Welke dan? Frisjes welquote:
Ik denk dat veel mensen met 30 lekker een parasol opzetten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik woon in de stad en mijn tuin (op het zuiden) is vrijwel windstil door gebouwen eromheen.
Als het dan 30 graden wordt kun je met goed fatsoen tussen 10u en 15u niet "lekker" in de tuin zijn. Dan moeten we echter schaduw opzoeken.
For sure.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen met 30 lekker een parasol opzetten.
Ik kan zelfs met 35 graden in de zon liggen. Maar ik ben geen ginger en weet wat insmeren (met een fatsoenlijke factor) is.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
For sure.
Alleen die gekke Britten die gaan tussen 12 - 16u vol in de zon liggen bakken om dan vervolgens knalrood eruit te komen en dan linea recta door te gaan naar de kroeg om halve liters bier te gaan klappen.
Mooi volk is het.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
For sure.
Alleen die gekke Britten die gaan tussen 12 - 16u vol in de zon liggen bakken om dan vervolgens knalrood eruit te komen en dan linea recta door te gaan naar de kroeg om halve liters bier te gaan klappen.
Mooi volk is het.
[ afbeelding ]
Het zou hier 18 moeten zijn, maar daar geloof ik echt geen ene flikker van. Dus op de Wadden zal het vast ook wel iets meer zijn dan dat. Zonnetje gooit de gevoelstemperatuur enorm omhoog, en tenzij je midden in een weiland staat ook de luchttemperatuur.quote:
Sneuquote:
Al die temperatuurrecords over de gehele wereld zijn verontrustend...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het wel verontrustend worden dat er zo weinig neerslag in de kaarten staat.
Ook dat. Het is duidelijk merkbaar dat klimaatverandering in een stroomversnelling is geraakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Al die temperatuurrecords over de gehele wereld zijn verontrustend...
Dat is wel duidelijk iddquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook dat. Het is duidelijk merkbaar dat klimaatverandering in een stroomversnelling is geraakt.
dat stopt ook niet meer. zeker niet als die grote vervuilende landen zo doorgaan. die doen er echt precies niks aan. China, India, Rusland, VS en noem ze maar op. Maakt ze daar echt geen donder uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook dat. Het is duidelijk merkbaar dat klimaatverandering in een stroomversnelling is geraakt.
Het stopt sowieso niet meer.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dat stopt ook niet meer. zeker niet als die grote vervuilende landen zo doorgaan. die doen er echt precies niks aan. China, India, Rusland, VS en noem ze maar op. Maakt ze daar echt geen donder uit.
Had dat nog even uitgesteld tot na het weekeindequote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:25 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)an-aan-costa-del-sol
'Vanaf vrijdag is Nederland een aantal dagen het zonnigste en warmste land van Europa'
Zijn we toch nog ergens nummer 1 in
Voor de Bilt ook..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Die pluim is echt bizar hoor voor het zuiden en oosten.
El Nino genotquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |