Zolang de stroming van deze kant komt zal dat tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou denk ook wel onweersbuien en regen
Het zou een zomer worden met weer extreme, zo zou het nog droge worden dan vorig jaar werd gisteren op tv gezegd. Hopelijk hebben ze het foutquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou denk ook wel onweersbuien en regen
True, maar die kan ineens van de andere kant komenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Zolang de stroming van deze kant komt zal dat tegenvallen.
Nou hoop het niet hoor, dan hebben we een probleem en de boeren helemaalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou een zomer worden met weer extreme, zo zou het nog droge worden dan vorig jaar werd gisteren op tv gezegd. Hopelijk hebben ze het fout
Zou zo kunnen idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
True, maar die kan ineens van de andere kant komen
EErst te nat en dan te droog zou het dan zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hoop het niet hoor, dan hebben we een probleem en de boeren helemaal
Té nat is sowieso niet fijn. maar te droog kunnen ze wel sproeiers aan zettenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EErst te nat en dan te droog zou het dan zijn
Ja tot dat het grondwater weer te laag wordt dan mogen ze ook weer niet sproeienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Té nat is sowieso niet fijn. maar te droog kunnen ze wel sproeiers aan zetten
Nou ik vond dat veel dingen toch wel laat in bloei kwamen enzquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:53 schreef aloa het volgende:
[..]
De natuur profiteert wel volop van het natte voorjaar. Dat is echt duidelijk
Dat wel, maar bloemen etc zijn echt groter dan de jaren ervoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik vond dat veel dingen toch wel laat in bloei kwamen enz
Ah dat valt mij dan weer niet opquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wel, maar bloemen etc zijn echt groter dan de jaren ervoor.
Voor de 100.000e keer, moderators krijgen geen melding als ze door een slotje posten, daarbij zitten er maar 30 seconden tussen jullie posts, dus Dotteke kon niet zien dat jij al de laatste had.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:45 schreef aloa het volgende:
Wat is er zo leuk om door te posten, als het topic al dicht zit. Nu lijkt het net een kaap
Of gewoon geen drama van maken, daar is het sowieso een veel te mooie dag voor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
Misschien zou een Fok!-developper eens moeten kijken om dat op te lossen , voor de 100x
Zo is dat ...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of gewoon geen drama van maken, daar is het sowieso een veel te mooie dag voor.
Man man man, alsof mensen die dat kunnen en de rechten hebben om dat te doen een fuck geven om FOK!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
Misschien zou een Fok!-developper eens moeten kijken om dat op te lossen , voor de 100x
Ik zal het nooit meer doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de 100.000e keer, moderators krijgen geen melding als ze door een slotje posten, daarbij zitten er maar 30 seconden tussen jullie posts, dus Dotteke kon niet zien dat jij al de laatste had.
En het lijkt geen kaap want Dotteke opende niet.
Misschien kan dit eeuwige gezeik over door het slotje posten nu eens klaar zijn.
Ik maak geen dramaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de beste oplossing.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We houden er over op dan maarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de beste oplossing.
Weinig,quote:
quote:
Wat genieten van het mooie weer en nog even langs mijn vader.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig,
jij wel?
[..]
Hoe is het daar?
Prima vulling voor een zaterdag tochquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat genieten van het mooie weer en nog even langs mijn vader.
Daar is het voor toch. Beetje opladen voor de werkweek.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima vulling voor een zaterdag toch
Dude,quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar is het voor toch. Beetje opladen voor de werkweek.
Wel prima, alleen jammer dat ik vanuit thuis werk maar ik heb er een lekker weertje bij dus mag niet klagen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig,
jij wel?
[..]
Hoe is het daar?
T is weekend he?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, alleen jammer dat ik vanuit thuis werk maar ik heb er een lekker weertje bij dus mag niet klagen.
Hoe is ie daar?
Mijn werk speelt zich voornamelijk af in de weekendenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is weekend he?
Hier wel oke, straks maar eens een rondje wandelen en wat boodschappen doen.
Slechte planning welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn werk speelt zich voornamelijk af in de weekenden![]()
Lekker weertje wel om te wandelen, ga ik misschien vanmiddag ook even doen
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude,
daar moet je nog niet aan denken, dat is nog heel ver weg hoor
Gewoon goed excuus om muis uit mijn mancave te houdenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slechte planning wel![]()
Zeker doen als je werk het toestaat
Hoezo heb je daar een excuus voor nodigquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon goed excuus om muis uit mijn mancave te houden
De ketting is van de week kapot gegaan en heb nog geen tijd gehad om een nieuwe te halenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar een excuus voor nodig![]()
Taser? Pepperspray?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De ketting is van de week kapot gegaan en heb nog geen tijd gehad om een nieuwe te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |