Hup Inter.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:20 schreef Houniet het volgende:
Zaterdag maar eens kijken hoe City voor de dag komt. Als ze hem willen winnen moet het deze finale gebeuren.
Ik gun het City wel, ja dat ik dit durf te schrijven want ik ben eigenlijk anti sjeik / koop beleid etc. Maar de Bruyne, poh.quote:
Inter is al vanaf begin jaren 70 m'n favoriete Italiaanse club.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik gun het City wel, ja dat ik dit durf te schrijven want ik ben eigenlijk anti sjeik / koop beleid etc. Maar de Bruyne, poh.
Hoe is dat gekomen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inter is al vanaf begin jaren 70 m'n favoriete Italiaanse club.
Goed he.quote:
Ik had het voor de helft gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:50 schreef manny het volgende:
Benzema ook de zandbak in voor honderd miljoen miljard.
Ik vond de shirtjes geweldig van ze in de EC-1 finale 72 tegen Ajax in de Kuip. En de namen schitterend. Als 10jarige heeft dat z'n gevolgen.quote:
veel plezier alvast. Ik heb deze voorstelling in Eindhoven gezien. Ik vond het dikke prima, maar niet zijn beste voorstelling tbhquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:31 schreef golfer het volgende:
Ook Inter-fan hier. Voornamelijk gekomen door David Endt.
Ga de CL-finale niet live kunnen zien, want dan op de tribune bij Caprera bij Theo Maassen.
Het oorspronkelijke shirt van City was dat van AC Milan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:41 schreef manny het volgende:
Ja mooi shirt. City ook, beetje op De Graafschap geïnspireerd (76-77)
Maar ter zake: Pep mag em winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |