Volgende week donderdagmiddag van 14:12 tot 16:48. Daarna is het wel weer klaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk te voorspellen wanneer de leuke momenten zijn
Dingen.quote:
Niks, hoop ik.quote:
Experience is the best birth controlquote:
Moment van storten van kinderbijslag bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk te voorspellen wanneer de leuke momenten zijn
dat zegt mn zus ook. Helaas 3 koters te laatquote:
Je kinderen zijn een wandelende anticonceptie reclame ja?quote:
Dan heb je mn bankrekening nodig, niet mijn kinderen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moment van storten van kinderbijslag bijvoorbeeld?
Het is dan ook beter zonder broodquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks, hoop ik.
Ik hou gewoon niet van brood met aardbei..
Wel nee je mag het gewoon overstorten en dan ga ik wel leuk kleren shoppen voor jouw kinderen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je mn bankrekening nodig, niet mijn kinderen.
Ze kunnen zo'n bui hebben jaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kinderen zijn een wandelende anticonceptie reclame ja?
of een harde wenerbodem met een laagje pudding en slagroomquote:
Padding?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een harde wenerbodem met een laagje padding en slagroom
ik zie dit voor me incl jouw UI als serveersuggestiequote:
Goed optie!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie dit voor me incl jouw UI als serveersuggestie
achteraf in bad dan maarquote:
Das nog langquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week donderdagmiddag van 14:12 tot 16:48. Daarna is het wel weer klaar.
totdat je per ongeluk de verkeerde kleur drinkbeker aangeeft of de boterham verkeerd gesneden hebt, dan is het weer huilenquote:
Zin in een grote döner kebabschotel, maar dan gaan mensen ook weer miepenquote:
Ja, of ze iets geeft wat ze wil hebben, maar twee seconden later besloten heeft dat ze het niet wil. Huilen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
totdat je per ongeluk de verkeerde kleur drinkbeker aangeeft of de boter verkeerd gesneden hebt, dan is het weer huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |