quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had net aardbeien in vanille kwark @:TT
Even je man de deur uit sturen dusquote:
Jumbo is 1 minuut lopen en we moeten toch nog boodschappen doen zo, dus ik loop wel even met hem meequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even je man de deur uit sturen dus
Ah, chillquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jumbo is 1 minuut lopen en we moeten toch nog boodschappen doen zo, dus ik loop wel even met hem mee
Rollen zijn even omgedraaid vandaag.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik doe een DrMarten en klaag over kutprutser van een collega wiens zooi ik mag opruimen vandaag
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag gewoon weer met plezier naar het werk en tussendoor een beetje forummers vervelen.
een hele hoop niksquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goedemorgen. Wat staat er op de planning vandaag?
Beetje met cijfertjes knutselen en daarmee rommel opruimen wat elders is ontstaan. Tussendoor wat mails beantwoorden en koffie drinken. Heerlijk. #kantoorlevenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een hele hoop niks
Denk dat ik vanmiddag ga thuiswerken.
Postnl komt met een pakketje dat afgelopen zaterdag al bezorgd had moeten worden
Jij wel een leuke dag gepland?
stuur eens wat rommel en mails door, dan heb ik ook wat te doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje met cijfertjes knutselen en daarmee rommel opruimen wat elders is ontstaan. Tussendoor wat mails beantwoorden en koffie drinken. Heerlijk. #kantoorleven
we komen er ook nooit vanafquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:05 schreef Tegan het volgende:
tussendoor een beetje forummers vervelen.
wil je ruilen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zulk leuk werk dat ik nu doe! Ben helemaal blij (en uitgeput)
ik heb in deze periode standaard een hooikoortspilletje als ontbijt.quote:
Heb ik vanmorgen ook maar gedaan. Al weet ik niet of die nog werken aangezien al jaren oud zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb in deze periode standaard een hooikoortspilletje als ontbijt.
mensen zijn ook niet gemaakt om buiten te komenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook maar gedaan. Al weet ik niet of die nog werken aangezien al jaren oud zijn
Komt vast door het fietsen gisteren. Buitenlucht is niet goed voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |