Wat balen dat je niet goed in je vel zit! Dikke knuffel...En idd, meer dan het beste ervan maken kan je helaas niet. Ik vrees dat het nog wel even zo blijft. Een massage is altijd goed! Geniet ervan... Balen dat je fysio op vakantie is. Geen vervanger?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent echt een bezig bijtje Child
Hier gaat het even niet zo lekker veel last van mij lijf en kan heel slecht tegen deze warmte.
Maar we moeten het nemen zoals het is en er het beste van maken.
Hoe is het met jou slapen nu, beter nu je andere medicatie hebt?
Vandaag in ieder geval een heerlijke massage in de planning staan van een lieve kennis van mij, zij geeft allerlei soorten therapieën waaronder massage Cranio-sacraal Therapieen Shiatsu
Mijn eigen fysio is met vakantie die komt gelukkig ook deze week weer terug en daar mag ik vrijdag weer naar toe
Normaal is Dinsdag mijn dag maar dan is hij nog niet terug. Ik merk het wel hoor als ik drie weken zijn behandeling niet heb gehad.
Dat is zo fijn om te lezenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat balen dat je niet goed in je vel zit! Dikke knuffel...En idd, meer dan het beste ervan maken kan je helaas niet. Ik vrees dat het nog wel even zo blijft. Een massage is altijd goed! Geniet ervan... Balen dat je fysio op vakantie is. Geen vervanger?
Slapen gaat hier goed
Wat doe je er mee als het klaar is? Neemt allemaal best ruimte in of niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
De kas is klaarverder met de zeepwinkel
En daarna weer eentje. Verslavende dingen
Ik heb wel plekjes om ze neer te zetten, beetje schuiven en puzzelen met plekjesquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doe je er mee als het klaar is? Neemt allemaal best ruimte in of niet?
Gelukkig maar is ook zonde om weg te doenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb wel plekjes om ze neer te zetten, beetje schuiven en puzzelen met plekjes
Ja zeg dat wel. Zit erg veel uren werk in (misschien bij IJs niet hoor, zij is er waarschijnlijk beter in), met dat gepriegelquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar is ook zonde om weg te doen
Is juist wel leuk toch, als het je hobby is dan is het toch wel fijn als je er even mee bezig bentquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel. Zit erg veel uren werk in (misschien bij IJs niet hoor, zij is er waarschijnlijk beter in), met dat gepriegel
Morguh Child,quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Zo bloedprikken en dan even shoppen
Beide. Gespaard voor de artwinkel in de stad en geld gekregen voor nieuwe schoenen en slippers/quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child,
Gezellig shoppen voor de fun of gewoon boodschappen doen
Ik ga vrijdag met beide dochter winkelen in de stad en daarne gezellig ergens een broodje eten
O dat wordt leuk shoppen dus. Ben je lekker verwend zegquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beide. Gespaard voor de artwinkel in de stad en geld gekregen voor nieuwe schoenen en slippers/
Ja! Naja schoenen kopen vind ik niet leuk, maar is soms eenmaal nodigquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wordt leuk shoppen dus. Ben je lekker verwend zeg
O echt niet, hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Naja schoenen kopen vind ik niet leuk, maar is soms eenmaal nodig
De scapino was wegquote:
Ja, ik heb ervoor gespaard om mezelf te verwennen. En ik was helemaal flauw van de honger, dus lekker op het terrasje in de zon gezeten. Ben nu helemaal moe en oververhit. Dus ik ga mrogen pas bezig met mijn nieuwe spulletjes, maar dan net zo leukquote:
Extra voorpret.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik heb ervoor gespaard om mezelf te verwennen. En ik was helemaal flauw van de honger, dus lekker op het terrasje in de zon gezeten. Ben nu helemaal moe en oververhit. Dus ik ga mrogen pas bezig met mijn nieuwe spulletjes, maar dan net zo leuk
Jep! Neoncolor aquarel kon ik niet laten liggenquote:
O je bent er alweer. Fijn dat je geslaagd bent en je zelf lekker verwent hebt ook met het ontbijtje in de stadquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De scapino was wegmaar ik heb wel kwalitatief goede schoenen gekocht (met toestemming van de geldschieter
) en mezelf goed verwend bij de artwinkel
even een ontbijtje in de stad gegeten want ik te snel klaar met prikken was. Dat was stiekem wel heel erg een genietmoment. Iedereen op weg naar college of werk en ik met een lekkere kop koffie en ontbijt ernaar kijken
Jaaaa, het was fijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent er alweer. Fijn dat je geslaagd bent en je zelf lekker verwent hebt ook met het ontbijtje in de stad
Dat is het voornaamste tochquote:
O hopelijk is het nog wel geluktquote:Op donderdag 22 juni 2023 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh slapen zit er even niet in. Het is zo warm in mijn slaapkamer
Die van mij is stuk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hopelijk is het nog wel gelukt
Ik heb een hele fijn ventilator naast mijn bed staan die hoor je bijna niet maar helpt wel
O dat is balen. Boven is het altijd veel warmer dan beneden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Die van mij is stuk.
En na tijden een korte kamer is het nu omgedraaid, slaapkamer is warmer dan de rest
O dat snap ik zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier uiteindelijk op de bank geslapen. En daarna vanochtend in bed, want ik te brak was
Een ventilator heb ik gehad, maar die spatte een paar jaar terug ineens uit elkaar en nu durf ik er niet meer aan
Omdat bij de oude letterlijk de splinters en stukken van de wieken door het huis vlogen. Dat durf ik niet meer aanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat snap ik zou ik ook niet doen.
Waarom verwen je je zelf niet en koop je een nieuwe, ze zijn van onschatbare waarde met dit weer
Je kan ook van die zuilen kopen zijn ook niet zo duurquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat bij de oude letterlijk de splinters en stukken van de wieken door het huis vlogen. Dat durf ik niet meer aan
Achquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook van die zuilen kopen zijn ook niet zo duur
Voetenbadjes en zeuren!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een klein zuiltje thuis ja, daar zitten alle bewegende delen lekker weggestopt.
En anders jezelf een beetje proberen te koelen met een fris-vochtige handdoek ofzo.
Ik ga vanmiddag met beide dochters shoppen en iets eten in de stad.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is het weer trouwens lekker, zonnetje, windje... lekker hakenIk ben tevreden. Nu even pauze
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag met beide dochters shoppen en iets eten in de stad.
Gister een nieuwe gehaald.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen. Boven is het altijd veel warmer dan beneden.
Hoop dat je snel een nieuwe aan kan schaffen
Heb je echt wel nodig met die weerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister een nieuwe gehaald.
Tijdens film werd verzocht of ie uit kon.
Hahaahahah dat heb ik ook wel eens gehad idd, ziet er raar uit als alle usernames ineens vertaald staanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:28 schreef Speedfight het volgende:
Goedemorgen!
@:Childofthestars ik dacht dat je je naam gewijzigd had maar mijn Google vertalen staat nog aan![]()
[ link | afbeelding ]
Ik kijk al uit naar komende nacht, dat het echt weer een beetje afkoelt.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, lekker even wat koeler vandaag, eindelijk houdbare temperaturen voor deze dame
In de nacht had ik er niet zo veel last van, overdag des te meerquote:Op maandag 26 juni 2023 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar komende nacht, dat het echt weer een beetje afkoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |