Gilliano?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:32 schreef TLC het volgende:
Wijnaldum lijkt me wel iets voor Almere Shitty
feyenooit pisvee fietstas xdquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:32 schreef TLC het volgende:
Wijnaldum lijkt me wel iets voor Almere Shitty
ajakkesquote:
Wel verdorie.quote:
Deze kende ik nog niet.quote:
Hoe is dat een moeilijke keuze dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind viestesse overigens leuker dan fietstas
Wel een beetje als kiezen tussen Hitler en Stalin, maar ach.
Je weet wat beide gekken op hun geweten hebben? Het aantal slachtoffers ontloopt elkaar niet veel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is dat een moeilijke keuze dan?
Je hebt ook nogquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind viestesse overigens leuker dan fietstas
Wel een beetje als kiezen tussen Hitler en Stalin, maar ach.
Stalin is toch vele malen erger?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je weet wat beide gekken op hun geweten hebben? Het aantal slachtoffers ontloopt elkaar niet veel.
Die was langer aan de macht maar erger? Ik vind beiden monsters die tientallen miljoenen mensen de dood hebben ingejaagd.quote:
De Baltische staten en eigen volk denken daar anders over ook tijdens de Hitler tijd.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die was langer aan de macht maar erger? Ik vind beiden monsters die tientallen miljoenen mensen de dood hebben ingejaagd.
Onderbouw dit eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik merk dat ik FC Emmen toch te vervelend vind.
Steken hun hand niet voor hem in het vuur in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die is ook niet zo geliefd in Congo geloof ik.
Daar wordt @Caland gefileerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een mention in het FB-topic
Rouleren met elk weekend een ander kkd team lijkt mij wel wat voor plek 18 om mensen een binding te geven met de spelersquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
Beide teams uitsluiten van promotie, volgend jaar maar met 17 clubs de eredivisie afwerken.
Premier League Darts genotquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rouleren met elk weekend een ander kkd team lijkt mij wel wat voor plek 18 om mensen een binding te geven met de spelers
Omdat ze een dramatisch Heerenveen billenkoek geven?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer een cringe ESPN-filmpje.
Twente gaat gewoon fluitend dat ticket pakken.
Onder anderen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze een dramatisch Heerenveen billenkoek geven?
Arminia breit dat toch niet meer goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Duitsland wordt nog de beslissingswedstrijd gespeeld voor promotie naar de 2. Bundesliga.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Arminia breit dat toch niet meer goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]Een Sheffield Wednesday-Peterborough-scenario lijkt me onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pastoorquote:
Het is dan ook mensonterend.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat de kijkers zijn afgehaakt
Donderdag wordt leuker.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat de kijkers zijn afgehaakt
Morgen Fiorentina - West Hamquote:
Te weinig Portugezen op het veld.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beeld mij Poolse wedstrijden een beetje in als deze qua niveau.
Jaaaaa Almere.
Oh ja dat moet ook nog. Ik had eigenlijk Conference - Europa - Champions finale volgorde verwachtquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen Fiorentina - West Ham
Maar ik ben er niet, het conference cupje geloof ik wel
quote:
Geloof niet dat ze beter kunnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eigen schuld van Emmen met dat angsthazenvoetbal.
Deze pubersmilie kan echt niet.quote:
Slechter dan Groningen en Cambuur dit seizoen kan bijna niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Almere in de eredivisie is ook wel horror.
Dit is een schot op doel zonder goede aanval/spel vooraf al was de timing wel ietwat vervelend.quote:
quote:
Zou een vreemde stap zijn maar oke.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:30 schreef TLC het volgende:
Benzema hoeft maar 3 daagjes op een voetbalveld te staan om Almere City te kunnen kopen
In Breda hebben ze de eerste helft uitstekend voetbal laten zien, waar ik van onder de indruk was. Daarna heb ik dat niet meer gezien, en waren ze met alles bezig behalve voetballen. Temporiseren, bij lichte duelletjes naar de grond gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een schot op doel zonder goede aanval/spel vooraf al was de timing wel ietwat vervelend.
Gelukkig zijn PEC en Heracles Heracles wel terug. Niet dat je dan ook nog FC Eindhoven en Telstar ofzo iets zou hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Almere in de eredivisie is ook wel horror.
Definieer solide diarree.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:30 schreef Bezsen het volgende:
Net waterige diarree gehad
@:littlerabbit @:afcniels
Kijken we naar Ajax?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:30 schreef Benny het volgende:
Ja la la la
Nul
Ja la la la
Drie
Ja la la la
Zes
...
U begrijpt, het niveau is hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |