maandag 5 juni 2023 10:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Russen wilden dit niet
Echt....
En hun achterban gelooft het en slikt het als zoete koek.
En koopt FvD merchandise waarvan de winst rechtstreeks naar Baudet gaat.
Zie je wel NATO doet ook mee en valt Russische grond gebied binnen.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
Daarom
[..]
Schijnt ook een brigade met Poolse vrijwilligers mee te doen daar.
De rest gooien ze dicht of pleuren ze naar onzin.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
BNW is op een aantal topix na, amper BNW te noemen. Veelal is het gewoon een mix van NWS en vooral POL voor mensen met anti-westerse ideeën.
Welk gedeelte?quote:Op maandag 5 juni 2023 10:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
waar is volgens jullie dit gedeelte van FOK! voor?
Nee, Oekraine is nog druk bezig de frontlinie uit te rekken, en de russische logistiek te verstoren.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:47 schreef StateOfMind het volgende:
Maar is het tegenoffensief nou echt begonnen of niet?
Beter wacht men tot morgen, 6 juni
quote:Op maandag 5 juni 2023 11:55 schreef Raw85 het volgende:
Helemaal stuk aan het gaan om de reacties van @:Atypisch, ongelooflijk leuk/scherp allemaal zeg
zou het wat uitmaken wat belgië vindt of doet?quote:
Killer!quote:
Volgens mij niet. Het is gewoon wat recon-in-force wat ze op de grond doen. Beetje kijken of een aanval nou niet toevallig tegen een sterk stuk van de Russen gaat plaatsvinden.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:47 schreef StateOfMind het volgende:
Maar is het tegenoffensief nou echt begonnen of niet?
Beter wacht men tot morgen, 6 juni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |