SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:29 schreef Symphonic het volgende:
En ook een mooie afsluiter voor mij.
Dank Melting! Fijne show weer![]()
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Oscar Harris is geweest, dus ik ga er ook weer vandoor…
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:46 schreef livelink het volgende:
Love is the message and the message is love
Geweldige artiest was het.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:00 schreef livelink het volgende:
Zo knap van die vrouw dat ze onverstoorbaar door blijft zingen.
Alsof ik ooit van Lisa, Lisa and the Cult Jam heb gehoordquote:
Heb je dat niet dan?quote:Op zondag 4 juni 2023 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsof ik ooit van Lisa, Lisa and the Cult Jam heb gehoord
Het nummer kende ik wel, dus officieel zal ik het ooit wel eens gehoord hebben. Maar op geen enkele manier blijven hangen.quote:
Dat was wel echt een verkrachting van dat nummer.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was wel echt een verkrachting van dat nummer.
Had bezoek om een nieuwe tap testen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:15 schreef Melting het volgende:
Zou de vriendin van @:Fogel dit kunnen waarderen?
Nee dusquote:Op zondag 4 juni 2023 00:33 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
Nu mijn bed opzoeken. Slaap lekker allemaal.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juni 2023 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had bezoek om een nieuwe tap testen.
Heeft het nut om nu in te tunen?
quote:
Bijzonder geslaagd.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Toch leuk je nog even te zien. Hopelijk was de test geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ook lekkerquote:Op zondag 4 juni 2023 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga de halve dag in de tuin hangen en tijdschriften en een boek lezen
Ik kon het niet laten en ben nog wat onkruid gaan wieden. Nu ff binnen afkoelen met een ijsje en de F1quote:
Oh yes. Vind dat zo indrukwekkendquote:Op zondag 4 juni 2023 18:59 schreef MadMaster het volgende:
Voor @:Doedezemaar, de haka:
[ afbeelding ]
Daar ook al? Groeten terug vanuit het zonnige zuiden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Haarlem
Hier ook de hele dag niet zonnig geweest, maar ik vond het wel prima. Lekker trui met lange mouwen aan. Daar voel ik me toch het fijnste in.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het niet stralend zonnig, maar wel prima om in de tuin te werken
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier ook de hele dag niet zonnig geweest, maar ik vond het wel prima. Lekker trui met lange mouwen aan. Daar voel ik me toch het fijnste in.
Het was ook echt niet overdreven warm hoor. Mag nog wel even deze temperatuur blijven voor mij. Niet te warm, niet te koud. Precies goed.quote:Op woensdag 7 juni 2023 05:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Trui met lange mouwen?
Dat is wel heel erg warm.
Goedemorgen Melting. Ben je morgen nu lekker vrij?quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ben je morgen nu lekker vrij?
Geen probleem. Veel plezier bij je ouders.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:47 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo even naar mijn ouders, dus ik vrees dat ik hooguit het laatste uurtje deels mee kan pakken.
Mijn draai computer doet moeilijk.quote:
Krijg nu alleen maar een zwart scherm.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel vervelend![]()
Helaas ook wel eens mee te maken gehad
Videokaart defect?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Krijg nu alleen maar een zwart scherm.
Nee, ik krijg wel het inlogscherm, maar na het inloggen blijft alles zwart.quote:
Not funnyquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik krijg wel het inlogscherm, maar na het inloggen blijft alles zwart.
Nope..... computer heeft het begeven op 1 of andere manier.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nope..... computer heeft het begeven op 1 of andere manier.
Nee, dit is de oudste van de 3. Is jaar of 10-12 oud.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat is die pc die je een jaartje of twee geleden nieuw gekocht hebt?
Je bent er mooi klaar mee.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:12 schreef Melting het volgende:
Ben bang dat het vandaag niets meer wordt.
Ben nog bezig met herstellen.
Dank je.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent er mooi klaar mee.
Succes met het installeren van een andere pc
Dat is in ieder geval geen hoog tempo.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:12 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Werken met het ritme van een heimachine, het heeft wel iets.
In Brabant hebben ze trage heimachines, in Noord Holland hebben we de snelle variantquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval geen hoog tempo.
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Brabant hebben ze trage heimachines, in Noord Holland hebben we de snelle variant
Hooikoorts heb ik gelukkig geen last van. Begrijp echt dat dat enorm vervelend is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:55 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Ben de hele week druk geweest met het EK Honkbal voor clubteams dat in Bussum en Amsterdam gehouden wordt. Helaas is Amsterdam gisteravond gestrand in de halve finales…
Vandaag is het Whisky in Leiden festival, waar ik weer tot vanavond 23.00 uur achter de stand sta…
En dan hebben we ook nog de hooikoorts die deze week in alle hevigheid is losgebarsten… 🤧😭
Kortom, druk, druk, druk, snot, snot, snot…
Hup, wandelschoenen aan en gaan, zo heet is het nu nog nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Hooikoorts heb ik gelukkig geen last van. Begrijp echt dat dat enorm vervelend is.
Ik heb afgelopen week gewoon gewerkt en ben vanochtend vroeg opgestaan om even voordat de hitte losbarst en iedereen wakker is aan de schoonmaak te gaan.
Achteraf gezien had ik misschien beter even van die tijd kunnen profiteren door te gaan wandelen. Dat zie ik in de hitte vandaag verder niet meer zo zitten namelijk.
Leuk druk geweest dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:55 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Ben de hele week druk geweest met het EK Honkbal voor clubteams dat in Bussum en Amsterdam gehouden wordt. Helaas is Amsterdam gisteravond gestrand in de halve finales…
Vandaag is het Whisky in Leiden festival, waar ik weer tot vanavond 23.00 uur achter de stand sta…
En dan hebben we ook nog de hooikoorts die deze week in alle hevigheid is losgebarsten… 🤧😭
Je verveelt je in ieder geval nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:55 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ons whisky 'standje' in de koele kerk in Leiden...
Bijzondere lokatie voor de proeverij.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:41 schreef livelink het volgende:
Veel plezier voor straks, Symph!
Is jouw pc weer gemaakt, Melting?
Klinkt als een hoop werk. Ik ben vanavond toch nog braaf 1,5 uur gaan wandelen, maar het viel me zwaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Andere harde schijf erin, en Windows opnieuw geïnstalleerd.
Maar moet alle muziek opnieuw uitzoeken. Dus daar nu druk mee bezig.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop werk. Ik ben vanavond toch nog braaf 1,5 uur gaan wandelen, maar het viel me zwaar.
Dat klinkt inderdaad best eng. Gelukkig goed afgelopen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was heerlijk in de tuin vanmiddag. Nieuwe parasol werd geleverd en die deed z’n werk goed. Ving wel veel wind, zodanig dat hij de andere parasol die ernaast stond uit z’n standaard wipte en dat ding viel net achter Symph, dat was best eng.
Hoi Ddm.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was heerlijk in de tuin vanmiddag. Nieuwe parasol werd geleverd en die deed z’n werk goed. Ving wel veel wind, zodanig dat hij de andere parasol die ernaast stond uit z’n standaard wipte en dat ding viel net achter Symph, dat was best eng.
Ik snap nog steeds niet hoe die nieuwe de oude zo kon optillen, maar we draaien de houder van de oude nog wel iets vaster en zetten ze iets verder uit elkaarquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Ddm.
Andere parasol nu niet meer opstellen, of heb je hem verankerd?
Eigenlijk is dat hartje zomer nog wel het fijnste, denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
Wij hebben geen parasol nodig. Onze tuin ligt op het Noorden met grote bomen in het plantsoen naast onze schutting. Dat houdt de zon goed tegen.
Ja, zeker. Ik hoef geen tuin op het Zuiden hoor. Het enige nadeel is dat het in de herfst en winter heel lang nat blijft.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat hartje zomer nog wel het fijnste, denk ik.
Zijn allemaal bijzondere namen bij jullie in de buurt, denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanochtend even naar 2 voor ons nieuwe kringloopwinkels geweest en die zijn wel voor herhaling vatbaar. We hadden niet zo heel veel tijd, volgende keer gaan we nog uitgebreider snuffelen. In het plaatsje met de bijzondere naam Hippolytushoef
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen idee, dit is door honderd artiesten uitgebracht
Allemaal oudere rockbands?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef Fogel het volgende:
Morgen naar Trondheim Rocks, met oa Def Leppard en Europe. Zin in!
Ik wist niet dat Europe nog optrad. Klinkt inderdaad leuk. Is het bij jullie ook zo warm en droog?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef Fogel het volgende:
Coooooolquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef Fogel het volgende:
Het nummer wat jij noemde, ken ik overigens niet. Toch eens opzoeken.quote:
Jaquote:
Vandaag de eerste dag gehad met zon en een temeratuur die met een 2 begint… blijft de hele week zo lijkt het volgens de voorspellingen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Europe nog optrad. Klinkt inderdaad leuk. Is het bij jullie ook zo warm en droog?
Dat hele album is geniaalquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Het nummer wat jij noemde, ken ik overigens niet. Toch eens opzoeken.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag de eerste dag gehad met zon en een temeratuur die met een 2 begint… blijft de hele week zo lijkt het volgens de voorspellingen.
Ja. Ga wel in een hotel overnachten (dwars over de straat van mijn werkquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Ga wel in een hotel overnachten (dwars over de straat van mijn werk)
Klinkt als een lekkere week.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag de eerste dag gehad met zon en een temeratuur die met een 2 begint… blijft de hele week zo lijkt het volgens de voorspellingen.
Dank je.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:34 schreef Fogel het volgende:
Lekkere muziek al sinds ik meeluister, en vast daarvoor ook al.
Doe je goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef Fogel het volgende:
R49, bier, snacks en bosgeluid (waterval, wind door de bomen en vogels). Ja, prima avond dit
Je vergeet de Kerstmuziek.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef Fogel het volgende:
R49, bier, snacks en bosgeluid (waterval, wind door de bomen en vogels). Ja, prima avond dit
Geven jullie morgen ook een feestje?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook bosgeluiden. Hier geeft een achterbuurman een feestje. Gisteren een andere buur, ik haat tuinfeestjes bij buren
Zelf een tuinfeestje geven dan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook bosgeluiden. Hier geeft een achterbuurman een feestje. Gisteren een andere buur, ik haat tuinfeestjes bij buren
Er is geen betere tijd voor Kerst dan hoogzomer. Vind ik dan.quote:
Moest even een nummer draaien dat met de winter te maken had.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is geen betere tijd voor Kerst dan hoogzomer. Vind ik dan.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:50 schreef livelink het volgende:
The Buggles - Video killed the radiostars
quote:
Ik hoor ze hier ook al weer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik vind tuinfeestjes bij buren ook nooit zo fijn. Maar het is nu eenmaal onvermijdelijk.
Hij zegt dat hij een oplader aan het zoeken is....quote:
Ze schreeuwen zo hard dat het me niks zou verbazen. Ik hoop niet dat deze lui ook tot half 2 doorgaanquote:
Misschien is Symph nog wel later thuis.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze schreeuwen zo hard dat het me niks zou verbazen. Ik hoop niet dat deze lui ook tot half 2 doorgaan
Wat een geweldige stem heeft ze toch.quote:
Ach ja, hij is er wel rijk mee geworden.quote:
Ah.... daar is hij. Welkom Rataplan.quote:
Nog niet gezien. Had eigenlijk wel slechte recensies gelezen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind die serie van Nick en Simon en Kees in Liverpool zo leuk, ondanks Nick en Simon
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:15 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor het peper- en zoutstel
Ik vind Kees hilarisch en Beatlesquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Had eigenlijk wel slechte recensies gelezen.
Wie? Livelink zeker?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:16 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin vraagt zich af wat en hoeveel je gedronken hebt?
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:16 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Nou ja... Nu ben ik toch wel een beetje verdrietig...
Maar die is wel echt super lekker.quote:
Ja, Kees moest het redden, dat had ik wel begrepen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind Kees hilarisch en Beatles
Succes en welterusten Doedezemaarquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen, ik hoop dat de oordoppen hun werk doen
En hopen dat Symph straks rustig doet als hij thuis komt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen, ik hoop dat de oordoppen hun werk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |