Is dit één van de 8 shirtjes die ze gaan uitbrengen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:12 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Gekleurd logo is sowieso kut, maar verder, weet niet
Heel jammer van de limoenkleur.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:12 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Gekleurd logo is sowieso kut, maar verder, weet niet
Wat ik begrijp, zijn de lijnen een afspiegeling van de stadsplattegrond van Rotterdamquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:12 schreef Bombvis het volgende:
Prijsvrij past sowieso meer bij Ajaxquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
Ik ga sowieso geen shirt kopen met PRIJSVRIJ op de achterkant
Opkankeren en van m'n zakken uitblijven
quote:Feyenoord heeft zich versterkt met Givairo Read. De 17-jarige jeugdinternational, die het nieuwe seizoen aansluit bij Feyenoord Onder 18, komt over van FC Volendam en heeft vandaag op Varkenoord een contract tot medio 2026 getekend.
Read zette zijn eerste stappen op het voetbalveld van Zeeburgia en was sinds de zomer van 2017 actief voor de jeugdopleiding van FC Volendam. Bij de club uit het Noord-Hollandse vissersdorp maakte de vleugelverdediger een stromachtige ontwikkeling door en zag dit enkele maanden geleden beloond worden met zijn officiële debuut in de hoofdmacht.
Nu is het voor Read tijd om de volgende stap in zijn voetbalcarrière te zetten. ''Na zes jaar bij FC Volendam gespeeld te hebben zie ik Feyenoord als een perfecte club om me verder door te kunnen ontwikkelen'', vindt Read. ‘Mijn doel is om uiteindelijk Feyenoord 1 te halen, maar ik ben me er bewust van dat ik tot die tijd eerst nog vele stappen binnen Feyenoord Academy moeten maken.''
''Met het aantrekken van Givairo halen we een moderne, snelle en tevens atletische vleugelverdediger in huis die voornamelijk opvalt door zijn aanvallende acties'', zegt Rini Coolen, Head of Academy van Feyenoord. ''We volgen Givairo al enige tijd en zijn vanzelfsprekend erg blij dat hij ervoor gekozen heeft om zijn loopbaan bij ons voort te zetten.''
Als Prijsvrij maar niet boven het rugnummer komt. Dat oogt pas goedkoop. Maar Feyenoord kennende zal dat het wel weer zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
Het is vrij debiel hoe talentvolle aziatische spelers zo makkelijk te krijgen zijn, maar dat de Eredivisie clubs helemaal geen flikker doen.quote:
Die gaat left, light, behind nooit snappenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is vrij debiel hoe talentvolle aziatische spelers zo makkelijk te krijgen zijn, maar dat de Eredivisie clubs helemaal geen flikker doen.
Mooi voorbeeld is die Koreaan Kim Min-Jae. Heeft overigens een top seizoen achter de rug met Napoli. Was vorig jaar gewoon makkelijk op te halen door zowel feyenoord/ajax/psv
Makkelijk op te halen voor ons? Die heeft 20 miljoen gekost en was verreweg de beste verdediger in Turkije. Ging vreemd genoeg wel voor lees ik 3 miljoen naar Turkije terwijl PSV ooit interesse toonde toen die in China speelde. Toen gingen hele andere bedragen de ronde.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is vrij debiel hoe talentvolle aziatische spelers zo makkelijk te krijgen zijn, maar dat de Eredivisie clubs helemaal geen flikker doen.
Mooi voorbeeld is die Koreaan Kim Min-Jae. Heeft overigens een top seizoen achter de rug met Napoli. Was vorig jaar gewoon makkelijk op te halen door zowel feyenoord/ajax/psv
Met een Fenerbahce salaris? No way.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel super pauper inderdaad. Als dat er bij de shirts uit de fanshop ook op komt dan hoef ik er ook geen idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
Doen ze waarschijnlijk pas in een bijzinnetje bij uitbrengen tenue(s). Deal is al lang getekend.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dat Prijsvrij is toch nog nooit aangekondigd geweest?
Terwijl de officiele bekendmaking 6 weken gelezen ofzo zou zijn.
Geeft mij goede hoop.
Net zoals de deal met Slot en Tottenham?quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:33 schreef ZKA het volgende:
[..]
Doen ze waarschijnlijk pas in een bijzinnetje bij uitbrengen tenue(s). Deal is al lang getekend.
Doe niet zo vermoeiend.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Net zoals de deal met Slot en Tottenham?
Ach beetje een steekje mag hoor. Heb verder niks tegen ZKA, maar dit gaat die nog lang horen. Niks mee, want met andere info zit ie wel goed.quote:
groen wit zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus uitshirt is groen wit, 3e shirt blauw en die limoen zien we alleen op paar Europese uitwedstrijdjes?
Of heb ik dat van groen gedroomd.
Verstandig als je één keer per zeven jaar kampioen wordt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit één van de 8 shirtjes die ze gaan uitbrengen?
quote:Keito Nakamura heeft geen gebrek aan belangstelling. Feyenoord ziet in de 22-jarige linksbuiten de ideale versterking voor het komende seizoen, maar de club uit Rotterdam staat voor stevige concurrentie.
Dit meldt het Belgische medium Het Laatste Nieuws. Nakamura is namelijk opnieuw in beeld bij Racing Genk. De Japanner stond in januari ook al op het punt om over te stappen, maar de definitieve transfer ging toen niet door. Nu houdt Racing Genk serieus rekening met een vertrek van Mike Trésor Ndayishimiye en ziet in de linksbuiten van LASK Linz de ideale opvolger.
Naast Feyenoord en Racing Genk wordt ook PSV genoemd als club die de prestaties van Nakamura nauwlettend in de gaten houdt. Feyenoord-watcher Mikos Gouka heeft vanmorgen in het Algemeen Dagblad laten weten dat de club uit Rotterdam eerst op zoek gaat naar een linksbuiten en daarna de selectie verder wil versterken. Op korte termijn wordt er geen deal verwacht met FC Augsburg voor Ricardo Pepi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |