Krijgt geheid mankementen na een tijdje.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens. Al heb ik nu een redelijk vaste scharrel die mij aardig onder de tafel zuipt
Of dat zo'n goed teken is ben ik nog niet over uit
quote:Op maandag 5 juni 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook jij bent aantrekkelijker voor vrouwen met flink wat bier op
We schelen een jaar of 10 dus ik hou het maar daaropquote:Op maandag 5 juni 2023 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijgt geheid mankementen na een tijdje.
Is jouw naam wel binnen de policy?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:38 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld: @:solotovski @:dries4ever
Dat, en ONZ.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn maar als het KLB-volk is dan is het goed nieuws
Precies, dat het maar hele lange bans mogen zijn!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn maar als het KLB-volk is dan is het goed nieuws
Lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Heb op me flikker gekregen van mijn scriptiebegeleider
Dan zal het wel terecht zijn geweest.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Dat werd eens tijdquote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Ja uh t gaat er om wat hij ermee kan, maar flink wat compensatie zal nodig zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik pass deze vraag door naar
@:pisces29
@:charz
@:karina
@:GGMM
@:speedfight
@:MizzezAmy
@:Siswet69
@onlogisch is trotse vader en die van hem is moddertjevet! Dus hij kan er zeker wat mee!quote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja uh t gaat er om wat hij ermee kan, maar flink wat compensatie zal nodig zijn.
T bewijs is op de wereld gezet dan ja.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch is trotse vader en die van hem is moddertjevet! Dus hij kan er zeker wat mee!
Windje gelaten in z'n kamer?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik zal jou eens op de wereld zetten.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:47 schreef Speedfight het volgende:
[..]
T bewijs is op de wereld gezet dan ja.
Blijkbaar is @Coco De Ali B. (of Marco B. als @Speedfight nog minderjarig is) van VBL. @TimHofman lees je mee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |