Heb liever even geen zon, van mij mag hij achter de wolken verdwenen, dan warmt het huis toch minder snel opquote:
Haha gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hoeft niet
Ik ben ook niet echt een hele fanatieke kijker hoor
Vind de start altijd wel leuk, vooral als het misgaat
Warm en bewolkt vind ik dan weer niks... ach de zon is weer weg. Het is wat het isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb liever even geen zon, van mij mag hij achter de wolken verdwenen, dan warmt het huis toch minder snel op
Het is plakkerig weer.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:46 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, `wat en vieze warme nachtdier ben er maar uit gegaan
Ja niets aan dit weer ( maar ja klagen helpt niet)quote:Op zondag 18 juni 2023 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is plakkerig weer.
Gebak van gisteren ziet er niet uit, maar ik ben nog benieuwd naar de smaak
Ik heb in de koelkast staan.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niets aan dit weer ( maar ja klagen helpt niet)
Heb je dat niet in de koelkast staan dan?
O hoe kan het dan dat het er niet uitzietquote:
Mijn zelfgemaakte gebakquote:Op zondag 18 juni 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoe kan het dan dat het er niet uitziet
Net even gekeken maar hier ziet het er nog lekker fris uit
Even terug gelezen deze bedoel je?quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even terug gelezen deze bedoel je?
Nanaimo bars ga ik maken uit de bakatlas.
Dacht dat het iets van een drankje was, door de naam barsquote:
Mwah nogal veel stress om onze kat. Kreeg er vorige week ook echt fysieke klachten van.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey meid,
Hoe gaat het met je? En met het bier?
Wat sneu van je kat voor jullie en het beestje... Knuffelquote:Op maandag 19 juni 2023 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah nogal veel stress om onze kat. Kreeg er vorige week ook echt fysieke klachten van.
Verder elk weekend druk met festivalsEn de 30e kunnen we ons nieuwste bier bottelen.
Hey Pietteunquote:
Je bent druk geweest. Leuk hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alle onderdelen van mijn miniatuurkas zijn klaar. Morgen in elkaar zetten
A gossie werken de medicijnen nog een beetje?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah nogal veel stress om onze kat. Kreeg er vorige week ook echt fysieke klachten van.
Verder elk weekend druk met festivalsEn de 30e kunnen we ons nieuwste bier bottelen.
Jaquote:
Je bent echt een bezig bijtje Childquote:Op maandag 19 juni 2023 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaDan kan ik overmorgen aan de zeepwinkel beginnen (ook miniatuurbouw).
En ik heb gehaakt vandaag
Hoe gaat het met jou Dot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |