Coco is allebei.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar is @:Coco De Ali B. (of Marco B. als @:Speedfight nog minderjarig is) van VBL. @:TimHofman lees je mee!
Je gaat toch heel anders naar Coco kijken nuquote:Op maandag 5 juni 2023 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar is @:Coco De Ali B. (of Marco B. als @:Speedfight nog minderjarig is) van VBL. @:TimHofman lees je mee!
Slecht voor het milieu, want de micropenis wordt meestal gecompenseerd met een dure sportwagen. Verder zie ik geen problemen, indien er ook andere compensatie geregeld isquote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik pass deze vraag door naar
@:pisces29
@:charz
@:karina
@:GGMM
@:speedfight
@:MizzezAmy
@:Siswet69
Voor je spellingsniveau van een kleuter?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Heb op me flikker gekregen van mijn scriptiebegeleider
Gewoon cuckenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik pass deze vraag door naar
@:pisces29
@:charz
@:karina
@:GGMM
@:speedfight
@:MizzezAmy
@:Siswet69
@Scrummie zet z'n vakantiegeld vast opzijquote:Here's what Apple's new products will cost
From CNN's Clare Duffy
Here's a rundown of what the new products announced at Apple's WWDC will cost:
15-inch MacBook Air: $1,299, or $1,199 for users in education. Orders can be placed on Monday, and the MacBook will be available next week.
13-inch MacBook Air: Apple also announced that its older MacBook Air will now start at $1,099.
Mac Pro with M2: $6,999
Vision Pro: $3499
3 halen 2 betalen (en dat neem jij dan voor je rekening).quote:Op maandag 5 juni 2023 21:41 schreef Bezsen het volgende:
Scrummie en ik gaan samen met het apple topic voor een kwantumkorting.
WTFquote:Op maandag 5 juni 2023 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
3 halen 2 betalen (en dat neem jij dan voor je rekening).
7k voor macbook?quote:Op maandag 5 juni 2023 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Scrummie zet z'n vakantiegeld vast opzij
[ afbeelding ]
Oh heb ik niet nodig johquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Mac Pro, dat is dat desktopmodel
eindelijk eens een upgrade
Ik heb 3/4 woorden in de Quordle opgelost.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:24 schreef Speedfight het volgende:
En deze natuurlijk weer niet
Ik heb 2/4 woorden in de Quordle opgelost.
🟧🟩
🟩🟧
Kun jij deze 4 woorden raden?
https://quordlewordle.com(...)sa29wZXIsc2xhbmc6bmw
'Mé'quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Heb op me flikker gekregen van mijn scriptiebegeleider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |