quote:Op maandag 5 juni 2023 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Kool Bessut? @:lokale_notabele
Lopen er nog Egyptische talenten rond?quote:Op maandag 5 juni 2023 19:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit wordt na Santigod het volgende marketingkanon.
Ze zetten in de MLS net zoveel druk als op de trainingen bij Fortuna. Je ziet meteen dat hij dat mee heeft genomen.quote:
Dus Feyenoord blijft een jonge speler volgen die ze al volgden?quote:
Ja, maar zijn zaakwaarnemer heeft het nu bevestigd om te laten zien dat de KAMPIOEN VAN NEDERLAND interesse heeftquote:Op maandag 5 juni 2023 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus Feyenoord blijft een jonge speler volgen die ze al volgden?
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus Feyenoord blijft een jonge speler volgen die ze al volgden?
Jaaaa dikgedrukte letters en toetertjesquote:Op maandag 5 juni 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ozan Kökcü van Eindhoven naar Bursaspor
PSV krijgt wellicht al meer voor een houthakker als Sangaré, ik snap daar geen hola van.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een snelle 35 met 20% zou ik ook wel tevreden mee zijn eigenlijk.
Die is groot sterk en zwart.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
PSV krijgt wellicht al meer voor een houthakker als Sangaré, ik snap daar geen hola van.
Tsja en Ajax krijgt wellicht hetzelfde voor een dom schoppertje die het tempo in Nederland al niet kan bijbenen. Als je je daar aan blijft spiegelen is het moeilijk beleid maken.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
PSV krijgt wellicht al meer voor een houthakker als Sangaré, ik snap daar geen hola van.
Ja, ik ook wel. Die Portugeesjes zijn altijd wel goed in het doorverkopen van hun beste spelers voor monsterbedragen. Een Nunez/Enzo Fernandez scenario met Kokcu zou wel genot zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wel 20% van het totaalbedrag danquote:Op maandag 5 juni 2023 21:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Die Portugeesjes zijn altijd wel goed in het doorverkopen van hun beste spelers voor monsterbedragen. Een Nunez/Enzo Fernandez scenario met Kokcu zou wel genot zijn.
Wanneer gaan mensen nou eens leren dat het precies nergens op slaat om te wijzen naar spelers van Ajax/PSV/willekeurige kutclub en dan te roepen: 'Ja maar club X krijgt bedrag Y voor speler Z maar Kokcu is veel beter dus wij moeten meer krijgen!!!quote:Op maandag 5 juni 2023 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja en Ajax krijgt wellicht hetzelfde voor een dom schoppertje die het tempo in Nederland al niet kan bijbenen. Als je je daar aan blijft spiegelen is het moeilijk beleid maken.
Denk aan Enzo Fernandez.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tja, die is 40/45mln duurder geworden omdat hij wereldkampioen werd.quote:
wtf is dit voor postquote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hahaha!!! In een Tottenham space stappen en het over de kwaliteiten van Feyenoorders hebben mag anno 2023 niet meer? 😆
Don Dennis will make them an offer they can't resist.....quote:Op maandag 5 juni 2023 22:50 schreef bbuddybb het volgende:
"Verkoop 'm snel voor iets boven de dertig miljoen joh. Kunnen we meteen door."
Man man man... het is maar goed dat jullie niet aan het roer bij Feyenoord zitten. De grote kleine Buzz Lightyear zei ooit "To infinity and beyond!" Met jullie komen we niet eens tot de maan.
De interesse van Benfica is er al een tijdje. Die gaan heus niet meteen opgeven. Er is ook geen noodzaak om Kokcu aan de eerste de beste club te verkopen.
Ik ga ervan uit dat Dennis (hopelijk) het onderste uit de kan wil halen. Die weet vast ook wel dat het grote spel pas echt zal beginnen wanneer ook de Premier League clubs zich ermee gaan bemoeien.
Kan het ook niet volgen. Het is net juni en men wil hem aan de eerste de beste club verkopen.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:50 schreef bbuddybb het volgende:
"Verkoop 'm snel voor iets boven de dertig miljoen joh. Kunnen we meteen door."
Man man man... het is maar goed dat jullie niet aan het roer bij Feyenoord zitten. De grote kleine Buzz Lightyear zei ooit "To infinity and beyond!" Met jullie komen we niet eens tot de maan.
De interesse van Benfica is er al een tijdje. Die gaan heus niet meteen opgeven. Er is ook geen noodzaak om Kokcu aan de eerste de beste club te verkopen.
Ik ga ervan uit dat Dennis (hopelijk) het onderste uit de kan wil halen. Die weet vast ook wel dat het grote spel pas echt zal beginnen wanneer ook de Premier League clubs zich ermee gaan bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |