Die dragons teeth lijken me echt helemaal niets toevoegen.quote:
Met brekers kun je dat spul inderdaad zo weghalen en denk dat bijvoorbeeld Challengers er zelfs zo overheen kunnen rijden. Ik neem aan dat ze dit combineren met mijnen en prikkeldraad echter, anders heeft het inderdaad erg weinig zin.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die dragons teeth lijken me echt helemaal niets toevoegen.
En het geeft dekking aan de aanvallende partij? Beetje net als die ijzeren kruizen uit WO1 en 2.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met brekers kun je dat spul inderdaad zo weghalen en denk dat bijvoorbeeld Challengers er zelfs zo overheen kunnen rijden. Ik neem aan dat ze dit combineren met mijnen en prikkeldraad echter, anders heeft het inderdaad erg weinig zin.
Ja, dat is ook een punt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En het geeft dekking aan de aanvallende partij? Beetje net als die ijzeren kruizen uit WO1 en 2.
Kan die mijn niet opgeblazen worden?quote:
En met een paar Himars explosies worden ze allemaal opzij geblazenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die dragons teeth lijken me echt helemaal niets toevoegen.
Liggen er niet nog ergens een paar MOAB's?quote:
Gewoon de GLSDB gebruiken. In het reclamefilmpje vliegt dat ding gewoon een grot of mijn in.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Liggen er niet nog ergens een paar MOAB's?
Je gaat natuurlijk geen himars voor een dergelijk doeleinde gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:53 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En met een paar Himars explosies worden ze allemaal opzij geblazen
Nee nee nee, dat kan wel, maar dan moet die echt stuk zijn hoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:41 schreef BlaZ het volgende:
en denk dat bijvoorbeeld Challengers er zelfs zo overheen kunnen rijden.
Zwitserland is een mooi land maar ook mooie landen hebben een schijtkant. En m.b.t. Zwitserland is het die schijtneutraliteit van ze. Laf volk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:05 schreef TLC het volgende:
Zwitserland moet weer zonodig neutraal blijven
laten we die \discussie' niet opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat kan wel, maar dan moet die echt stuk zijn hoor!
Prigozhin en Kadyrov zijn de hele tijd al over en weer bezig met beledigingen en bedreigingen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:51 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.jpost.com/international/article-745044
Russian forces tried to blow up my men, says mercenary boss Prigozhin
het is vooral een goed verdienmodel, eentje die niet de moraliteitsprijs wint, wat dat betreft staan ze laag in de geschiedenisrankingquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zwitserland is een mooi land maar ook mooie landen hebben een schijtkant. En m.b.t. Zwitserland is het die schijtneutraliteit van ze. Laf volk.
Maar goed, het heeft hen ook veel ellende bespaard.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zwitserland is een mooi land maar ook mooie landen hebben een schijtkant. En m.b.t. Zwitserland is het die schijtneutraliteit van ze. Laf volk.
Maar goed, het heeft hen ook veel ellende bespaard.
Laag in moraliteit?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het is vooral een goed verdienmodel, eentje die niet de moraliteitsprijs wint, wat dat betreft staan ze laag in de geschiedenisranking
Speelt in je definitie van moraliteit dingen als schuld, onschuld, leven van je medemens ook nog een rol?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Neutraliteit is juist een hele hoge moraal.
Misschien kunnen ze Oekraïne helpen opbouwen met hun Nazigoud?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het is vooral een goed verdienmodel, eentje die niet de moraliteitsprijs wint, wat dat betreft staan ze laag in de geschiedenisranking
Dat is een beetje alsof een paar grote kerels een klein ventje in elkaar trappen en dan zeggen dat je je er niet mee wilt bemoeien want anders zou je geen neutrale toeschouwer zijn. Neutraal zijn klinkt leuk, maar dat helpt Rusland. Soms is geen partij kiezen partij kiezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Laag in moraliteit?
Juist heel hoog.
Neutraliteit is juist een hele hoge moraal. Geen oorlog, geen mensen doden.
Er gebeuren iets teveel zaken op deze aardkloot waar wij als land voor wegkijken om nu enorm met vingers te gaan wijzen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof een paar grote kerels een klein ventje in elkaar trappen en dan zeggen dat je je er niet mee wilt bemoeien want anders zou je geen neutrale toeschouwer zijn. Neutraal zijn klinkt leuk, maar dat helpt Rusland. Soms is geen partij kiezen partij kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |