quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:07 schreef AnneX het volgende:
In de achtertuin: gisteravond waren de bloemen gesloten . Sort of.
Lastig fotograferen met het klaterende rood.Maar het rood op die tweede foto is volgens mij best heel erg nabij de werkelijkheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtig. De bermen staan er nu vol mee langs snelwege. Zo'n mooi gezicht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hahaha. Het is niet mijn hond maar van mijn ouders. We hebben een duowoning in het buitengebied. Dus dat is thuis en hier voor mij. Was vannacht bij kerel en dus niet hier, maar ook wel thuisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:18 schreef AnneX het volgende:
Oh. (“Hier” en “thuis” werkt wat verwarrend) .
Affijn, ze zijn eruit.
En jij bent helemaal geen hondenfluisteraar!? Ok.
😂quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahaha. Het is niet mijn hond maar van mijn ouders. We hebben een duowoning in het buitengebied. Dus dat is thuis en hier voor mij. Was vannacht bij kerel en dus niet hier, maar ook wel thuis
Indien MAN TGE, Iveco Dialy, Mercedes Sprinter of iets in dat formaat: grote kans dat ie niet in de bebouwde kom mag staanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had tot gisteren een slinger met de naam van baby voor het raam hangen. En anders is het achter de glasbus(voor iedereen die niet van ons-kent-ons-gesprekken houdt: de medewerker van een glaszetbedrijf die hier in de straat woont zet bij voorkeur zijn bus bij ons voor de deur het hele weekend. Vooral niet voor zijn eigen. Het kreng staat zelfs op streetview. Ik vind het irritant).
Maar de tuinkabouter is ook een optie
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:10 schreef derLudolf het volgende:
Heb vanochtend een ijskar gefabriceerd voor straatversiering voor het stukje Italië.
Zoiets moet het worden
[ afbeelding ]
Als het timmeren klaar is mogen anderen het verven.
Oh hij wordt wel een stuk simpeler hoor, gewoon balk recht omhoog. Wel sierlijke randjes langs het dak.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:18 schreef AnneX het volgende:
[..]Laat je hem zien als het verven ook klaar is.
(Dat zijn de tafelpoten van de eettafel toen ik op kamers woonde 😂)
Dan wordt het een designer labradoodlequote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:21 schreef Candaasje het volgende:
Tof project @:derLudolf![]()
Ik vind de kortharige sennenhonden wel heel tof, gisteren liep er een grote bij ons op het werk.
Heb nu voor dit weekend weer een logeetje. De helft qua grootte van de vorige, maar ik heb een extra paar ogen nodig om deze ondeugende stuiterbal in de smiezen te houden.
Vriend blijkt alleen hoogstwaarschijnlijk toch allergisch…..
Jever? Dan wil ik dat adresjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:23 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gisteren nog 2 kratjes gehaald voor 9,50 euro per stuk, dat doe je in Nederland niet (meer)
Scheurgras?quote:
Woonde jij niet in het noorden?quote:
Wowquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn witte blouse nog niet nodig gehad @:AnneXDonderdag uitvaart voor 180 man en daar deed ik de keuken, dus buis aan.
(Goed ik deed ook wel heel veel andere dingen
) Was een Hele Lange Dag. 10:30 beginnen, 23:00 als eindtijd opgeschreven.
En stiekem heb ik gisteren ook nog even 8 uur een BBQ gedaan op een bruiloft. Want iedereen was supergaar van de uitvaart de dag ervoor (en de 12 uur opbouw van de dag daarvoor), dus extra handjes welkom.
Het waren 2 beste eerste officiele dagen
Niet zo boeiend is wel een understatement als het om Almere gaatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:56 schreef borisz het volgende:
Ik bracht een bezoekje aan Almere Haven..
Centrum is wel grappig. De wijken zijn niet zo boeiend.
Oh ja, daar kijk ik nooit naarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:01 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Woonde jij niet in het noorden?
t/m vandaag zijn ze 9,49 bij de Multi https://multi-markt.app/angebote
Bij de Kaufland 10.99. Het is bijna altijd wel ergens bij 1 van de ketens in de aanbieding.
Wat is Jever Light dan? Heeft een zaak als Hofmann Getränke het niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, daar kijk ik nooit naar.
Heb ze nu gekocht voor 17,- per krat. En eerstvolgende keer koop ik ze weer duur, niet uit snobisme maar omdat ik speciaal graag Jever Light wil hebben en dat kan je *&^%$%$ nergens zomaar kopen dus ik moet het bestellen en bestellen bij Duutsers is een verhaal apart. Ik denk (hoop/verwacht) dat ik nu een slijter gevonden heb die een bestelling ook daadwerkelijk aanneemt, e-mail beantwoordt en dan de boel ook werkelijk voor me gaat hebben. Over twee maandjes, als ik weer die kant op ga.
Een soort dun-pilsner met minder alcohol en kcal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |