Zolang de stroming van deze kant komt zal dat tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou denk ook wel onweersbuien en regen
Het zou een zomer worden met weer extreme, zo zou het nog droge worden dan vorig jaar werd gisteren op tv gezegd. Hopelijk hebben ze het foutquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou denk ook wel onweersbuien en regen
True, maar die kan ineens van de andere kant komenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Zolang de stroming van deze kant komt zal dat tegenvallen.
Nou hoop het niet hoor, dan hebben we een probleem en de boeren helemaalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou een zomer worden met weer extreme, zo zou het nog droge worden dan vorig jaar werd gisteren op tv gezegd. Hopelijk hebben ze het fout
Zou zo kunnen idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
True, maar die kan ineens van de andere kant komen
EErst te nat en dan te droog zou het dan zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hoop het niet hoor, dan hebben we een probleem en de boeren helemaal
Té nat is sowieso niet fijn. maar te droog kunnen ze wel sproeiers aan zettenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EErst te nat en dan te droog zou het dan zijn
Ja tot dat het grondwater weer te laag wordt dan mogen ze ook weer niet sproeienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Té nat is sowieso niet fijn. maar te droog kunnen ze wel sproeiers aan zetten
Nou ik vond dat veel dingen toch wel laat in bloei kwamen enzquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:53 schreef aloa het volgende:
[..]
De natuur profiteert wel volop van het natte voorjaar. Dat is echt duidelijk
Dat wel, maar bloemen etc zijn echt groter dan de jaren ervoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik vond dat veel dingen toch wel laat in bloei kwamen enz
Ah dat valt mij dan weer niet opquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wel, maar bloemen etc zijn echt groter dan de jaren ervoor.
Voor de 100.000e keer, moderators krijgen geen melding als ze door een slotje posten, daarbij zitten er maar 30 seconden tussen jullie posts, dus Dotteke kon niet zien dat jij al de laatste had.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:45 schreef aloa het volgende:
Wat is er zo leuk om door te posten, als het topic al dicht zit. Nu lijkt het net een kaap
Of gewoon geen drama van maken, daar is het sowieso een veel te mooie dag voor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
Misschien zou een Fok!-developper eens moeten kijken om dat op te lossen , voor de 100x
Zo is dat ...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of gewoon geen drama van maken, daar is het sowieso een veel te mooie dag voor.
Man man man, alsof mensen die dat kunnen en de rechten hebben om dat te doen een fuck geven om FOK!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
Misschien zou een Fok!-developper eens moeten kijken om dat op te lossen , voor de 100x
Ik zal het nooit meer doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de 100.000e keer, moderators krijgen geen melding als ze door een slotje posten, daarbij zitten er maar 30 seconden tussen jullie posts, dus Dotteke kon niet zien dat jij al de laatste had.
En het lijkt geen kaap want Dotteke opende niet.
Misschien kan dit eeuwige gezeik over door het slotje posten nu eens klaar zijn.
Ik maak geen dramaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de beste oplossing.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We houden er over op dan maarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de beste oplossing.
Weinig,quote:
quote:
Wat genieten van het mooie weer en nog even langs mijn vader.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig,
jij wel?
[..]
Hoe is het daar?
Prima vulling voor een zaterdag tochquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat genieten van het mooie weer en nog even langs mijn vader.
Daar is het voor toch. Beetje opladen voor de werkweek.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima vulling voor een zaterdag toch
Dude,quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar is het voor toch. Beetje opladen voor de werkweek.
Wel prima, alleen jammer dat ik vanuit thuis werk maar ik heb er een lekker weertje bij dus mag niet klagen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig,
jij wel?
[..]
Hoe is het daar?
T is weekend he?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, alleen jammer dat ik vanuit thuis werk maar ik heb er een lekker weertje bij dus mag niet klagen.
Hoe is ie daar?
Mijn werk speelt zich voornamelijk af in de weekendenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is weekend he?
Hier wel oke, straks maar eens een rondje wandelen en wat boodschappen doen.
Slechte planning welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn werk speelt zich voornamelijk af in de weekenden![]()
Lekker weertje wel om te wandelen, ga ik misschien vanmiddag ook even doen
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude,
daar moet je nog niet aan denken, dat is nog heel ver weg hoor
Gewoon goed excuus om muis uit mijn mancave te houdenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slechte planning wel![]()
Zeker doen als je werk het toestaat
Hoezo heb je daar een excuus voor nodigquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon goed excuus om muis uit mijn mancave te houden
De ketting is van de week kapot gegaan en heb nog geen tijd gehad om een nieuwe te halenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar een excuus voor nodig![]()
Taser? Pepperspray?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De ketting is van de week kapot gegaan en heb nog geen tijd gehad om een nieuwe te halen
Politie heeft me laatst vertelt dat dat onder dierenmishandeling valtquote:
Wat gemeen van ze weer eensquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Politie heeft me laatst vertelt dat dat onder dierenmishandeling valt
I know, ik mag schijnbaar ook geen handhavers meer in elkaar slaan die me een parkeer boete willen gevenquote:
Af en toe kut naar de buuf schreeuwen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op de bank hanguh met een peuk en een Schultenbräu, en voebel kijkuh![]()
De ideale zaterdagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Af en toe kut naar de buuf schreeuwen.
Groetjes van Chanty en Donniequote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar halen ze het lef vandaan om zelfs maar te denken dat ze U een boete mogen gevenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, ik mag schijnbaar ook geen handhavers meer in elkaar slaan die me een parkeer boete willen geven![]()
Te gek voor woordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar halen ze het lef vandaan om zelfs maar te denken dat ze U een boete mogen geven
I know, waar gaat het heen met dit landquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar halen ze het lef vandaan om zelfs maar te denken dat ze U een boete mogen geven
Vroeger toen we nog heksen verbranden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, waar gaat het heen met dit land
De goede ouwe tijd dat vrouwen nog aan hysterie ledenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger toen we nog heksen verbranden.
Dat doen ze nog steeds, alleen mag je het nu niet meer zo benoemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De goede ouwe tijd dat vrouwen nog aan hysterie leden
Zo meteen krijgen ze ook nog stemrechtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doen ze nog steeds, alleen mag je het nu niet meer zo benoemen.
En ze verbranden mag ook al niet
Jij durft...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doen ze nog steeds, alleen mag je het nu niet meer zo benoemen.
En ze verbranden mag ook al niet
Of gaan ze de politiek in.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo meteen krijgen ze ook nog stemrecht
Ach, is daar zoveel op tegen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo meteen krijgen ze ook nog stemrecht
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
WTF,
afvallen moet je dus doen MET McD
https://www.hln.be/video/(...)end-resultaat-379789
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, is daar zoveel op tegen?
Dit vind ik enger
[ afbeelding ]
de is zeker mooiquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, is daar zoveel op tegen?
Dit vind ik enger
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Die laatste is wel veruit het gevaarlijkste jaquote:
Ja we hebben niets betersquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:17 schreef mario390 het volgende:
Romy Monteiro, door FHM verkozen tot mooiste vrouw van Nederland
U riep?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger toen we nog heksen verbranden.
Ja regelmatig gezien. Zelfs nog niet zo lang geleden en met @tonja erover gehad dat ik hem weer had gespot op het Weesperplein en dat de billen er toch niet meer zo voor geschikt warenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
@:Chufi
@:Soury
Jullie kenden hem vast ook wel?
[ afbeelding ]
Ja,niet echt oud geworden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja regelmatig gezien. Zelfs nog niet zo lang geleden en met @:Tonja erover gehad dat ik hem weer had gespot op het Weesperplein en dat de billen er toch niet meer zo voor geschikt waren. Best wel jong voor zo'n sportieve gozer.
Nog verkouden?quote:
Hallo Eucalypta.quote:
Sprint toch?quote:
Ik heb mannenweekend met de hondjes Soul is bij haar zus.quote:
Kwalificatiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sprint toch?
Even een stream zoeken.
Partyhard? Of valt dat wel meequote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mannenweekend met de hondjes Soul is bij haar zus.
Nee, lekker rustig.quote:
quote:
Peter Koelewijn?quote:
Wat nou weer?quote:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
En een mes in de CV.quote:
Hij scoort zo geen punten.quote:
Bij Mutti ook niet.quote:
Jij bent weer in je blije modus?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:29 schreef Soury het volgende:
Mario is een zeik wijf, op de brandstapel ermee![]()
Ik volg eerdere aanwijzingen op die hier in het topic ter spraken kwamen.quote:
Nou ja zeg, dat zijn geen halve maatregelenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:29 schreef Soury het volgende:
Mario is een zeik wijf, op de brandstapel ermee![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg eerdere aanwijzingen op die hier in het topic ter spraken kwamen.
Ja dat dus stelletje watjesquote:
Precies.quote:
Degene die iemand Eucalypta noemtquote:
Stop die ajb niet in een kooiquote:
Ik zal jou in een kooi stoppen.quote:
Tjaquote:
Ontsnapt ze gewoon.quote:
Is niet nodig hoor ik leef mijn eigen leven wel zonderquote:
Moi Lovy.quote:
Oeh, nicequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moi Lovy.![]()
Kijk wat ik net krijg.
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Gewoon een stukje kaas in de kooi leggen.quote:
Hey Fruitjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moi Lovy.![]()
Kijk wat ik net krijg.
[ afbeelding ]
Dat is voor als jij en ik op bezoek komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey Fruitje
Dat zijn lekker ligt stoelen, voor in de nieuwe tuin straks
Oh ik wil daar wel op liggen, lekker tukken in de zon/schaduwquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is voor als jij en ik op bezoek komen.
Jullie zijn zeker welkom.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is voor als jij en ik op bezoek komen.
Kaasquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon een stukje kaas in de kooi leggen.
Ik was al aan het kijken maar deze krijg ik dus gewoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey Fruitje
Dat zijn lekker ligt stoelen, voor in de nieuwe tuin straks
Ik heb zelf ook een ligstoel is wel fijn,,quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was al aan het kijken maar deze krijg ik dus gewoon.
Bier kaas en een peukquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kaas![]()
Zou een biertje en een peuk proberen.
En een ligstoel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar. En wat bitterballen uit ossewit er bij.
Nee dat niet, misschien wel met mijn verjaardagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Warm genoeg om het buiten te doen idd.
Barbecue ofzo?
Is alleen nog een fret buiten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:31 schreef chufi het volgende:
Ik zou daar niet in de tuin gaan liggen met al die beesten
Past dat op je balkon?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:41 schreef chufi het volgende:
Ik heb een steigerhouten ligbank, met een matrasje
Dat had ik bij mijn vorige woning ook. Nu heb ik een smal balkon.quote:
Gemiddeld schat ik het ongeveer... het heeft een tapse vormquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn vorige woning ook. Nu heb ik een smal balkon.
Lekker. Volgende week wordt het nog warmer...ideaal barbecueweerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat niet, misschien wel met mijn verjaardag
Zalm pakketje maken of gepofte aardappel, spiesjes maisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker. Volgende week wordt het nog warmer...ideaal barbecueweer![]()
Ik wil eens andere dingen dan vlees proberen.
Vis een optie? @loveliquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker. Volgende week wordt het nog warmer...ideaal barbecueweer![]()
Ik wil eens andere dingen dan vlees proberen.
Ik wou idd iets met vis proberen, maar dat kan je er niet zo opgooien idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zalm pakketje maken of gepofte aardappel, spiesjes mais
Ik heb helemaal geen balkonquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:48 schreef Lovely het volgende:
Sommige balkons kan net zitten met 1 of 2 personen
Visspiesjes welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wou idd iets met vis proberen, maar dat kan je er niet zo opgooien idd.
Jup. In de aluminiumfolie en dan op de barbecue. Laatst met groente gedaan en dat was toch wel verrassend lekker.quote:
Ook minder onderhoudquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klein, maar midden in Utrecht is een eigen tuin een luxe. Ik ben er blij mee
Fijn balkonnetje welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
Balkon [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het moet nog wat groeien
Ja best flink ik heb ook een grote tafel gekocht dat is fijn kan ik mijn laptop op zetten en koffiequote:
Dat is echt wel een ding.Ik zag het hier even niet meer zitten maar toen kwam de oplossing.quote:
Of een wijntje met wat lekkers erbijquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best flink ik heb ook een grote tafel gekocht dat is fijn kan ik mijn laptop op zetten en koffie
Ah veel gedoe met de tuin etc dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is echt wel een ding.Ik zag het hier even niet meer zitten maar toen kwam de oplossing.
Voor alles is een oplossing.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is echt wel een ding.Ik zag het hier even niet meer zitten maar toen kwam de oplossing.
KAAS !!!!!!!!!!quote:
Ja je tuin betegelen. Water loopt niet meer weg oh jéé...quote:
Ook daar is een oplossing voor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je tuin betegelen. Water loopt niet meer weg oh jéé...
Zal best maar ik loop wel eens langs nieuwbouw tuintjes en dat is meer grafstenen donker grijs en grootquote:
Gaten met kiezelstenen onder de tegels is een oplossing.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal best maar ik loop wel eens langs nieuwbouw tuintjes en dat is meer grafstenen donker grijs en groot [ link | afbeelding ]
Ziet er gezellig uit met al die vrolijke kleurtjesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
Balkon [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het moet nog wat groeien
2003 beldequote:
Het was koud en oud.quote:
Je kent hetquote:
Groeide me iets boven het hoofd.Maar nu alles nieuw.quote:
Welk had jij?quote:
Okquote:
Stempel brood is één sneetje smeren en dan stempelen op de rest.quote:
O, oke. Leuk weetje wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Stempel brood is één sneetje smeren en dan stempelen op de rest.![]()
Net zoiets als schuifkaas.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh, stempelbrood wordt voorzien van een (brand)stempel of voor het bakken met een snijstempel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Huppelk.......... huppelk................ etcquote:
Ohw, ik schreef het weer verkeerd.quote:
Neuh, is redelijk hetzelfdequote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik schreef het weer verkeerd.
Ik moest wel lachen toen ik hem zag.quote:
Is dat niet bij je werk in de buurt ?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:08 schreef pullup het volgende:
Enorme fik aan de Amstel @:chufi @:soury
https://www.at5.nl/artike(...)breidt-zich-snel-uit
Daar nog weinig rook te zien maar nu enorme pluimen
Ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik hem zag.
Op de dakenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:08 schreef pullup het volgende:
Ja er was paniek in de club appquote:
Ik heb daar nog gewerkt.quote:
Welk werk deed je?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:08 schreef pullup het volgende:
Wilde die net postenquote:
Ja zonde ... zal wel weer een oplaadbare chinese e-step of fat-bike zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Wilde die net posten
Man3 die dingen waren net af en zagen er echt goed uit zo langs het water daar
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zonde ... zal wel weer een oplaadbare chinese e-step of fat-bike zijn
Op het dak?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zonde ... zal wel weer een oplaadbare chinese e-step of fat-bike zijn
Zo te zien begint het op een balkon.quote:
Verwacht ik zo hoog nog geen elektrische step oid. Dat soort gebouwen hebben vaak een goede stallingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo te zien begint het op een balkon.
2 week terug hier ook een brand midden in de nacht nogwel .. Op 10 hoog step die aan de oplader lag bij de meterkast ...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht ik zo hoog nog geen elektrische step oid. Dat soort gebouwen hebben vaak een goede stalling
Maar goed, ondertussen zijn heel wat mensen hun huis kwijt.
quote:
quote:
Rare mensenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
2 week terug hier ook een brand midden in de nacht nogwel .. Op 10 hoog step die aan de oplader lag bij de meterkast ...
quote:
Niet struikelen Bruce...quote:
Dat vind ik echt een mooi nummer van hem.quote:
maily heeft een goede smaak.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een mooi nummer van hem.
Hij heeft wel meer heel mooie nummersquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een mooi nummer van hem.
Spuit 11.quote:
quote:
Mooi klaar mee knul.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb een pc met een beperking.
Nee nee, met mogelijkheden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb een pc met een beperking.
Ook al gepost.Jij mag bij SBE gaan zitten.quote:
Wij distantiëren ons graag van het gepeupel jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook al gepost.Jij mag bij SBE gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |