Schner Flakturm und Kreiskornquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:32 schreef Ulx het volgende:
...
Die MT-LB's met dat antieke luchtdoelkanon blijken toch een reden van bestaan te hebben. Oekrane blies elke graafmachine die ze zagen op, dus de Russen besloten dat er luchtdoelgeschut bijgezet moest worden.
...
Zijn dat niet de enige bruggen die zeker westerse tanks kunnen dragen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bruggen slopen blijft dus de beste optie.
Dat zou goed kunnen. Maar er zijn vast genoeg bruggen in de Russische aanvoerroutes te vinden die de Oekraners niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zijn dat niet de enige bruggen die zeker westerse tanks kunnen dragen?
Ik denk dat Oekraine daarmee wacht tot D-Day. Om de chaos compleet te maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bruggen slopen blijft dus de beste optie.
Dat denk ik ook. Hoeveel stormshadows krijgen ze tegelijk in de lucht?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:50 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik denk dat Oekraine daarmee wacht tot D-Day. Om de chaos compleet te maken.
Ik denk maar een paar. De Su-24's moeten speciaal aangepast worden voor de Storm Shadow. Als Oekraine 10 Su-24's heeft die dat kunnen, dan zou ik dat heel veel vinden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hoeveel stormshadows krijgen ze tegelijk in de lucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet me sterk denken aan de rivaliteit tussen de SS en de SA![]()
Tijd voor een nacht van de lange messen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:26 schreef oheng het volgende:
Doet me sterk denken aan de rivaliteit tussen de SS en de SA
Ik denk dat ook dit voortborduurd op het werk wat polen heeft gedaan om hun sovjet meuk NAVO spul te kunnen laten afvuren. En praten met een boordcomputers is er niet bij - mss een tablet op dashboard geplakt? Dan hoeft het niet gelimiteerd te zijn tot maar een aantal.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik denk maar een paar. De Su-24's moeten speciaal aangepast worden voor de Storm Shadow. Als Oekraine 10 Su-24's heeft die dat kunnen, dan zou ik dat heel veel vinden.
Russisch linkje van een SU-24 met 2 Storm Shadows.
Ik vermoed dat Kadyrov de rol van Rohm krijgt toebedeeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:41 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Tijd voor een nacht van de lange messen.
Dat zullen ze toch al gedaan hebben bij al die toestellen? Die raket programmeer je op de grond. Rails monteren, knopje om te schieten en go.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik denk maar een paar. De Su-24's moeten speciaal aangepast worden voor de Storm Shadow. Als Oekraine 10 Su-24's heeft die dat kunnen, dan zou ik dat heel veel vinden.
Russisch linkje van een SU-24 met 2 Storm Shadows.
En zo ging dat dus ook in WW1.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:27 schreef oheng het volgende:
[..]
Moah niet helemaal hoor, de russen rukken een piepklein beetje op nabij Kupyansk, Kremmina, en Mariinka. En Oekraine rukt een piepklein beetje op richting Mariupol, en ten zuiden van Vuhledar (volgens russische bronnen).
De frontlinie is nog steeds in beweging. Alleen gaat het nu nog om honderden meters.
Dat was het Russische offensief. 's kijken hoe de Ukrainers het gaan doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
En zo ging dat dus ook in WW1.
Als we even kijken na het laatste half jaar sinds het laatste Oekranse offensief is het totale grond gebied wat verloren en. Veroverd is nog geen 300 4kante kilometer dat is echt niks.
Dat is jammer. Nu kunnen we niet van Rusland leren hoe je een economie moet runnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:03 schreef Aether het volgende:
Kremlin: westerse journalisten niet welkom bij International Economic Forum
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-69778760
Journalisten uit "onvriendelijke landen" mogen niet aanwezig zijn bij het International Economic Forum in Sint-Petersburg over anderhalve week, zegt het Kremlin. Daarmee worden de landen bedoeld die sancties hebben ingevoerd tegen Rusland vanwege de oorlog.
Niet meer dan logisch, de verliezen door drones beginnen enorm op te lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |