SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeienavond.quote:
Nou, in elk geval avondeten....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet een.....
Dikke vette rookworst in!How can I make this topic about me?![]()
Sttttt alleen jij weetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Laten we @:Mazikeen als lekkertje niet vergeten![]()
Wij nu ook.quote:Harrie heeft zijn mond voorbij gepraat. Helaas helaas.
How can I make this topic about me?![]()
Bestel een dikke rookworst met mosterd saus!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goeienavond.
[..]
Nou, in elk geval avondeten....![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowieso nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij nu ook.Harrie heeft zijn mond voorbij gepraat. Helaas helaas.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet nikssssssssssssssss.......sssssssssttttttttttttttttttttt ben al stil![]()
![]()
Sowieso ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:24 schreef Emmerdeur het volgende:
Op de bbq jullie beide bepaal ik wel of t lekker was
Maarr wait whut...bbq?![]()
Ben blij dat je dat denkt en dan heb ik het nog niet eens over de........................ eeeeeeeeh ja nee ik eeeeeeh ben al stil schatjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij nu ook.Harrie heeft zijn mond voorbij gepraat. Helaas helaas.
![]()
![]()
Oei Harrie. Dat wordt wat. Je wordt even goed de waarheid verteld. Je oortjes zullen gloeien...quote:How can I make this topic about me?![]()
Wij kijken wel gewoon mee via de livestreamquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik gloei helemaal maar daar zal ik proberen jullie niet mee lastig te vallenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei Harrie. Dat wordt wat. Je wordt even goed de waarheid verteld. Je oortjes zullen gloeien...![]()
![]()
Ja neeeequote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij kijken wel gewoon mee via de livestream![]()
![]()
Wij kunnen geheimen bewaren hoor...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik gloei helemaal maar daar zal ik proberen jullie niet mee lastig te vallen
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: