SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:29 schreef Symphonic het volgende:
En ook een mooie afsluiter voor mij.
Dank Melting! Fijne show weer![]()
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Oscar Harris is geweest, dus ik ga er ook weer vandoor…
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:46 schreef livelink het volgende:
Love is the message and the message is love
Geweldige artiest was het.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:00 schreef livelink het volgende:
Zo knap van die vrouw dat ze onverstoorbaar door blijft zingen.
Alsof ik ooit van Lisa, Lisa and the Cult Jam heb gehoordquote:
Heb je dat niet dan?quote:Op zondag 4 juni 2023 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsof ik ooit van Lisa, Lisa and the Cult Jam heb gehoord
Het nummer kende ik wel, dus officieel zal ik het ooit wel eens gehoord hebben. Maar op geen enkele manier blijven hangen.quote:
Dat was wel echt een verkrachting van dat nummer.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was wel echt een verkrachting van dat nummer.
Had bezoek om een nieuwe tap testen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:15 schreef Melting het volgende:
Zou de vriendin van @:Fogel dit kunnen waarderen?
Nee dusquote:Op zondag 4 juni 2023 00:33 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
Nu mijn bed opzoeken. Slaap lekker allemaal.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juni 2023 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had bezoek om een nieuwe tap testen.
Heeft het nut om nu in te tunen?
quote:
Bijzonder geslaagd.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Toch leuk je nog even te zien. Hopelijk was de test geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ook lekkerquote:Op zondag 4 juni 2023 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga de halve dag in de tuin hangen en tijdschriften en een boek lezen
Ik kon het niet laten en ben nog wat onkruid gaan wieden. Nu ff binnen afkoelen met een ijsje en de F1quote:
Oh yes. Vind dat zo indrukwekkendquote:Op zondag 4 juni 2023 18:59 schreef MadMaster het volgende:
Voor @:Doedezemaar, de haka:
[ afbeelding ]
Daar ook al? Groeten terug vanuit het zonnige zuiden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Haarlem
Hier ook de hele dag niet zonnig geweest, maar ik vond het wel prima. Lekker trui met lange mouwen aan. Daar voel ik me toch het fijnste in.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het niet stralend zonnig, maar wel prima om in de tuin te werken
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier ook de hele dag niet zonnig geweest, maar ik vond het wel prima. Lekker trui met lange mouwen aan. Daar voel ik me toch het fijnste in.
Het was ook echt niet overdreven warm hoor. Mag nog wel even deze temperatuur blijven voor mij. Niet te warm, niet te koud. Precies goed.quote:Op woensdag 7 juni 2023 05:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Trui met lange mouwen?
Dat is wel heel erg warm.
Goedemorgen Melting. Ben je morgen nu lekker vrij?quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ben je morgen nu lekker vrij?
Geen probleem. Veel plezier bij je ouders.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:47 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo even naar mijn ouders, dus ik vrees dat ik hooguit het laatste uurtje deels mee kan pakken.
Mijn draai computer doet moeilijk.quote:
Krijg nu alleen maar een zwart scherm.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel vervelend![]()
Helaas ook wel eens mee te maken gehad
Videokaart defect?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Krijg nu alleen maar een zwart scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |