Ik dacht we krijgen een puppie TT maar bier is meer on your mind?quote:
Ik was ook een beetje verbaasd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht we krijgen een puppie TT maar bier is meer on your mind?
Puppies zuipen vast ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren nog 2 kratjes gehaald voor 9,50 euro per stuk, dat doe je in Nederland niet (meer)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:03 schreef sigme het volgende:
Sterkte met de hond, Troel.
Ik ga naar Duitsland. Op Jeverjacht.
Not rly. Ik raak dat altijd kwijt.quote:
Ik had tot gisteren een slinger met de naam van baby voor het raam hangen. En anders is het achter de glasbusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Not rly. Ik raak dat altijd kwijt.
Over een week of 2 krijgen we ze ws niet meer op, dan kun je misschien de tuinkabouter komen plunderen
Mij is verteld dat zo'n tampon in je neus idd heel vervelend is. Ten eerste omdat je dan niet meer normaal door je neus kan ademen. Als je de KNO richtlijn erbij googelt staat er ook "neem paracetamol tegen de hoofdpijn die vrijwel zeker zal ontstaan door het niet door de neus kunnen ademen met de neustampon". Ten tweede moet die tampon er ook een keer uit en dat schijnt heel naar te zijn. Tot nu toe heb ik dat gelukkig kunnen vermijdenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spannend! Hopelijk gaat het straks met mama en de kinderen goed(of heb je al nieuws?)
[..]
Dat is iets wat ik heel regelmatig naar de HAP zie lopen bij ons in het zkh: mensen met theedoek/handdoek/dikke lagen keukenpapier etc tegen hun neus gedrukt. Soms moet de kno er aan te pas komen. Lijkt me echt super vervelend als je daar zelf mee zit. Maar gelukkig hield het uiteindelijk toch op. (is zo'n tampon in je neus heel erg vervelend?)
En ik hoor hier de hele tijd een ekster lawaai maken. Mama ekster denk ik. Eén van haar kuikens is uit het nest en scharrelt op straat rond en kan nog niet vliegen. Zo moeilijk om er niet heen te gaan en te vangen. Maar ik lees online dat je het dus gewoon zo moet laten en dat het een spoedcursus survival is voor het kind. maar het hupt op de weg waar auto's rijden, het valt steeds op het snoetje bij pogingen op de stoep te komen èn we hebben hier akelig veel katten![]()
Niet echt helpendquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had tot gisteren een slinger met de naam van baby voor het raam hangen. En anders is het achter de glasbus(voor iedereen die niet van ons-kent-ons-gesprekken houdt: de medewerker van een glaszetbedrijf die hier in de straat woont zet bij voorkeur zijn bus bij ons voor de deur het hele weekend. Vooral niet voor zijn eigen. Het kreng staat zelfs op streetview. Ik vind het irritant).
Maar de tuinkabouter is ook een optie
Oh ja, hij moet er ook weer uit. Met gestold bloed en zo. Auw.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mij is verteld dat zo'n tampon in je neus idd heel vervelend is. Ten eerste omdat je dan niet meer normaal door je neus kan ademen. Als je de KNO richtlijn erbij googelt staat er ook "neem paracetamol tegen de hoofdpijn die vrijwel zeker zal ontstaan door het niet door de neus kunnen ademen met de neustampon". Ten tweede moet die tampon er ook een keer uit en dat schijnt heel naar te zijn. Tot nu toe heb ik dat gelukkig kunnen vermijden
Ik heb normaal gesproken een hoop "trucjes" die eigenlijk beter helpen dan minutenlang dichtknijpen, maar die gingen gisteravond niet echt omdat het te hard ging.
Vorige keer dat ik ervoor bij de huisarts was (en ze er 2 huisartsen en 2 coassistenten bij haalde omdat ze niks te doen hadden en het wel interessant vonden) konden ze zien dat de bloeding heel hoog zat, voorbij het tussenschotje. En ze zeiden dat ze het dan niet dicht konden laten branden. Maar als ik bij iedere verkoudheid dit soort ellende heb, wil ik er een keer een echte KNO-arts over spreken ipv op de 3 huisartsen en 2 coassistenten af te gaan
Vanochtend ook weer een stuk minder verkouden dus dat gaat allemaal echt weer beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo snelquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Pups? @:Troel dat was nog iets te vroeg toch? Of gaat de tijd zo snel?
Ik heb wel een koelkast vol bier maar geen koelkast vol puppiesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n buurman had ik ook. Eigen oprit, ruimte zat, maar de bus voor mijn raam. Scheelde wel inkijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had tot gisteren een slinger met de naam van baby voor het raam hangen. En anders is het achter de glasbus(voor iedereen die niet van ons-kent-ons-gesprekken houdt: de medewerker van een glaszetbedrijf die hier in de straat woont zet bij voorkeur zijn bus bij ons voor de deur het hele weekend. Vooral niet voor zijn eigen. Het kreng staat zelfs op streetview. Ik vind het irritant).
Maar de tuinkabouter is ook een optie
Zijn de puppies ook vergeven? Is het een gewild ras?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb wel een koelkast vol bier maar geen koelkast vol puppies
Nee, dierenarts was hier geweest en daarna hond naar dierenarts voor de operatie. Ben wel blij dat ik niet thuis sliep vannacht, want zal wel lawaai geweest zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:04 schreef AnneX het volgende:
Shut post delete…
Heb de Puppies gemist in de TT.
Ging de sectio bij jou thuis Troel? Op de keukentafel?
Vertel eens…
@:Lonaa Een dagje werken zal anders moe zijn dan 2 x sport op een dag.
Het lijkt mij afwisselend werk op lokatie met steeds andere mensen cateren.
Is het gelukt met het witte overhemd?
@:Kaatje1 wat fijn van de slaap.
Hopelijk weer wat zin vandaag in doen. Ondertussen ieder uur voorovergebogen bungelen binnen de pijngrens en water drinken.
Opruimen die ontstekingshandel![]()
@:Tele6 is de neustampon evt niet afdoende in éen neusgat.
Mn.X viel flauw bij het verwijderen, kwam de kno arts verbaasd vertellen aan mij in de wachtkamer.
De nabloeding thuis heb ik gestelpt met natte gazen erin en knijpen.
Nat, omdat dan niet het verse korstje weer wordt verwijderd.
Buiten brunch en de tjiftjaf opgeroepen. Een gekwetter van jewelste nu.😉
[ link | afbeelding ]
Entlebucher. Ik denk dat ze allemaal besproken zijn ja, er zijn aardig wat gezinnen op sollicitatiegesprek geweest. Mijn ma is samen met de hond op de kraamkamer en ik heb net zo weinig verstand ervanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn de puppies ook vergeven? Is het een gewild ras?
Doet moederhond het allemaal zelf dag en nacht?
kWeet dus niks van honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |